IS dit waar?
komt er een nieuwe
SAM&MAX :Hit the road (alleen dan 3D)?
heeft iemand hier reviews van?
THX!
komt er een nieuwe
THX!
Lucas arts is zowel de maker van day of the tentacle als sam n max: hit the roadOp vrijdag 08 maart 2002 21:18 schreef Devilseye het volgende:
Nee NOG niet nee
maar komt er wel![]()
WEet iemand daar iets van?
(wies de maker ook alweer?)
Lucas Arts toch?
of is dat de maker van
DOTT?
(day of the tentacles)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik denk dat het verstandig is dat je niet meer achter de pc zit maar ergens op een bank gaat zitten met 5 kratten bier naast jeOp vrijdag 08 maart 2002 23:02 schreef Devilseye het volgende:
Nooit van gehort
Mar het is wel droge hummor jaa
(tip voute moglelijk ivm met bier
Verwijderd
Rustig, tel langzaam tot 10, haal diep adem en lees rustig verderOp vrijdag 08 maart 2002 23:17 schreef Codin het volgende:
*cencuur*
Verwijderd
Kan het niet minder??Op vrijdag 08 maart 2002 23:17 schreef Codin het volgende:
Godverdomme!!!
Ik word sgijtziek van die 3Dmeuk!
Is die klote rage nou godverdomme nog niet afgelopen ???
ARGHH!H@H!H!!
Are you mad? You can't bend that!Op vrijdag 08 maart 2002 21:13 schreef Devilseye het volgende:
IS dit waar?
komt er een nieuwe
THX!
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Heb je welles Gabriël Knight III: Blood of the Sacred, Blood of the Damned gespeeld... dat is echt een goed 3D adventure, die heb je niet "even" uit gespeeld en er zit een fantastiesche sfeer om het spelOp zaterdag 09 maart 2002 12:17 schreef Dr.DK het volgende:
ik heb nog niet 1 echt goeie 3d adventure gezien. ik bedoel, ze zijn dan meestal wel mooier maar het lacked allemaal aan gameplay, besturing en aan het echte denkwerk!Ik denk bv aan Grim Fandango, de besturing is net zo krom als dat van Tombraider en hij is kei easy. En al die animaties tussendoor hoeven van mij ook niet, allemaal tijd verspilling.
hehe
Pcies kijgaaf spel.Op zaterdag 09 maart 2002 12:31 schreef White Dust het volgende:
[..]
Heb je welles Gabriël Knight III: Blood of the Sacred, Blood of the Damned gespeeld... dat is echt een goed 3D adventure, die heb je niet "even" uit gespeeld en er zit een fantastiesche sfeer om het spelen daar komt bij dat het spel voledig 3D is, niet zoals zo veel 3D adventures op een getekende achtergrond maar de hele omgeving 3D
en het komt echt tot z'n recht.
ja maar helaas geen abandonware.....ik heb lekker de originele cd hier liggenOp zaterdag 09 maart 2002 20:14 schreef Devilseye het volgende:
Nou heeft iemand nog SAM&MAX of niet?
PIII 800@804 Mhz
Jep klopt helemaal er is een nieuwe Sam & Max in de maak veel details zijn nog niet vrijgegeven hij wordt in elk geval niet gemaakt door LucasArts maar door een bedrijf waar geloof ik een aantal ex-werknemer van LucasArts werkzaam zijn...Op vrijdag 08 maart 2002 21:13 schreef Devilseye het volgende:
IS dit waar?
komt er een nieuwe
THX!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
Verwijderd
oke de enige kansen dat ik er nog hoop in zou hebben zijn hierbij vervlogen. alhoewel LucasArts tegenwoordig ook niks meer voorstelt eigenlijk, al hun goede mensen zijn ze kwijtOp zondag 10 maart 2002 16:38 schreef RefriedNoodle het volgende:
In ieder geval niet point&click en niet van LucasArts. Het spel is aangekondigd voor de Xbox.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Helaas heb je gelijk... Alhoewel ze tegenwoordig weer wat goeie shit uitbrengen als publisher, helaas wordt het wel gemaakt door derden. JK2, of Galactic Battlegrounds, bijvoorbeeld (ok, het is AoE3:Age of Jedi, maar beter goed gepikt dan slecht verzonnen).Op zondag 10 maart 2002 18:56 schreef ViperGTS het volgende:
oke de enige kansen dat ik er nog hoop in zou hebben zijn hierbij vervlogen. alhoewel LucasArts tegenwoordig ook niks meer voorstelt eigenlijk, al hun goede mensen zijn ze kwijt
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq