Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Niet meer gebruiken in de staat hoe het nu verkeerd.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Ik doe het al maanden zo, in mijn onschuld, en stressed niet hoger dan 46 gradenOp vrijdag 08 maart 2002 21:42 schreef Rick2001 het volgende:
Je moet absoluut je core schoonmaken en je heatsink ook. Daarna inderdaad nieuwe thermal paste aanbrengen.
Niet meer gebruiken in de staat hoe het nu verkeerd.
Onschuld? OnwetendheidOp vrijdag 08 maart 2002 21:45 schreef Fireman het volgende:
[..]
Ik doe het al maanden zo, in mijn onschuld, en stressed niet hoger dan 46 graden
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ook niet als er op klikt?Op vrijdag 08 maart 2002 21:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Onschuld? OnwetendheidMaare, ik zie geen pic (alleen het illustere kruisje)
Bij mij doet 'ie het wel nl.
Ik heb op een K7 1200 mhz ook geen koelpaste gebruikt en het werkt nog steeds.
Chello by night isOp vrijdag 08 maart 2002 21:53 schreef OlafvdSpek het volgende:
Dat image wordt met zeker 8 b/s geladen bij mij.
Ik heb op een K7 1200 mhz ook geen koelpaste gebruikt en het werkt nog steeds.
Verwijderd
Op vrijdag 08 maart 2002 21:54 schreef Fireman het volgende:
[..]
Chello by night is
Als je op het plaatje klikt dan is deze wel te zien, echter heel traag. Misschien kan je beter het plaatje hier http://www.endoria.net/upload/ uploaden
Je hebt wel erg veel koelpasta gebruikt. ik zou zeker het gedeelte wat buiten de core zit weghalen.
Ik had in het begin, vorig jaar mei, alles gewoon nieuw uit de doos op elkaar geplakt. en op de coolermaster zat een rose stukje "kouwgum" en dat zal er wel van af gesmolten zijn.Op vrijdag 08 maart 2002 21:57 schreef Garfield het volgende:
[..]
offtopic:
Als je op het plaatje klikt dan is deze wel te zien, echter heel traag. Misschien kan je beter het plaatje hier http://www.endoria.net/upload/ uploaden
Je hebt wel erg veel koelpasta gebruikt. ik zou zeker het gedeelte wat buiten de core zit weghalen.
Verwijderd
Dat is een plak sticker die onder o.a een spire koeler zit, de bedoeling daarvan is dat de koeler wat steviger op de core komt te zitten. Echter heb je nu het nadeel gezien van die sticker.Op vrijdag 08 maart 2002 21:59 schreef Fireman het volgende:
[..]
Ik had in het begin, vorig jaar mei, alles gewoon nieuw uit de doos op elkaar geplakt. en op de coolermaster zat een rose stukje "kouwgum" en dat zal er wel van af gesmolten zijn.
Verwijderd
Wat je doet met spiritus de core goed schoonmaken en het koeillichaam ook... gewoon met keukenpapier ofzo... als het maar beetje zacht is...
Dan Artic Silver ertussen lekker gelijkmatig ALLEEN op de core smeren... met bankpasje ofzo uitsmeren... that is al
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()