Toon posts:

Citrix op Win2k AS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zelf een terminal server draaien onder NT2000 AS.
Nu wil ik daar graag Citrix over heen draaien!
Moet ik alleen citrix installeren op de server of ook als Client op mijn XP pro PC???

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Citrix helpdesknummer staat op pagina 2 van de handleiding.

Misschien kunnen die je helpen.

Ik heb verder geen idee.

Verwijderd

Topicstarter
Moet je wel geregistreed zijn ??
En als je nu geen handleiding heb :?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
title editted

DIT IS MIJN WEBSITE

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Handleiding zit er natuurlijk altijd bij. En misschien zelfs wel elektronisch op de Support CD of op internet

Suc6

Verwijderd

ICA client op je pc'tje toch? loop nog stage en net met citrix begonnen. don't blame me if it is wrong :P

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 22:15

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Citrix metaframe op de server installeren, ICA op de client...

Zorg wel voor de juiste licenties anders zul je problemen tegenkomen waarvan je het voor of achterste niet van kunt vinden, terwijl het dan gewoon aan de licenties ligt! ;)

Zorg ervoor dat je een PDC die Active Directory draait hebt, anders wil het geheel niet goed werken!

Misschien ook nog een loadbalancer installeren als je meerdere Citrix servers installeerd! ;)

Heb 't hier draaien op Windows NT4.0 met MS-Terminalserver (multiuser Windows NT 4.0 versie) en daarop gewoon Citrix Metafram 1.8 ) :7

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Zwelgje
  • Laatst online: 17-08 09:02
vergeet ook niet dat je na 30 dagen die citrix server moet registeren bij citrix, anders verdwijnt de funtionaliteit, (idem voor de de terminal server van microsoft overigens) die moet je na 120 dagen reggen

A wise man's life is based around fuck you

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 09 maart 2002 09:05 schreef zwelgje het volgende:
vergeet ook niet dat je na 30 dagen die citrix server moet registeren bij citrix, anders verdwijnt de funtionaliteit, (idem voor de de terminal server van microsoft overigens) die moet je na 120 dagen reggen
'k dacht dat het 90 dagen was :? :)

• Zwelgje
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op zaterdag 09 maart 2002 09:22 schreef veldmuis het volgende:

[..]

'k dacht dat het 90 dagen was :? :)
oeps, je hebt gelijk, 90 dagen, (was ff in de war met de trial date van een testversie (die is 120 day's)

A wise man's life is based around fuck you

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 22:15

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 09 maart 2002 09:23 schreef zwelgje het volgende:

[..]

oeps, je hebt gelijk, 90 dagen, (was ff in de war met de trial date van een testversie (die is 120 day's)
Je moet gewoon een serial nummer vervangen!
Als je je regisitreerd bij Citrix, dan krijg je een ander nummer met een of ander proggy, installen en klaar is kees!

Let er wel op, dat de site waar je Citrix moet reggen alleen onder kantooruren open is...
Ja het klinkt bizar, maar als wij het 's avonds proberen werkt het nooit! Tot 5 uur werkt 't maar daarna issie gewoon closed for technical resons! :? :(

We weten het ook niet, overdag werkt het wel, maar 's avonds telkens het zelfde probleem!

En dat hebben we niet maar 1 keertje gehad!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Pagina: 1