Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Uberhaupt de moeite genomen om nieuwe drivers te downloaden, directx te updaten etc. etc. ???Op vrijdag 08 maart 2002 21:40 schreef beany het volgende:
Net een Radeon 8500 gekocht. Ik draai XP en blijf crashes houden. Wat een bagger kaart. Zal misschien niet de kaart zijn, maar de drivers, maar het blijft bagger! Heb alles geprobeerd om dat kelereding goed te laten draaien. Die Radeon gaat terug en er komt alleen nog maar NVidia in mijn PC. Heb daarom ook maar een Asus GeForce ti 4400 besteld.
Advies voor de gene die een videoplankie willen aanschaffen en twijfelen tussen ATI en NVidia: NVIDIA!
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
sorry hoor, maar je denkt toch niet dat ik me laat adviseren door zo'n kortzichtig mannetje zoals jij?
Je lijkt net een paard met oogkleppen op...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Of je vorige videokaart drivers volledig te deinstalleren wellicht?Op vrijdag 08 maart 2002 21:45 schreef d-Frag het volgende:
[..]
Uberhaupt de moeite genomen om nieuwe drivers te downloaden, directx te updaten etc. etc. ???
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Hoewel nvidia ook errug goeie kaarten heeft.
Ik zou ook blij zijn met een Radeon.
heb m'n Radeon 275/275 nu al ff,
maar ik ben zeeeeer tevreden, alleen al de beeldkwaliteit in 2d en 3d is super.
toch ff verder blijven stoeien!!
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Verwijderd
Dus als jij in je eentje, met misschien wel een bagger-computerconfiguratie de Radeon 8500 klote vind. Moet de rest v/d wereld dat ook vinden?Op vrijdag 08 maart 2002 21:40 schreef beany het volgende:
Net een Radeon 8500 gekocht. Ik draai XP en blijf crashes houden. Wat een bagger kaart. Zal misschien niet de kaart zijn, maar de drivers, maar het blijft bagger! Heb alles geprobeerd om dat kelereding goed te laten draaien. Die Radeon gaat terug en er komt alleen nog maar NVidia in mijn PC. Heb daarom ook maar een Asus GeForce ti 4400 besteld.
Advies voor de gene die een videoplankie willen aanschaffen en twijfelen tussen ATI en NVidia: NVIDIA!
en Tampie (blaat -
sorry hoor, maar je denkt toch niet dat ik me laat adviseren door zo'n kortzichtig mannetje zoals jij?)
kortzichtige mannetjes kunnen ook geregeld gelijk hebben
Verwijderd
1 kortzichtigOp vrijdag 08 maart 2002 21:40 schreef beany het volgende:
2 flamebait
3 Slotje dan maar?
[edit[
Metal-Kool4
Jij was mij net voor. (zijn laatste bericht is zelfs meer dan 100 dagen terug gepost)
[/edit]
Taal fouten inbegrepen ;)
/me krijgt misselijkmakende beelden van ms promogirls op de hcc voor me ogen
LOLOp vrijdag 08 maart 2002 22:02 schreef caesartje het volgende:
De nieuwe hersenloze Nvidia promo girl?
/me krijgt misselijkmakende beelden van ms promogirls op de hcc voor me ogen
Puindrivers?Op vrijdag 08 maart 2002 21:56 schreef Gianni Rombios het volgende:
Ik vind dat Beany wel gelijk heeft in zoverre dat Ati maar lekker doorgaat met puindrivers leveren. Maar als het dan toch beter moet zou ik een Matrox 550 aanschaffen.
en Tampie (blaat -
sorry hoor, maar je denkt toch niet dat ik me laat adviseren door zo'n kortzichtig mannetje zoals jij?)
kortzichtige mannetjes kunnen ook geregeld gelijk hebben
Weer zo iemand die er geen reet verstand van heeft.
die radeon is zeker geen slechte kaart. hij moet gewoon goed werken. misschien met sommige spellen niet optimaal, maar als ati blijft sleutelen komt dat ook nog wel goed.
gebruik de search eens, er zijn vast anderen die hetzelfde probleem hebben gehad.

*blaat*
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()