-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
nooit eerder geformat ?Op vrijdag 08 maart 2002 21:17 schreef Cipri het volgende:
Is mij dus gebeurd.
NIeuwe PC, nieuwe HD erin, oude Hd erbij en W2K instaleren. Gat goed, instaleerd, alles erop, maar nu start ik hem op, en heb ik een lege schijf van 40 GB, en een volle 2GBVerkeer HD geformateerd dus
Is hier nog iets aan te doen? Het was een 2.1GB FAT32 partitie, die is overschreven door een 2.1GB NTFS partitie, waar /ook/ nog eens W2K op geinstaleerd is
De FAT zal wel niet mer te redden zijn, mar is er nog programmatje dat van de overige data iets kan maken? Stonden namelijk allemala foto's, HTML en doc's op die ik /ZEER/ graag terug wil hebben. Iemand, anything?
zo'n geintje moet je bij een klant doen ! kan je baan kosten
ken geen progje er voor..
Verwijderd
nee niks meer aan te doen..
een geluk bij een ongeluk dit gebeurt je NOOIT weer.. ik heb het ook eens gedaan.. maar nu check ik altijd alles dubbel voor ik iets format..
een geluk bij een ongeluk dit gebeurt je NOOIT weer.. ik heb het ook eens gedaan.. maar nu check ik altijd alles dubbel voor ik iets format..
Verwijderd
Je zou EasyRecovery Pro kunne proberen dat programma claim gedelete data terug te krijgen
ZO vaak geformateerd. Was alleen snel snel snel, HD voor zus en was 2 uur snachts, niet goed opgeletOp vrijdag 08 maart 2002 21:20 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
nooit eerder geformat ?
zo'n geintje moet je bij een klant doen ! kan je baan kosten
ken geen progje er voor..
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Even zoeken er lopen meerdere topics over data recovery "at this very moment"...
Hmm.. Gaat iedereen op vrijdag avond z'n hd formateren ofzo 
Ik vrees dat je pech hebt, omdat de hdd al overschreven is..
Maargoed, dit is in ieder geval het 3e topic binnen een half uur wat over hetzelfde gaat, dus kun je beter in het eerste topic (wat in nu SA staat) verder gaan
[topic=433668/1/50]
succes..
Ik vrees dat je pech hebt, omdat de hdd al overschreven is..
Maargoed, dit is in ieder geval het 3e topic binnen een half uur wat over hetzelfde gaat, dus kun je beter in het eerste topic (wat in nu SA staat) verder gaan
[topic=433668/1/50]
succes..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()