Op maandag 11 maart 2002 09:48 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Mail posted, ik ben benieuwd hoe de customer service is (als ie er al is?

).
2e was minder leuk? Ik moet zeggen dat ik over de eerste een beetje gemengde gevoelens heb; ik heb hem in Wenen gelopen, en daar stonden tijdens de start en aan het einde veel mensen, tussendoor niet zo. Dus je rende echt voor het rennen, beetje minder. Maar dankzij de wave die ze voor mij (ja echt waar

) deden omdat ik iedereen inhaalde en 2x zo snel rende (had kennelijk nog energie over

) wil ik er zeker nog een doen, dat was voor mij echt de kick.
2e lijkt mij juist leuker, nu weet je beter hoe je je energie kunt verdelen, plus de volgende wordt Berlijn denk ik, dan zijn er langs het hele parcours juichende mensen, echt tof.

Polar staat bekend om perfekte service. Ik heb hem vandaag naar de winkel teruggebracht. De dame, een clublid, belde meteen naar Polar, en de meter gaat morgen de deur uit. Poar zegt een 48 uurs seervice te hbben na binnekomst dus ik zou hem eind vd week weer terug moeten hebben.....
De leen-S610 vd winkel was helaas niet aanwezig, dus ik kreeg een andere leen-Polar mee (=gratis=service).
Marathon:
ik had altijd gehandbald en ruim een jaar na de overgang naar atletiek heb ik R'dam gelopen. Helaas kreeg ik ca 6wk ervoor het bekende ijzertekort (ferritine) en moest het "rustig" aan doen. Daardoor heb ik zeer ontspannen gelopen en genoten van het talrijke publiek.
Het 2e jaar wilde ik een scherpe tijd neerzetten, ook in R'dam, maar de laatste 2 km was de pap echt op (

maar dan van boven.... oftwel de man met de hamer....), en die gingen in 6:30 min/km na een pauze van minuten... hierdoor miste ik de 3 uur grens.....