Ik heb sinds kort het programma direct connect op men pc staan en daar haal ik met chello download snelheden mee van 12mb per seconde kan dit kloppe ik haal namelijk films binne zo'n ongelovelijke snelheid binne dat het volgens mij wel moet kloppe
Zelfs als er geen maximum op je modem zou zitten dan is dat meer dan dat de modem aan kan volgens mij.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
ja dubbelpost
[topic=433766/1]
[topic=433766/1]
ik weet niet hoe het bij chello is maar bij athome heb ik een modem met max 1,3mb/s, hoewel ik dit nog nooit gehaald heb. wel eens 0,9 en dat is al teeeeering snel. maarja dat was toen ik nog de enige in de buurt was met kabel. nu heb ik zo'n 250kb/s per seconde en daar klaag ik ook niet over.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Euhm, download je dan van localhost, ofzo
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
haha dat klopt niet, die limiet ligt (met mijn com21) op bijna 190kb/sOp vrijdag 08 maart 2002 22:18 schreef MREn het volgende:
lijkt me heel erg sterk, want het max. is gewoon in gesteld op 168 kb/s
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
uhm bedoel je niet mbit?
want dan heb je dus ook nog es een snellere netwerk kaart nodig dan 100mbit, als het al van localhost is
want dan heb je dus ook nog es een snellere netwerk kaart nodig dan 100mbit, als het al van localhost is
iddOp vrijdag 08 maart 2002 22:22 schreef PASware het volgende:
[..]
haha dat klopt niet, die limiet ligt (met mijn com21) op bijna 190kb/s
Zo zit je lekker snel aan hun 5GB limiet
En bij de topicicstarten is er of iets bij zijn provider heel erg mis gegaan of z'n meetprogramma is brak
En ikzeg optie 2
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()