NOOIT meer een ATI !!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14

beany

Meeheheheheh

Topicstarter
Net een Radeon 8500 gekocht. Ik draai XP en blijf crashes houden. Wat een bagger kaart. Zal misschien niet de kaart zijn, maar de drivers, maar het blijft bagger! Heb alles geprobeerd om dat kelereding goed te laten draaien. Die Radeon gaat terug en er komt alleen nog maar NVidia in mijn PC. Heb daarom ook maar een Asus GeForce ti 4400 besteld.

Advies voor de gene die een videoplankie willen aanschaffen en twijfelen tussen ATI en NVidia: NVIDIA!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
mischien is die kaart niet bagger maar je pc ;)

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op vrijdag 08 maart 2002 21:40 schreef beany het volgende:
Net een Radeon 8500 gekocht. Ik draai XP en blijf crashes houden. Wat een bagger kaart. Zal misschien niet de kaart zijn, maar de drivers, maar het blijft bagger! Heb alles geprobeerd om dat kelereding goed te laten draaien. Die Radeon gaat terug en er komt alleen nog maar NVidia in mijn PC. Heb daarom ook maar een Asus GeForce ti 4400 besteld.

Advies voor de gene die een videoplankie willen aanschaffen en twijfelen tussen ATI en NVidia: NVIDIA!
Uberhaupt de moeite genomen om nieuwe drivers te downloaden, directx te updaten etc. etc. ???

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Laten we 't er maar op houden dat je je frustratie hier even kwijt wou, want zo'n advies valt met de beste wil v.d. wereld niet serieus te nemen, toch?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:46
blaat

sorry hoor, maar je denkt toch niet dat ik me laat adviseren door zo'n kortzichtig mannetje zoals jij?

Je lijkt net een paard met oogkleppen op...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op vrijdag 08 maart 2002 21:45 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Uberhaupt de moeite genomen om nieuwe drivers te downloaden, directx te updaten etc. etc. ???
Of je vorige videokaart drivers volledig te deinstalleren wellicht?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Tsja, je hebt mensen die PC's bouwen kunnen, en mensen die het niet kunnen ;)

• FMS
  • Niet online

FMS

beany? beany from nVidia Holland is that you?

loopt der hier eentje beetje nVidia te promoten.. :D

Verwijderd

Op dit moment staat radeon boven nvidia.
Hoewel nvidia ook errug goeie kaarten heeft.

Ik zou ook blij zijn met een Radeon.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Jij denkt best sim-pel... Misschien een updatje van je driver, directx en winxp :? Misschien helpt dat :). Wat voor systeem hebbie :?

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

moet toch echt wat anders zijn maatje...

heb m'n Radeon 275/275 nu al ff,
maar ik ben zeeeeer tevreden, alleen al de beeldkwaliteit in 2d en 3d is super.

toch ff verder blijven stoeien!!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Dus als jij in je eentje, met misschien wel een bagger-computerconfiguratie de Radeon 8500 klote vind. Moet de rest v/d wereld dat ook vinden?

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik vind dat Beany wel gelijk heeft in zoverre dat Ati maar lekker doorgaat met puindrivers leveren. Maar als het dan toch beter moet zou ik een Matrox 550 aanschaffen. :)

en Tampie (blaat -
sorry hoor, maar je denkt toch niet dat ik me laat adviseren door zo'n kortzichtig mannetje zoals jij?)
kortzichtige mannetjes kunnen ook geregeld gelijk hebben :+

Verwijderd

1 kortzichtig |:(
2 flamebait :(
3 Slotje dan maar? :z

Verwijderd

:D

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09
Ach hij heeft zich zelf volgens mij geregistreerd om hier te posten
[edit[
Metal-Kool4
Jij was mij net voor. (zijn laatste bericht is zelfs meer dan 100 dagen terug gepost)
[/edit]

Taal fouten inbegrepen ;)

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
De nieuwe hersenloze Nvidia promo girl? >:)

/me krijgt misselijkmakende beelden van ms promogirls op de hcc voor me ogen

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op vrijdag 08 maart 2002 22:02 schreef caesartje het volgende:
De nieuwe hersenloze Nvidia promo girl? >:)

/me krijgt misselijkmakende beelden van ms promogirls op de hcc voor me ogen
LOL *D >:)

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 08:08

Mon

Uh zo gauw de prijs van de Radeon 8500 wat lager word, haal ik er echt 1. Jammer van je "moeite". En idd keer een driver downloaden wil wel eens helpen, mening onderbouwen is ook wel leuk.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 21:56 schreef Gianni Rombios het volgende:
Ik vind dat Beany wel gelijk heeft in zoverre dat Ati maar lekker doorgaat met puindrivers leveren. Maar als het dan toch beter moet zou ik een Matrox 550 aanschaffen. :)

en Tampie (blaat -
sorry hoor, maar je denkt toch niet dat ik me laat adviseren door zo'n kortzichtig mannetje zoals jij?)
kortzichtige mannetjes kunnen ook geregeld gelijk hebben :+
Puindrivers?

Weer zo iemand die er geen reet verstand van heeft.

Verwijderd

lama

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
kan me niet voorstellen dat die kaart helemaal niet werkt. dan ben je een echte prutser. vooral als je verder niks probeerd en gewoon direct die kaart terug brengt.

die radeon is zeker geen slechte kaart. hij moet gewoon goed werken. misschien met sommige spellen niet optimaal, maar als ati blijft sleutelen komt dat ook nog wel goed.

gebruik de search eens, er zijn vast anderen die hetzelfde probleem hebben gehad.

Verwijderd

maybe formatten (doe ik ook altijd) als ik nieuwe videokaart heb :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:11

Exirion

Gadgetfetisjist

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/sheep3.gif

*blaat*

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.