Toon posts:

Flash 5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik had even een paar vraagjes over flash 5.
1e vraag:
ik wil graag weten hoeveel pixels bij hoeveel pixels in flash een resolutie vormen, b.v. ik wil een site maken voor 800 bij 600, hoeveel pixels is dit dan in flash?

ik zou het graag van de volgende resoluties weten:
800 bij 600 en 1024 bij 768

2e vraag:
Als ik een geluidje de heletijd achter elkaar wil laten klinken, hoe moet ik dat dan doen?

ps. deze vragen zijn vast al een keer gesteld, maar toen ik de zoek reseltaten bekeek, werd ik een beetje moedeloos van het aantal pagina's dat gevonden werd, en heb toen besloten het toch maar even te vragen.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:51

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Is een groot aantal pagina's niet juist handig? Zit altijd wel wat tussen... Hier zou je wat moeten kunnen vinden. Het gaat wel over F4, maar werkt praktisch hetzelfde.

http://www.hku.nl/~rienk/doors/flash/html/les7.htm

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 08:20
Ligt er een beetje aan. Je kunt de afmetingen van een Flash movie ook relatief laten zijn. Procentueel bijvoorbeeld. Dus laten we zeggen dat de movie 80% bij 20% van het scherm moet innemen; resp. de x en y coordinaat uiteraard, dan kun je dat opgeven in de Pubilsh Settings in Flash.

Een andere optie is twee Flash movies maken, 1 voor 800*600 en 1 voor 1024*768 en dan met een resolutie-detectie-javascript, de juiste movie laten zien.

HTH :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
- resoluties blijven resoluties, ook in FLash. 800x600 blijft ook in flash ... x ... (antwoord onder aan deze pagina... op de kop).

- Zet een wav bestand op de tijdlijn en hij verhaald het eindeloos.

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 13:08

Roland

Schnitt!

Je weet dat Flash Vector is?

Dwz, je kan net al Autocad zover als je wilt inzoomen en het blijft goed.

Dus als je hem heel groot maakt, kan je hem ook klein houden, alleen de jPg jes die krijgen een andere kwaliteit.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Verwijderd

Topicstarter
-----------------------
antwoord:
xd 009x xd 008
-----------------------
wat bedoel je hiermee, kben maar een newbie:p

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op vrijdag 08 maart 2002 19:19 schreef Ejjanssen het volgende:
-----------------------
antwoord:
xd 009x xd 008
-----------------------
wat bedoel je hiermee, kben maar een newbie:p
Het is een puzzel.. 800 px x 600 px dus. Hij had er niet voor niets bijgezet antwoord omdraaien. Maar een pixel is een pixel dus daar doet ook Flash niets aan. Ik zou je sterk aanraden gewoon even een boek te kopen en op pagina 1 te beginnen. Beetje kennis is nooit weg.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1