Toon posts:

netwerk super traag en inet sharing heel slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier thuis een 10 mbit cross over netwerkje tussen 2 pcs 1 met win2k en 1 met win me. alleen nu is het netwerk zo ongelooflijk traag een bestand kopieren duurt gewoon minimaal 4 min. En als msn op de 2e pc aanstaat en je gaat internettten kapt msn ermee. en het internet zel is ook heel traag. de internet sharing gebuert met analogx proxy en de pc hebben allebei een ip (192.168.0.x en een subnet 255.255.255.0
hoe kan ik dit sneller krijgen. het ligt neit aan 10 mbit want het is vroeger veel sneller geweest.

Verwijderd

is er laats iets geplaats in de buurt van de kabel ofzo, iets van een elektrisch apparaat ?? dit kan gigantisch storen, of heeft er iets zwaars op je kabel gelegen, somige kunnen stuk gaan zonder dat aan de buitenkant te kunnen zien

Verwijderd

Topicstarter
nou ik denk het niet want het pingen gaat wel snel. Ik snap er echt neits van

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Hoeveel protocollen heb je geinstalleerd??

Als je er heel veel geinstallerd heb, dan stuurt hij de data over alle protcollen heen.. Als je 4 prot. heb, dan stuurt in principe het bestand 4 keer..

Is maar een idee.. misschien nuttig om naar te kijken..

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het al het was een register key in win2k heb ik ff veriwjderd en het loopt als een trein maar in ieder geval bedankt

Verwijderd

Kan het zijn dat de ene kaart in half duplex mode en de andere in full duplex mode staat? Dat is eigenlijk het enige waar ik een netwerk ooit *zo* traag van heb zien worden.
Pagina: 1