Toon posts:

counterstrike

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien stomme vraag, maar ik heb nog nooit counterstrike gespeeld. Ik hoor van vrienden dat dit erg leuk is. Ik heb gisteren in de stad gezocht maar ik kan dit spel nergens vinden. Klopt het dat het een uitbreiding is van half life? Wanneer ik half life 1 koop kan ik dan counterstrike legaal downloaden of moet ik dit toch ergens kopen ?
Is dit spel leuk om via internet (kabel) te spelen?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ja, Half life moet je kopen, de mod CS kun je legaal downloaden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-10 23:35
Ja je kan het gewoon legaal downen. Dus je hoeft alleen maar HalfLife te hebben. Maar het is wel handig om de hele bundel te kopen (HalfLife Generations) want dan heb je meteen 3 keys die je kan gebruiken als je er 1 kwijt raakt ofzow.

There is no magic.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
en het is (IMO) de leukste shooter online

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

je kunt ook nog even wachten komt binnenkort een vernieuwde versie van counterstrike in de winkel te liggen..

deze kun je ook singleplayer spelen :D voor de mensen met 56k modem hier :P

mzzls

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 19:46 schreef Bloodomen het volgende:
je kunt ook nog even wachten komt binnenkort een vernieuwde versie van counterstrike in de winkel te liggen..

mzzls
Waarom erop wachten? :?
Als die versie uit is, kun je hem dus gewoon downloaden. Heb je een 56K, dan kun je je buurman/vriendje vragen of ie hem wilt branden, toch? :)

* kamerplant vindt het altijd zo zonde om voor zoiets te w88. In die tijd kun je beter het spel spelen. :)

🌞🍃

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 18:45 schreef dentluc het volgende:
Misschien stomme vraag, maar ik heb nog nooit counterstrike gespeeld. Ik hoor van vrienden dat dit erg leuk is. Ik heb gisteren in de stad gezocht maar ik kan dit spel nergens vinden. Klopt het dat het een uitbreiding is van half life? Wanneer ik half life 1 koop kan ik dan counterstrike legaal downloaden of moet ik dit toch ergens kopen ?
Is dit spel leuk om via internet (kabel) te spelen?
kvind deze vraag helemaal niet zo stom.. andwoorden zijn vaak stommer. Maar je koopt dus halflife generation 3 (nieuwste) dan zit erbij: halflife,halflife oposing force,halflifeblueshift,counterstrike 1.3 en dan moet je alleen nog maar ff de nieuwste patch van http://www.sierra.com halen om halflife mee up te daten.

veel speel plezier >:)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-10 23:35
Niet Blueshift hoor. De rest klopt maar Blueshift zit er niet bij./

There is no magic.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op vrijdag 08 maart 2002 19:46 schreef Bloodomen het volgende:

mzzls
Dat wordt een compleet andere en los staande versie van de counter-strike die nu wordt gespeeld. Dus als je de CS van nu wilt spelen zul je ergens een halflife moeten kopen of halflife generation ergens op de kop tikken. Kun je em nergens vinden kijk dan ff op wat internetwinkels ofzo.

Verwijderd

ik zou CS kopen. je kunt die nieuwe CS (Condition Zero) nl. gratis downloaden als je CS hebt. helaas is de versie die je koopt iets mooier (betere textures enzo)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Op vrijdag 08 maart 2002 20:08 schreef NME het volgende:
ik zou CS kopen. je kunt die nieuwe CS (Condition Zero) nl. gratis downloaden als je CS hebt. helaas is de versie die je koopt iets mooier (betere textures enzo)
Niet boeiend dus :) .

Haal HL(evt. generations), /goto www.coutner-strike.net en downloaden die zooi :) .

Steam

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Op vrijdag 08 maart 2002 20:08 schreef NME het volgende:
je moet hem dus toch kopen want zonder key kun je niet spelen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:25
Op vrijdag 08 maart 2002 20:11 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Niet boeiend dus :) .

Haal HL(evt. generations), /goto www.coutner-strike.net en downloaden die zooi :) .
jij bedoelt volgens mij www.counter-strike.net ;)

en ik zou als ik de topicstarter was es op zoek gaan naar Half-Life Generations

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-10 14:25

Damian

Insane Obtrusion

En als je nog een server moet hebben :P

*kuck* zie sig *kuck*

:P >:)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Bij de FRS schijnen ze nog ergens Half-Life origineel te verkopen voor een tientje ofzo, krijg je ook een Key bij duss...
Ik wilde er alleen een keer 1 kopen, maar toen zeiden ze dat ze 'm niet meer konden bestellen :?
vonk wel jammer, waardeer ik software, wil ik ervoor betalen, kan het niet :P

Specs

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Het spel is dolletjes om via i-net te spelen. :*

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb hem pas geleden (de normale HL) gekocht bij Dynabyte voor 13,95 euro. Hij schijnt nu al 12,95 te zijn :?

Maar goed, je krijgt er wel een key bij.. HL installeren, nieuwste patch eroverheen, en dan cs 1. ehh 3 nu he?

en dan ist showtime!! *D

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 19:51 schreef The Will het volgende:
Niet Blueshift hoor. De rest klopt maar Blueshift zit er niet bij./
jawel.... dat is het allernieuwste pakket van sierra m8

[EDIT}

van http://www.dynabite.nl

Release verwacht : 15-03-2002

Half Life Generations 3 is een verzamelpack die bestaat uit Half Life, Opposing Force, COUNTERSTRIKE 1.3, en Half Life Blue Shift. In Half Life is een geheim experiment mislukt. De poort naar een ander universum is geopend en vreemde wezens dringen het laboratorium binnen. Tot overmaat van ramp komt de CIA om het geheel in de doofpot te stoppen en de speler uit de weg te ruimen. De regering wil tevens het gebouw opblazen, terwijl binnenin nog nucleaire wapens liggen. De speler moet meer dan alleen schieten. Gezond verstand en een goed gesprek zijn soms beter dan een vlammenwerper. In Counterstrike 1.3 moet je het opnemen tegen gevaarlijke terroristen. In Half Life Blue Shift heeft de beveiligheidsdienst je nooit op rare situaties voorbereid. Het lijkt net een normale werkdag te worden totdat buitenaardse levensvormen de muren bestormen. Als dit nog niet genoeg is krijgt je ook nog te maken met een militaire doodsescader die de gangen binnenstromen van Black Mesa. Als beveiligheidsbeambte in een ultra geheime regeringsgebouw moet je de wetenschappers en jezelf in leven zien te houden. Half Life Blue Shift is een nieuwe stand-alone episode in de Half Life universum. Naast een nieuw verhaal zit er bij deze game Opposing Force (multiplayer installatieversie in menu blue shift) en een Half Life HD pack (installatieversie in menu blue shift) die voor verbeterde wapens en personages zorgt.

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
speel UT roelt meer (nu is het wachten op flames >:))

Verwijderd

geweldig spel CS, echt super leuk!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Op zaterdag 09 maart 2002 10:34 schreef bbrother het volgende:
speel UT roelt meer (nu is het wachten op flames >:))
jij gaat zeker alle threads af waar counterstrike in voorkomt >:)

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:52

Booth

¯¯¯¯¯¯

Je kunt ook Half-Life voor 14 euro ofzo kopen, en dan CS downen.. Misschien wel goekoper..

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle reacties.

Verwijderd

Topicstarter
sorry nog 1 vraag. Kun je counterstrike alleen on line spelen. Het lukt mij niet om lokaal op mijn computer te spelen. Zo ja hoe ?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op zaterdag 09 maart 2002 11:53 schreef dentluc het volgende:
sorry nog 1 vraag. Kun je counterstrike alleen on line spelen. Het lukt mij niet om lokaal op mijn computer te spelen. Zo ja hoe ?
Je kan lokaal in je eentje spelen als je bots downt. Ik kan hiervoor PODbot aanraden. Je kan natuurlijk ook gewoon op een LAN een server opzetten.

Specs

Verwijderd

dr gaat echt een hele nieuwe wereld voor m open ..

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

srry vor kick O-)

Ik hebnu dus ook half life, en opposing force
Maar nu wil ik dus ook counterstrike en via deze site kan ik verschillende dingen downloaden.
WElke moet ik nu hebben??????
Ik wil gewoon over lan spelen dus ik tegen bots

Cons:::BB4E

Verwijderd

Je kan het beste steam downloaden.
Daar zit offline play in en Bot's.

Zie http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-10 21:18

shameblaster

BB4E^Cons

Nu he bik geinstallert een complete versie...
Alleen als ik wil spelen hij gaat eerst laden... staat er:

''Could not load library C:\Sierra\Half-life\cstrike\cl_dlls\client.dll'' 8)7 8)7 8)7 |:(

I'm getting the error "could not load library C:\SIERRA\HALF-LIFE\/cstrike/cl_dlls/client.dll" -- What is going on?
This is an error for the free Half-Life mod version of CS. This means that you don't have the latest Half-Life patch installed

Mar hoe kom ik er nou achter welke patch ik moet instaleren... mijn game zelf zegt dat het goed is

[edit]

dit staat er in mijn readme:

Half-Life
Version 1.1.0.8
Readme File
9/12/01

Ik ben nut hl1110.exe full client aan ut downen (82mb)
Hope dat ie ut dan doet :)

NOU hij doet ut hoor:)
Nu nog ff uitvinden hoe ik bots erin kan planten (ik gebruik geen steam

[ Voor 89% gewijzigd door shameblaster op 16-03-2004 17:02 ]

Cons:::BB4E

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik zie het nut van deze kick niet echt in... met een beetje zoekwerk is dit vast wel op te lossen...

Als je echt een probleem hebt met CS/HL kun je een topic in Spielerij - Problemen & Vragen openen, nadat je Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door hebt gelezen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.