Europese XBOX al te koop in NL

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 01:46 schreef Skeleton het volgende:
Ik heb de Xbox'en ook binnengekregen ... :9~
Ik heb een papiertje moeten tekenen waarop ik verklaar dat ik de xbox NIET mag verkopen voor 14 maart 2002 ...

En zoals altijd is er bijna geen winst op te maken
Ik koop hem in aan 476 Euro (btw incl.). Verkoopprijs 479 Euro :'(

Dit is dus een brutowinst van 3 Euro :'( :'( :'(
Jaah en de Free Record Shop verkoopt de Xbox voor 479 met 2 controllers :r :r , weet ik wel waar iedereen die xbox gaat halen :(.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
Ik heb een papiertje moeten tekenen waarop ik verklaar dat ik de xbox NIET mag verkopen voor 14 maart 2002 ...

Het is zeker de bedoeling dat je winst gaat maken op de spellen?

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 07:45 schreef Shaggy het volgende:

[..]

Jaah en de Free Record Shop verkoopt de Xbox voor 479 met 2 controllers :r :r , weet ik wel waar iedereen die xbox gaat halen :(.
das toch nie erg??? Ik vind het wel leuk :P FRS heeft altijd supergoede akties!! 20% korting met je personeelspas bijvoorbeeld! :)

Verwijderd

ow.. dus dat verstaat MS onder het "verlies maken op de productie van de console" en dat dan terugverdienen met de spellen? Lekker dan

Verwijderd

Over die marge van 3 euro, ik neem aan dat dat is zodat winkels niet gaan stunten met de prijs, bv. 20 euro goedkoper gaan zitten. Lijkt me flink balen als winkelier, want dan zit de marge bij de leverancier.
Ik zou best zo'n ding willen hebben alleen vindt ik hem veel te duur, voor ca 350 zou ik er wel een kopen denk ik.

Verwijderd

Als ik het goed begrijp kan de kleine winkelier beter ze bij de FreeRecordShop inkopen extra controller eruit jassen. en verkopen voor 365 euro, en de losse controller voor 39 euro ;)

Zowiezo stom om een X-Box te kopen, het is gewoon een uitgeklede PC, effe wachten en je kan dezelfde games in een hogere resolutie op je PC spelen. Wil je een console koop dan een echte: Nintendo, Sony of Sega.

Verwijderd

Ik zag hem vandaag ook in Veenendaal staan bij de E-zone. Ik dacht dat hij €479,- was met 1 controller erbij... Best wel lomp dat ze niet ff wachten :)

Verwijderd

ja idd, bij ons op het forum zitten ook al tig mensen die een Xbox hebben opgehaald bij V&D/Bart Smit, dacht ik ff de eerste te zijn met n review exemplaar :(

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

maandag ga ik ff langs bij meneer v&d :)

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 10:57 schreef tweakerrrr het volgende:
Als ik het goed begrijp kan de kleine winkelier beter ze bij de FreeRecordShop inkopen extra controller eruit jassen. en verkopen voor 365 euro, en de losse controller voor 39 euro ;)

Zowiezo stom om een X-Box te kopen, het is gewoon een uitgeklede PC, effe wachten en je kan dezelfde games in een hogere resolutie op je PC spelen. Wil je een console koop dan een echte: Nintendo, Sony of Sega.
Ja, maar die uitgeklede pc is wel supergoedkoop :)

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:32
Op vrijdag 08 maart 2002 21:33 schreef Limited het volgende:

[..]

gecondoleerd :'(
:D

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 16:12
Op zondag 10 maart 2002 10:44 schreef RSP het volgende:
maandag ga ik ff langs bij meneer v&d :)
Hoop voor je dat ze der nog niet verkocht zijn, de Heerenveense V&D had er maar 2

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

hij is 14 maart pas te koop :Z

EN IK GA HEM NIET KOPEN:r

P.S. ik woon in heerenveen :P

• RSP
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

Hoop voor je dat ze der nog niet verkocht zijn, de Heerenveense V&D had er maar 2
shit... wilde hem dus in h'veen halen, ff vroeg daar zijn
dan maar... heb om 2 uur wel rijles.. argh

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

freddyathlon

McLaren Mercedes

Vind beetje vreemd. Ik werk bij Dixons en wij krijgen hem dinsdag binnen met de games en accesoires maar we mogen hem ook pas donderdag verkopen.

Op woensdag zal ie in de vitrine staan, maar dan nog geen prijs erbij, dat pas vanaf donderdag dus.

De controllers hebben we al geruime tijd in voorraad, die zijn best gaaf.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Vrijdag al binnen gekrgen zelfs , 16 x-boxen , en nog wat losse controllers , liggen ze nu een beetje te verotten in het magazijn :D....

Verwijderd

Hoe vaak moet het nou gezegd worden?! Een XBOX is !!!GEEN!!! PC! Als de XBOX een uitgeklede PC zou zijn dan zou de Gamecube in z'n onderbroek staan en de Playstation 2 zich niet eens op straat mogen vertonen!

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 15:34 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

Hoe vaak moet het nou gezegd worden?! Een XBOX is !!!GEEN!!! PC! Als de XBOX een uitgeklede PC zou zijn dan zou de Gamecube in z'n onderbroek staan en de Playstation 2 zich niet eens op straat mogen vertonen!
nee de x-box is geen pc maar een lelijke baksteen in een zwarte verpakking met zeer lelijke games die helemaal niet volgens de verwachtingen zijn
:( en dat vindt ik erg

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021

Waar haal je xbox dan vandaan??? hier http://www.tweakers.net/pricewatch/24205 ?????? of de macro

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 13:13 schreef finelookingme het volgende:

[..]

nee de x-box is geen pc maar een lelijke baksteen in een zwarte verpakking met zeer lelijke games die helemaal niet volgens de verwachtingen zijn
:( en dat vindt ik erg
Fout! ik heb echt al heel wat super moois gezien hoor op de x-box

alleen wat me wel opvalt is dat er best wel wat ge stotter gaande is in spellen... net of de harddisk ff naar iets moet zoeken of zo, en dat je dat dan ziet in het spel als beeld vertragingen (stotteringen) dit lijkt wel verdacht veel op een heel oud pc kwaaltje. maar dit is iets waar je bij bijvoorbeeld dead or alive 3 helemaal geen last hebt... dus hopelijk ligt dat aan de manier hoe een spel geprogrammeerd is.

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 13:41 schreef loekos het volgende:

[..]

Fout! ik heb echt al heel wat super moois gezien hoor op de x-box

alleen wat me wel opvalt is dat er best wel wat ge stotter gaande is in spellen... net of de harddisk ff naar iets moet zoeken of zo, en dat je dat dan ziet in het spel als beeld vertragingen (stotteringen) dit lijkt wel verdacht veel op een heel oud pc kwaaltje. maar dit is iets waar je bij bijvoorbeeld dead or alive 3 helemaal geen last hebt... dus hopelijk ligt dat aan de manier hoe een spel geprogrammeerd is.
En vergeet niet dat dit allemaal nog maar first generation is! Op grafisch vlak blaast bijv. DoA3 TTT omver!

Verwijderd

Ik heb ook al de pal versie, heb em gisteren bij bart smit gekocht. Ik belde op vroeg of ze em al binnen hadden, toen zei die kerel dat ie binnen was. Ik vroeg mag ik em komen halen toen zei hij nee want hij mag pas donderdag verkocht worden. Ik vroeg of ie me niet kon matsen, en toen riep hij als je vandaag komt is het geen probleem!!!

Dus ik heb nu:

1x Xbox
1x Controller xtra
1x Halo
1x Dead or alive 3
1x Project gotham racing

en moet zeggen XBOX RULE

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Ik weiger nog steeds om dat ding voor 479 euro te kopen. Nee ik wacht wel tot december (hoe moeilijk het ook is) en koop hem dan voor 300 euro, de prijs zoals hij hoort te zijn. WAs het bij de PS2 niet veel beter geregeld ?
de release date i mean ?

Kenners weten waarom

• Ruud2001
  • Laatst online: 29-01 20:43

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op maandag 11 maart 2002 14:20 schreef Gubbo het volgende:
Ik heb ook al de pal versie, heb em gisteren bij bart smit gekocht. Ik belde op vroeg of ze em al binnen hadden, toen zei die kerel dat ie binnen was. Ik vroeg mag ik em komen halen toen zei hij nee want hij mag pas donderdag verkocht worden. Ik vroeg of ie me niet kon matsen, en toen riep hij als je vandaag komt is het geen probleem!!!

Dus ik heb nu:

1x Xbox
1x Controller xtra
1x Halo
1x Dead or alive 3
1x Project gotham racing

en moet zeggen XBOX RULE
weet je toevallig ook of ze ook al die kabels hebben, zoals de Advanced Scart Cable?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 14:37 schreef Da_RoNiN het volgende:
Ik weiger nog steeds om dat ding voor 479 euro te kopen. Nee ik wacht wel tot december (hoe moeilijk het ook is) en koop hem dan voor 300 euro, de prijs zoals hij hoort te zijn. WAs het bij de PS2 niet veel beter geregeld ?
de release date i mean ?
eh nee :) De PS2 werd ook eerde rverkocht enzo.. en die was zelfs duurder voor minder hardware..

Verwijderd

hallo first generation bestaat niet het is pc hardware
en daar vald niks meer aan te ontdekken
hoostens slechte programmeurs die niks kunnen maken
dat de spellen er zo slecht uit zien
maar verders kan dat systeem niks meer dan een pc kan

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Hmm hier in tiel lag ie ook al bij de FRS... Naja belangrijk ik koop hem voolopig toch nog niet (veel te duur)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

de programmeurs programeren zelf met de xbox heel weinig, daarom is het soms zo brak. Alle grafische truukjes enzo halen ze uit libraries, je stelt gewoon zelf in no time een engine samen, maar dat betekent ook dat het wat trager wordt aangezien de MS policy niets om optimalisaties geeft. Zeg nou zelf, je hebt honderden megs nodig voor een spel zoals Halo, das gewoon overbodig als je ziet hoe mooi grafisch de 64k demos zijn van de demo scene. Als ze zo'n demo maken waarin de grootte 128k is en toch even lang duurt blaast dat ding halo er met gemak uit. en halo is dan honderden megs.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 14:49 schreef finelookingme het volgende:
Bestaat wel.. games als Halo zijn gemaakt op de allereerste XDK's, en die waren gewoon brak.. nu worden alle games op volledige XDK's gemaakt..

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 14:49 schreef finelookingme het volgende:
Ga jij eerst maar eens wat meer leren over consoles |:(

• skullsplitter
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Bananekoning en ik zijn afgelopen zaterdag tot de conclusie gekomen dat een X-box toch wel een errug hoog geil-gehalte heeft. Dat wordt dus sparen en later dit jaar kopen. Zeker niet meteen, want nu issie me nog te duur. Als ie a 350-400 over de toonbank gaat, dan trekt ik mijn kassa weer open :)

Nieuwste AvP spel wordt ook voor dn X-box.

www.avpnews.com

Verwijderd

Hoe zit het met de borders op de europese x-box???

Ik wil ff weten of de euro dead or alive3 en rally sport borders hebben (balken boven en onder) of hebben de europese spellen een 60 hz optie???

Verwijderd

Hmmm ik vond een flinke lap text op een hele toffe x-box site http://www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=5c08f78ae5f1db9fbfd4429ab4c80f0a&threadid=987&highlight=borders

Maar is dit ook waar??? ervaringen!!!! :?

Heh die gasten die de euro-box al hebben zitten natuurlijk zwaar te X-boxen *D

Verwijderd

Er zijn hier mensen die zogenaamd al een vroege euro x-box bezitten.

Maar niemand is instaat mijn bovenstaande vraag te beantwoorden dus doe ik het af als bull shit niemand heeft nog een euro x-box.

of zou het komen dat deze vraag zo achteraan in dit topic staat dat geen hond het meer leest ;(

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
Ik denk dat de meeste zitten te x-boxen

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op maandag 11 maart 2002 23:28 schreef Daap het volgende:
Ik denk dat de meeste zitten te x-boxen
Zou ik ook doen :9~

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 21:42 schreef loekos het volgende:
Hmmm ik vond een flinke lap text op een hele toffe x-box site http://www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=5c08f78ae5f1db9fbfd4429ab4c80f0a&threadid=987&highlight=borders

Maar is dit ook waar??? ervaringen!!!! :?

Heh die gasten die de euro-box al hebben zitten natuurlijk zwaar te X-boxen *D
Ja ik vind het ook wel een hele tovve site man ! 8-)

maarreh de Xbox wordt nu door Bart Smit al massaal verstuurd als je hem daar via internet had besteld..

Verwijderd

ervaringen? het enige wat ik van de xbox in het echt gezien heb was kort ff een snowboard spel zaterdag in een winkel in Apeldoorn. Dat zal dan wel Amped geweest zijn.
Voor dat spel hoef je em in ieder geval niet te kopen...tenminste, wat de graphics betreft. Niks beter dan PS2.

• Symphony-X
  • Laatst online: 21-11-2025
Op dinsdag 12 maart 2002 14:24 schreef Samor het volgende:
Niks beter dan PS2.
misschien de framerate..?

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

zou kunnen...
is die zo slecht dan op een ps2?

Verwijderd

:D

Verwijderd

ervaringen? het enige wat ik van de xbox in het echt gezien heb was kort ff een snowboard spel zaterdag in een winkel in Apeldoorn. Dat zal dan wel Amped geweest zijn.
Voor dat spel hoef je em in ieder geval niet te kopen...tenminste, wat de graphics betreft. Niks beter dan PS2.
Amped is grafisch geen uitsteker, maar kan wel een heleboel PS2 games aan qua gameplay

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-01 16:30
maar amped ziet er grafisch toch best leuk uit? kvond het altijd nog mooier als ssx

Verwijderd

oh mensen.. waarom nu weer xbox tegen ps2?

Pc is gewoon de top! en hier kan geen een console tegen tippen!

over een tijdje kunnen we gewoon alle console games spelen op de vader der computers. gewoon even wachten op een emu. kost niks.. geen 500 euro.. of verkopen na 14 maart.

gewoon ff geduld hebben.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 15:48 schreef DarkShadow het volgende:
maar amped ziet er grafisch toch best leuk uit? kvond het altijd nog mooier als ssx
t was gewoon mijn eerste indruk..niks bijzonders.
begin er wel achter te komen dat de spellen er volgens mij lang niet zo mooi uitzien als die highres screenshots die je overal op internet ziet doen geloven.

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op dinsdag 12 maart 2002 16:21 schreef Samor het volgende:

[..]

t was gewoon mijn eerste indruk..niks bijzonders.
begin er wel achter te komen dat de spellen er volgens mij lang niet zo mooi uitzien als die highres screenshots die je overal op internet ziet doen geloven.
Volgens mij zijn het wel degelijk high-res beelden, maar je mag niet vergeten dat je traditionele tv-toestel NOOIT deze beelden zo mooi kan weergeven dan dat je monitor dit doet.

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat is het nut van hires beelden op een console dan :?

Nothing to see here

Verwijderd

lol... goeie..!

wat is het nut van hires beelden op een console als je toch niet de beste kwaliteit uit de tv kan halen..

doorsparen voor een hdtv (rond de 20000,- ofzo)

of toch maar gaan voor de niet zo strakke beelden ? (of gewoon toegeven dat de pc toch beter is voor games/sex/werk)

=]

Verwijderd

Het gaat toch altijd nog om de gameplay he :)

• Harmsen
Op dinsdag 12 maart 2002 16:46 schreef WouteRF het volgende:
Het gaat toch altijd nog om de gameplay he :)
Ja maar daar heb je niet de meest krachtige console voor nodig

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04-2025
Op dinsdag 12 maart 2002 16:48 schreef Huntor het volgende:

[..]

Ja maar daar heb je niet de meest krachtige console voor nodig
theoretisch krachtigste console :)
no flame intended, ik moet het eerst nog maar zien

Verwijderd

Het zou wel leuk zijn als ze de software zouden kunnen vern$#$%ken zodat het werkt op een pc.

toch leuk.. heb je genoeg van moha.. dan ga je toch gewoon halo'en of zoiets.. of dan gooi je de xbox even op het netwerk om er een printserver van te maken.. ;) is ook cool

Verwijderd

V&D is helemaal fout bezig, ik werk er zelf ook en we hebben een fax gehad waarin stond dat het verboden was deze voor 14 maart te verkopen.
Ik weet dat iedere vestiging er een aantal binnen heeft, maar die mogen ze niet verkopen net zoals de accecoires en spellen.
Wel hebben ze vorige week een voor-verkoop gehad, maar die kun je pas 14 maart ophalen.

• Harmsen
Op dinsdag 12 maart 2002 16:50 schreef daFubar het volgende:

[..]

theoretisch krachtigste console :)
no flame intended, ik moet het eerst nog maar zien
True.... True.....

Je kan consoles niet vergelijken met elkaar.

Verwijderd

hehe ... nee ??

console tegen pc wel dan??

daar gaat de hele scene toch over? beter gfx dan ps2 .. smoother dan ps1... groter dan gba...

waarom is er niet gewoon 1 console? die je kunt upgraden zoals een pc... waarom altijd zo moeilijk...

• Fubaruba
omdat er dan concurrentie ontstaat waardoor wij kunnen kiezen en het zowiezo kunnen betalen...

+ de flamewars. we hebben tenminste weer wat te zeiken :)

Verwijderd

Amped is ook nix f1 2001 is nix... ieder console heeft zijn mindere titels wacht maar tot je doa3 ziet dan zakt je broek af en je onderkin valt op je borst. tijdens het vechten spring je van hoogtes naar beneden dat is dus echt niet normaal wat je dan ziet, of als je iemand door een raam heen schopt dan zie je zo onnoemelijk veel glas splinters naar beneden keilen ongelofelijk gewoon, daar is echt wel een zooitje ongebreidelde power gaande in dat dubiueze doosje van bill.

Maar was dat een europese x-box? en had het spel nou zwarte balken ?

Ik ben zo bang voor zwarte balken ;(

Ik wil niet nog eens een gijzeling riskeren in een of ander microsoft gebouw :+

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 07:45 schreef Shaggy het volgende:

[..]

waarom is dat kut? voor de consument is het goed en dat is het belangrijkste.

als jij niet zo goedkoop kan verkopen is het jouw probleem en niet die van ons of FRS.

Verwijderd

Is dit verhaaltje nou waar? 't Klinkt wel logisch.

• Harmsen
Op dinsdag 12 maart 2002 17:21 schreef xsence-ecs het volgende:
hehe ... nee ??

console tegen pc wel dan??

daar gaat de hele scene toch over? beter gfx dan ps2 .. smoother dan ps1... groter dan gba...

waarom is er niet gewoon 1 console? die je kunt upgraden zoals een pc... waarom altijd zo moeilijk...
nee ja kan ze qua specs, daar waar we het over hadden, niet met elkaar vergelijken. Een Ps2 mag dan wel 300Mhz zijn en de XBox 733 maar dat betekent nog niet meteen dat de XBox snller en krachtiger is dan de Ps2. (Dit zijn voorbeelden dus niet beginnen over het feit dat de XBox sneller is)

en die console die jij noemt bestaat al. Dat is dat apparaat waar je dat bericht zat te posten ;)

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:17 schreef Huntor het volgende:

[..]

nee ja kan ze qua specs, daar waar we het over hadden, niet met elkaar vergelijken. Een Ps2 mag dan wel 300Mhz zijn en de XBox 733 maar dat betekent nog niet meteen dat de XBox snller en krachtiger is dan de Ps2. (Dit zijn voorbeelden dus niet beginnen over het feit dat de XBox sneller is)

en die console die jij noemt bestaat al. Dat is dat apparaat waar je dat bericht zat te posten ;)
Ik heb ook mijn twijfels of de x-box krachtiger is dan de ps2 (reeds in mijn bezit) maar dat de x-box instaat is niets begrijpende konten te schoppen is mij wel aardig duidelijk geworden >:) hoe meer consoles hoe meer vreugde :) is het jullie al eens opgevallen dat het er in de arcade niet meer uitziet vergeleken bij de huidige thuis consoles? dat is wel eens anders geweest... mooie tijden vind ik dit :9

Verwijderd

In de Makro hier : 499€ met 2 games gratis (kiezen uit : Project Gotham , Amped , Halo en 4 andere)

• Fubaruba
Op dinsdag 12 maart 2002 19:29 schreef loekos het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn twijfels of de x-box krachtiger is dan de ps2 (reeds in mijn bezit) maar dat de x-box instaat is niets begrijpende konten te schoppen is mij wel aardig duidelijk geworden >:) hoe meer consoles hoe meer vreugde :) is het jullie al eens opgevallen dat het er in de arcade niet meer uitziet vergeleken bij de huidige thuis consoles? dat is wel eens anders geweest... mooie tijden vind ik dit :9
speel police 24/7 voor de gein. damn dat spel is vet!!!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:32 schreef real_raichu70 het volgende:
In de Makro hier : 499€ met 2 games gratis (kiezen uit : Project Gotham , Amped , Halo en 4 andere)
Wow, dat kost niet duur! :P

• Ruud2001
  • Laatst online: 29-01 20:43

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Leuke aanbieding *D

Maaruh, hoe zit dat met garantie bij de Makro, want ik weet wel dat ze over het algemeen niet zo prettig zijn met garantie.

Hoe zit het uberhaupt met garantie op consoles in het algemeen :?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:17 schreef Huntor het volgende:

[..]
Hehe ik snap het nie?? waar was ik berichten aan het posten/? oh.. de console motha#@cka???

die heb ik nog steeds.. werkt goed... (er zit nu een gforce2 mx met tvout in.) is wel leuk.. maar pc games geven niet zo strak beeld op de tv... is wel jammer..

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 19:34 schreef daFubar het volgende:

[..]

speel police 24/7 voor de gein. damn dat spel is vet!!!
is ie goed? dat is volgens mij police 911 (ntsc naam) ofzo toch? beter dan gta3?

Verwijderd

Oh wacht, dat zal wel exclusief BTW zijn he? ;(

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:40 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

Oh wacht, dat zal wel exclusief BTW zijn he? ;(
/\ Nou? :)

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
vanavond de introductie avond van MS in amsterdam! ik ga heen samen met rexomnium als reporter, pics zullen verschijnen evenals verslagen, interviews etc, mijn primary objective is om een crashde xbox te fotograveren, (en dat is niet om ms in de zeik te zetten maar lijkt me gewoon wel lache)

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 17:12 schreef Mister_X het volgende:
vanavond de introductie avond van MS in amsterdam! ik ga heen samen met rexomnium als reporter, pics zullen verschijnen evenals verslagen, interviews etc, mijn primary objective is om een crashde xbox te fotograveren, (en dat is niet om ms in de zeik te zetten maar lijkt me gewoon wel lache)
Have Fun :)
Ik kan GVD niet omdat MS het exclusief wil houden |:(
Reken er maar niet op dat je een crashende XboX ziet, Ik heb er in Belgie teminste geen 1 gezien (Wel bij een VNU borrel eerder dit jaar >:))

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 16:27 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

/\ Nou? :)
Need... to... know... now... :z

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op woensdag 13 maart 2002 19:46 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

Need... to... know... now... :z
Denk eens na. 2 *gratis* games, 2 kutrollers en en krijsdoos voor 499, terwijl een normale 479 kost...

www.avpnews.com

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 19:50 schreef skullsplitter het volgende:

[..]

Denk eens na. 2 *gratis* games, 2 kutrollers en en krijsdoos voor 499, terwijl een normale 479 kost...
Mja... biertje? Afbeeldingslocatie: http://forum.dutchgaming.net/new/images/smiles/bier.gif

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op woensdag 13 maart 2002 19:55 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

Mja... biertje? [afbeelding]
Sgoe, woon je ergens in de buurt?

www.avpnews.com

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 20:10 schreef skullsplitter het volgende:

[..]

Sgoe, woon je ergens in de buurt?
Ik stuur hem wel onder rembours *D

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:03

MartNL

Op dinsdag 12 maart 2002 16:45 schreef xsence-ecs het volgende:
lol... goeie..!

wat is het nut van hires beelden op een console als je toch niet de beste kwaliteit uit de tv kan halen..

doorsparen voor een hdtv (rond de 20000,- ofzo)

of toch maar gaan voor de niet zo strakke beelden ? (of gewoon toegeven dat de pc toch beter is voor games/sex/werk)

=]
Gewoon op je monitor aan sluiten. :+

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Heel veel winkels verkochten de XBOX al onder de toonbank door, mag niet en dus heeft/gaat mickeysoft flinke boetes uitdelen.

Het schijnt (ik weet niet zeker of het waar is) dat Mickeysoft zelfs SPIONNEN de afgelopen weken door Nederland heeft laten stieffelen langs de verkooppunten om te kijken of de xbox al ergens stiekem verkocht werd....
Hoorde dat E-plaza (Bartje Smit) hier in A'foort ze ook al afgelopen zaterdag onder de toonbank door heeft verkocht.
Nou maar hopen dat meneer undercover langs is geweest en ze gesnapt heeft!!!

Ja wie niet luisteren wil............... >:)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wie gaat er nou een X-box kopen als je een goede PC hebt met een kabelverbinding, en Morpheus... alleen voor een paar spellen? Ja dag! M`n PC is confortabeler, sneller, multifunctionelerer en hoeft niet op een TV aangesloten te worden.

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op donderdag 14 maart 2002 23:17 schreef Blue-eagle het volgende:
Wie gaat er nou een X-box kopen als je een goede PC hebt met een kabelverbinding, en Morpheus... alleen voor een paar spellen? Ja dag! M`n PC is confortabeler, sneller, multifunctionelerer en hoeft niet op een TV aangesloten te worden.
Ik gebruik mijn PC ook altijd op de bank, lekker als je met maten aan de Coke zit met een zak chips in je toetsenbord. Speelt ook zo makkelijk, met zijn 4-en achter 1 toetsenbord.

Ik schaf er een aan, ondanks dat ik een redelijk snelle bak heb.

www.avpnews.com

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Op maandag 11 maart 2002 13:43 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

En vergeet niet dat dit allemaal nog maar first generation is! Op grafisch vlak blaast bijv. DoA3 TTT omver!
Het jammere is alleen dat TTT ook first generation is, dus raar vergelijk voor een spel(pc)computer vergeleken met een oudere spelcomputer...? :?

Verwijderd

Andere games!!!!!

Verwijderd

Hehe, zielig voor de mensen die er al een gekocht hebben, ze zijn al voor 399 bij MediaMarkt te krijgen >:)

Verwijderd

Gewoon allebei natuurlijk

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op vrijdag 15 maart 2002 18:02 schreef tweakerrrr het volgende:
Hehe, zielig voor de mensen die er al een gekocht hebben, ze zijn al voor 399 bij MediaMarkt te krijgen >:)
Dus gewoon een maandje wachten :)

www.avpnews.com

• eGo2K
  • Laatst online: 16-06-2025

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Voor de mensen die nog van plan zijn om de XBox goedkoop aan te schaffen, maar niet willen wachten kunnen hier terecht:

http://www.aregiondvd.nl

Hij is hier te koop voor €369 incl. BTW!!

There ya go *D - B-)

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• Biff
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op zaterdag 16 maart 2002 20:15 schreef eGo2K het volgende:
Voor de mensen die nog van plan zijn om de XBox goedkoop aan te schaffen, maar niet willen wachten kunnen hier terecht:

http://www.aregiondvd.nl

Hij is hier te koop voor €369 incl. BTW!!

There ya go *D - B-)
Ik zie EUR 455,- staan?

En de 'assosaris' pagina laadt niet..

Jammer. Hoe goedkoper hoe beter wat mij betreft. Ik heb dan wel de volle mep betaald, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

Je moet hem in duitsland halen.. issie veel goedkoper (alternate/Media Markt)

• eGo2K
  • Laatst online: 16-06-2025

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Op zaterdag 16 maart 2002 20:37 schreef Biff het volgende:

[..]

Ik zie EUR 455,- staan?

En de 'assosaris' pagina laadt niet..

Jammer. Hoe goedkoper hoe beter wat mij betreft. Ik heb dan wel de volle mep betaald, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
He wat vies!!! :(

Stond vanmiddag nog op EUR 369,-

Zou MS hierachter zitten?

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• EvolutionX
  • Laatst online: 30-01 16:42
Ik heb nu al verscheidene berichten gelezen waarin verwezen wordt naar een actie van de Makro waarbij je voor ca. 500 euro een Xbox kon kopen in combinatie met 2 spellen, nu ben ik vanmiddag echter langsgeweest en ik heb er niets over kunnen vinden, ook heb ik er nog naar gevraagd aan de balie, maar ze zeiden dat, ook na het ingaan van de winstpakkers van morgen, er helemaal niet zo'n actie was en dat je de xbox en spellen apart moest kopen en dat ze alleen iets goedkoper werden (Xbox rond de 460 incl. btw en spellen rond de 55 incl. btw)}:O
Ik heb het hier over de vestiging in Breda, weet er iemand anders een filiaal in NL, waar deze actie wel van toepassing is?

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
Makro akties beginnen meestal op dinsdag >:)

Hier is een plaatje van de aktie die dinsdag a.s. begint:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1024985570

PC specs

Verwijderd

Lekkere misleidende actie.. dus ipv 479 betaal je 462?
Tja, het is beter dan niets maar dit is natuurlijk een actie van niks.

En games voor 65?

Kan je beter de Xbox uit Duitsland halen..

• EvolutionX
Ja, maar dan weet ik nog steeds niet waar sommige mensen de info. Xbox+2spellen voor 500 euro vandaan halen :? Heeft iemand een link of een scan met deze info. en de betreffende vestiging?

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 16:40 schreef ds het volgende:
Lekkere misleidende actie.. dus ipv 479 betaal je 462?
Tja, het is beter dan niets maar dit is natuurlijk een actie van niks.

En games voor 65?

Kan je beter de Xbox uit Duitsland halen..
Makro is voor bedrijven en die kunnen meestal weer de BTW terug krijgen... voor die mensen is het toch 389 Euro :z

• EvolutionX
hm nou nee, ik heb dat ook overwogen zo te doen, alleen als ze bij de belasting te zien krijgen XBox spelcomputer ten behoeve van het bedrijf ****** dan betwijfel ik of ze dat goedkeuren :D

• mr_niceguy
  • Laatst online: 23-12-2025
éeh ik ben ook van plan om een xboxje te bestellen...

maar nu ik dit topic heb bekeken weet niet waar ik hem moet bestellen...

WAAR kan ik hem dus het beste bestellen??????

de prijs maakt mne niet zoveel uit als ie maar rond die 479 euro is.. waar het mij dan omgaat is of je er een extra spel of controller bij krijgt...

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 18:54 schreef EvolutionX het volgende:
hm nou nee, ik heb dat ook overwogen zo te doen, alleen als ze bij de belasting te zien krijgen XBox spelcomputer ten behoeve van het bedrijf ****** dan betwijfel ik of ze dat goedkeuren :D
Stuur jij al je bonnen naar de belastingdienst dan?

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 01:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op maandag 18 maart 2002 23:20 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Stuur jij al je bonnen naar de belastingdienst dan?
nee, maar er zijn wel controles dat de fiscus ff op de zaak langs komt :P (of bij mn accountant)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Wij hebben nu ook de Xbox (en hij is uit voorraad leverbaar!), zie hier als je meer wilt weten. :)

Bericht hierboven

• Harmsen
Op dinsdag 19 maart 2002 11:06 schreef Floris het volgende:
Wij hebben nu ook de Xbox (en hij is uit voorraad leverbaar!), zie hier als je meer wilt weten. :)
Krijgen wij als Tweakers ook korting?? ;) :P

Pagina: 1 2 Laatste