Kort gezegd; ja. Ik weet 90% zeker van wel, ik heb zelf ook internet via de schotel gehad en mijn schotel + DVB kaart kwamen ook uit Duitsland, deze werkten gewoon bij mij (je moest wel een beetje Duits kennen om de handleiding door te lezen
).
Verwijderd
Handleidingen zijn voor mietjesOp vrijdag 08 maart 2002 20:51 schreef Aikeleer het volgende:
Kort gezegd; ja. Ik weet 90% zeker van wel, ik heb zelf ook internet via de schotel gehad en mijn schotel + DVB kaart kwamen ook uit Duitsland, deze werkten gewoon bij mij (je moest wel een beetje Duits kennen om de handleiding door te lezen![]()
).
NOFI
Ik denk dat de reciever het wel doet, maar dat je wel moet zorgen dat je goede afstellingen + overige hardware hebt om alles goed te ontvangen en aan te sluiten... Succes!
Inofficieel... Je hoeft niet in Nederland te halen, maar het 'software-matig' decoderen is nog vrij nieuw en niet legaal, dus ik ga er verder niet op in. Omdat 't niet mag en omdat ik er (nog) niet zoveel vanaf weet.Op vrijdag 08 maart 2002 21:02 schreef Geurt het volgende:
Ik bedoel de kaart die je nodig hebt om tv te kijken. Deze moet toch uit nederland komen om de nederlandse zenders te bekijken. Is deze uberhaupt los verkrijgbaar?
Officieel. Nee, niet nodig om in Nederland te halen. Wat je nodig hebt is:
* SAT-ONTVANGER-KAART (pc-zaak)
* speciale PCMCIA socket, om je decoders in te duwen (zelfde pc-zaak)
* SECA decoder voor de nederlandse zenders (Sat-zaak)
* Kaart met codes om in de decoder te duwen (moet je voor bij C+ zijn)
Tuurlijk heb je een schotel nodig die een Universal LNBF heeft (of iets dat dezelfde freq. band kan ontvangen).
Verwijderd
dat internet via de schotel is dat duur?Op vrijdag 08 maart 2002 20:51 schreef Aikeleer het volgende:
Kort gezegd; ja. Ik weet 90% zeker van wel, ik heb zelf ook internet via de schotel gehad en mijn schotel + DVB kaart kwamen ook uit Duitsland, deze werkten gewoon bij mij (je moest wel een beetje Duits kennen om de handleiding door te lezen![]()
).
De receiver werkt gewoon in Nederland maar de zenders die je kunt ontvangen zijn afhankelijk van de coderingen die je receiver aankan en de gebruikte smartcard.
Topfield is een leuk apparaat, met ingebouwde harddisk. Naar welke zenders gaat je interesse uit?
Topfield is een leuk apparaat, met ingebouwde harddisk. Naar welke zenders gaat je interesse uit?
Pagina: 1