Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Help! Ik wil moddereten!

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Nou ja, ik heb dus sinds vandaag een probleem. Ik kan niet meer moderaten. Ik ben ingelogt, ik heb tweakotine genoeg, ik heb geen penalty ratio van 4 (uit mijn hoofd was ie gister 0.1 ofzo) dus ik weet het niet.
Ik kan niks moderaten en ik kan ook niet bij elk bericht zien hoeveel mod-points ik nog heb. Terwijl ik nog wel gewoon ingelogd ben (als ik een reactie maak herkent ie user gewoon).
Iemand enig idee???

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Hmm en dan zie ik :)..

Totaal modpoints: 58/-32
Totaal gebruikt: 90

Kun je ook nog uitleggen wat ik ongeveer zie :).. en wat het betekent?

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Je staat 32 punten in de min.
Dat betekent dat je eerst door moet surfen op tweakers, tot je weer de plus in gaat.
Dat aantal achter de / is dus zo om en nabij de punten die je tegoed hebt om te moddereren. Dat is niet altijd zuiver. Jojoot
op en neer. Maar globaal klopt het wel.

Tip: Heb je veel punten, maak ze niet allemaal op in 1 dag, je moet het vaak een dag later bezuren. (Het is net als met geld :) ) Er zit ook een houdbaarheidsdatum van 7 dagen op die punten.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ok, ik heb net de FAQ nog ff doorgekeken, en ik zie daar tussen de regels doorstaan dat je max 60 punten per dag kunt inzetten voor modden. Ik weet idd bijna zeker dat ik daar over heen zit (hmm ja zeker wel.. ik had 2 of 3 hele items gemod :)) dus sta ik nu in de min :)..
Ok bedankt, dan hoog ik mijn tweakotine wel weer op :)

Alleen uh.. waarom is dat? Ik vind het fijner om in 1 keer 100 punten er doorheen te jagen :)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Het is wel moeilijk he, een faq lezen. Ten eerste staat het er helemaal niet tussen de regels door. Er staat duidelijk dat je maximaal 60 modpunten per dag kunt verdienen met tweakotine en 3 modpunten per karmapunt. Dat schiet dus wel lekker op. Reacties plaatsen is dus het beste middel om modpunten te verdienen.

Verwijderd

Hmmm..... ik kan op dit moment ook niet meer moddereren.
Mijn modpoint overzicht geeft nu:
Totaal 203 / 21 182

Verder is mijn penalty ratio 0.00. Kan iemand hier een lichtje op laten schijnen?

Thanks.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
En hoe lang is dat al het geval?

Verwijderd

hmmm.... had wat gemod, en daarna een tijdje wat dingen gelezen. Wilde daarna weer gaan modden, maar ik kon niet meer. En dat terwijl dit niet uit mijn gegevens blijkt.. Dit is sinds ik het 1ste bericht poste, en ik kan nu nog steeds niets doen... (is dus nu zo'n 45 minuten zo)

:(

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dan is het dus niet zo dat je aantal punten net ververst werd (duurt soms paar minuten). Ik zou even wachten tot na de volgende update (duurt geloof ik 2 uur). Je modpunten overzicht is volgens mij namelijk wel real-time, maar het werkelijke aantal punten dat je hebt niet. Aangezien de 21 (uit 203/21) >0 is zou je tenminste bij de volgende update modpunten moeten hebben.

(Heb ik het nou goed, of klopt dit niet? Kan het >0 zijn maar dat je toch geen punten hebt, vanwege aftrek van oude punten ofzo?)

Verwijderd

*nods*

Ik denk dat ik het begrijp. Ik wacht wel even rustig af.

Thanks voor de snelle reactie. ;)

Verwijderd

*nods* je had gelijk Irrelevant. Ik heb nu weer 24 modpuntjes....

:)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
gelukkig :)

Verwijderd

*nods* inderdaad.

Dan kan ik weer een poging gaan doen om wat evenwicht in de vage scores te gaan brengen..

;)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ok, nou bij de volgende update mag ik ook weer modden :)... Iig bedankt voor de hulp.
Voortaan dus even op letten dat ik niet 100 reacties mod :).. (hmm kan nou weer 2 dagen vooruit met 123 tweakotine ;))
Pagina: 1