ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Nee, dat is idd niet veel zo'n kruisje 
Upload je pic ff op http://www.endoria.net/upload
Zijn die nieuwe drivers wel XP-compatible?
Upload je pic ff op http://www.endoria.net/upload
Zijn die nieuwe drivers wel XP-compatible?
Ja, heb wat probs met men provider space, paar keer refreshen helpt wel, ik zal 'm vr de zekerheid ook nog eens bij endoria uploaden...
Volgens Trust wel, maar ik trust ze niet echt...Op vrijdag 08 maart 2002 20:05 schreef lOdUde het volgende:Zijn die nieuwe drivers wel XP-compatible?
Hehe... lolOp vrijdag 08 maart 2002 20:07 schreef Xenon het volgende:
Volgens Trust wel, maar ik trust ze niet echt...
Maar als ik dat plaatje zie denk ik aan een solarize-filtertje... Dat is dus een soort photoshop-plugin dat je plaatje er zo uit laat zien.
Met welke software scan je die foto's? En staat er misschien ergens per ongeluk een filtertje aan (solarize)?
1. nee, er staan geen filters in dat progje aan
2. Ik weet niet, zo'n brak ding wat bij veel low-budget scanners zit, kom niet op de naam en staat er nergens bij, onder 98se zag ik het
2. Ik weet niet, zo'n brak ding wat bij veel low-budget scanners zit, kom niet op de naam en staat er nergens bij, onder 98se zag ik het
Als je het nou eens probeert met Imaging van Microsoft (zit standaard bij Windows meegeleverd) daarmee kan je ook gewoon scannen. Kijk of je dan nog het probleem hebt, heb je het nog dan ligt het iig niet aan het scan-programma (teminste, het programma wat het plaatje opvangt, TWAIN-drivers kunnen het ook zijn).Op vrijdag 08 maart 2002 20:14 schreef Xenon het volgende:
1. nee, er staan geen filters in dat progje aan
Ik heb dat imaging ding niet in men windhoos, enkel paint
En dat ding van bij men scanner heet idd TWAIN
En dat ding van bij men scanner heet idd TWAIN
Nee, zo vindt ie 'm niet.., hij zit trouwens op men printerpoort, maar met die software scant 'm wel, enkel zo gaarOp vrijdag 08 maart 2002 22:29 schreef Gianni Rombios het volgende:
wiaacmgr.exe in de system32 folder
Verwijderd
Beetje oud topic, maar ja. Had hetzelfde probleem met mijn Mustek 600CP. OCR ging perfect, alleen kleurenscans niet. Nieuwste XP drivers geinstalled. Ander software. Helemaal schoongemaakt. Niets hielp. Tenslotte alle dirs en twaindrivers verwijdert/geuninstalled, zodat scansoftware de scanner niet meer vond. Opnieuw XP drivers geinstalled en sinds vandaag loopt ie weer als een zonnetje!
De aanhouder wint....
Pagina: 1