Philips 107P: Resolutie probleem

Pagina: 1
Acties:

• Patrickvs
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-05 07:44
Ik heb sinds kort een Philips 107P (Brilliance) gekocht, maar nu heb ik steeds een raar probleem. Als ik bijvoorbeeld de setup van windows millenium opstart wordt mijn beeld veels te groot, past niet meer op het scherm.

Toen ik mijn beeldscherm net had gekregen toen stond windows er nog op dus ik had op het eerste oog nergens last van, totdat ik een potje unreal tournament of fifa wou gaan spelen. De spellen geven hetzelfde probleem als de windows setup, telkens krijg ik een veels te groot scherm zodat een deel van het venster buiten het beeld verschijnt. Wat is hieraan te doen? Zal het misschien aan mijn videokaart liggen 'k heb een diamond viper V770....misschien gaat deze combinatie niet samen ofzo???

Iemand een oplossing?

Verwijderd

Refresh rate van de videokaart staat verkeerd.
Probeer deze eens te wijzigen, reset anders de monitor eens via het menu op je monitor.
OK knop => RESET TO FACTORY DEFAULTS.

• Patrickvs
hmm dat lost mijn probleem niet op.. dat heb ik uiteraard al geprobeerd! :)

heel vaag probleem dit... kan ook nergens iets vinden op het internet wat dit probleem omschrijft

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

al andere resolutie instellingen geprobeert? zowel voor windows als voor b.v. unreal..?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als het scherm te groot is dan moet je ff op de monitor de horizontale en vertikale grootte instellen, de monitor slaat het per resolutie op.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Patrickvs
Op vrijdag 08 maart 2002 22:15 schreef Darkmagic het volgende:
Als het scherm te groot is dan moet je ff op de monitor de horizontale en vertikale grootte instellen, de monitor slaat het per resolutie op.
Aaaah kijk... dat is de oplossing, ik wist niet dat de monitor die instellingen opslaat.

Ik had eerst zo'n no name 15" monitor en dat was niet zo'n luxe :) daar had ik dus nergens last van
Pagina: 1