sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
kopen @ electroboer of conrad
Kwam wel wat tegen vanmiddag:Op vrijdag 08 maart 2002 17:23 schreef Falcon het volgende:
Wie weet waar je die kunt kopen: UV oplichtende cable wraps.
[afbeelding]
http://www.caseetc.com/cgi-bin/caseetc/scan/sf=display/se=yes/se=Tubing/sf=category/ml=15/tf=sku.html?id=zhncKeNH
nee, ze zijn normaal doorzichtig dus die zijn het niet, maar misschien is het wel net zo mooi.dat zijn gewoon de witte normale cable wraps die wit zijn ,dus oplichten als je uv buisje hebt
daar staan ze idd op, maar om voor zo'n dingetje nou zoveel verzendkosten te maken.....nee.Kwam wel wat tegen vanmiddag:
http://www.caseetc.com/cgi-bin/caseetc/scan/sf=display/se=yes/se=Tubing/sf=category/ml=15/tf=sku.html?id=zhncKeNH
ik zoek dus ergens een zaakje in nederland
You are free to do as we tell you to
doen ze daar ook aan postorder? (ik woon in Enter = dorpje in de buurt van Almelo)ik heb er net zelf een in mijn bak om alle kabels heengedraaid. Bij hec in Delft gekocht voor 1 euro (+- 1 m)
Verwijderd
je moet is proberen om ook artikels te lezen en niet alleen naar de piccies te kijkenOp vrijdag 08 maart 2002 17:43 schreef Falcon het volgende:
[..]
doen ze daar ook aan postorder? (ik woon in Enter = dorpje in de buurt van Almelo)
http://www.uv-light.co.uk/glowshop/plastics.htmlI am gonna show you how to make your own UV Spiral Wrap, however this does come at a price ... its a bit more expensive than the standard ready made stuff available at OCS ... but they dont do BLUE UV reactive stuff do theyI managed to get some PC Cord in 6mm and 10mm diameters from the glowshop. Its a bit like surgical tube, nice and fexable stuff and easy to work with.
jah, weet ik, maar dan blijft de vraag: Waar te krijgen in nederlandje moet is proberen om ook artikels te lezen en niet alleen naar de piccies te kijken
Verwijderd
Kan wel wat voor je meenemen naar de LAN. Geef maar ff aan Devian door ofzo. Het aantal meters
Zie je daar wel.
Verwijderd
[offtopic]Op vrijdag 08 maart 2002 17:43 schreef Falcon het volgende:
[..]
doen ze daar ook aan postorder? (ik woon in Enter = dorpje in de buurt van Almelo)
hehehe enter !
vlak bij rijsen .
woon 20 km vanaf .
meer richting achterhoek Femme land .
[/ offtopic ]
op et werk hebben wij ook mooie witte / doorzichtige liggen .
kzal eens kijken of deze ook mooi oplichten bij ccfl dan heb ik genoeg meters om een heleboel tweakers blij te maken .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
LEZENN ... zeluhf gemaaktOp vrijdag 08 maart 2002 18:42 schreef Falcon het volgende:
[..]
jah, weet ik, maar dan blijft de vraag: Waar te krijgen in nederland
Verwijderd
De doorzichtige spiral wraps lichten NIET op met blacklight ccfl
Kwam ik achter...
Verwijderd
hij heeft zelf een slang gemaakt??Op zaterdag 09 maart 2002 23:05 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
LEZENN ... zeluhf gemaakt
hij heeft ze gesneden ja
Verwijderd
Waar ligt dat dan want die heb ik nodigop et werk hebben wij ook mooie witte / doorzichtige liggen .
kzal eens kijken of deze ook mooi oplichten bij ccfl dan heb ik genoeg meters om een heleboel tweakers blij te maken .
ja, dat kan ik ook wel ja, maar ik wil dus die slang, dan red ik me ook welOp zaterdag 09 maart 2002 23:05 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
LEZENN ... zeluhf gemaakt
en maar een metertje ofzo.