Tot nu toe ken ik 4 mensen die net zoals mijzelf een Logitech Cordless Desktop Optical hebben aangeschaft. Jammer genoeg kan ik -ondanks dat ik zelf erg blij ben met het setje- niet zeggen dat alles perfect gewerkt heeft..
Wat ik zéér slecht vond is dat bij 2 van die sets de meegeleverde batterijen begonnen te LEKKEN binnen een maand. Zoiets mag gewoon niet gebeuren bij een keyboard+mouse van dik boven de €100,-..
Verder heb je als het tegen zit af en toe problemen met je muis die spontaan freeze't, of je keyboard die geen response meer geeft. Dit was bij mij zelf meestal het geval als de batterijen leger begonnen te raken, vooral de muis is hier erg 'picky' mee. Verder kan de muis iets slechter tegen egale oppervlakken als bijv. een Microsoft Explorer muis, jammer..

Vooral het welbekende
systeembureau van IKEA levert een epileptische werkende muis op, terwijl m'n vorige Explorer muis het daar prima op deed.. (En tjah, zo'n bureau hebben we zo'n beetje allemaal, het is niet voor nix zo fucked up druk iedere pasen en ieder weekend @ IKEA..

)
Het keyboard had Windows XP in het begin ook moeite als deze 'spontaan' geconnect wordt zodra je je eerst key aanraakt. Dit was te verhelpen door alleen de USB aansluiting te gebruiken, maargoed.. kostte me toch weer een half uurtje klooien
Aan de andere kant heb je wel een set die buiten af en toe een storing gruwelijk lekker werkt, er bijzonder geil uit ziet (vind ik dan..) en geen geklooi met draden over je bureau.
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren