Ik heb een probleem met een laptop. Daar is een Ghost image op geplaatst van een windows NT 4 installatie, met FAT16. Die image werkt goed en NT draait prima, maar er is toch iets mis met de partitie. PartitionMagic bijvoorbeelt wil niet eens opstarten omdat er een 'unknown cluster size' is. Scandisk onder DOS geeft een soortgelijke melding met dat er iets mis is en weigert op te starten. Conversie naar NTFS ging probleemloos met de tool in WinNT maar het probleem blijft daarna bestaan.
Ik wil de indeling op die schijf anders hebben, de image maakt maar gebruik van 50% van de schijfcapaciteit namelijk. Maar dat lukt dus niet op deze manier.
Weet iemand misschien nog een tooltje die dit soort vage dingen kan repareren? Ik heb niks kunnen vinden wat iets met dit soort problemen doet.
HELP!!!
Ik wil de indeling op die schijf anders hebben, de image maakt maar gebruik van 50% van de schijfcapaciteit namelijk. Maar dat lukt dus niet op deze manier.
Weet iemand misschien nog een tooltje die dit soort vage dingen kan repareren? Ik heb niks kunnen vinden wat iets met dit soort problemen doet.
HELP!!!
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.