Macbook Pro
Verwijderd
ik heb een inkoop actie(klik link in sig) van neon snoer.
Verwijderd
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Ik ben nog aan het broeden op mijn casemod, dus nog geen details
Nog iets: kun je het zondermeer knikken?
Macbook Pro
Hmm, dan moet ik redelijk snel beslissen, zie ik al (voor 7 april). Ik ga er eens over nadenken. Echt goedkoop is het spul niet en het plan dat ik zojuist kreeg vereist volgens mij nogal watOp vrijdag 08 maart 2002 16:49 schreef KingOfDos het volgende:
ik heb een inkoop actie(klik link in sig) van neon snoer.
Macbook Pro
knikken weet ik niet zeker, maar je kunt het iig knippen, dus een bocht kun je ook maken door het ff door te knippen, en een draadje ertussen te doenNog iets: kun je het zondermeer knikken?
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Het is sterker dan een ccfl, maar ik zou er niet op gaan staan (snap niet wat jij ermee gaat doen hoor
Touwtjespringen lijkt me ook niet al te slim.
Maar als je er geen gekke dingen mee doen moet het gewoon lang mee gaan.
Platdrukken met 1000 newton of uitrekken met 1000 newton?Op vrijdag 08 maart 2002 18:38 schreef m-m het volgende:
Een newtontje of 1000
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
allebei tegelijkOp vrijdag 08 maart 2002 18:42 schreef DenniZ-X het volgende:
[..]
Platdrukken met 1000 newton of uitrekken met 1000 newton?
Kosten:
€ 15,- Black-Light lamp
€ 1,- per meter slang/kabel
Dit kun je volledig buigen en knippen en rondjes laten maken etc....En het ziet er bijzonder mooi uit. (verschillende kleuren verkrijgbaar).
Verwijderd
Als ie kapot gaat is het een k.t ding
Als je schoonmoeder blijft hangen is het best een sterk dingetje.
Verwijderd
en je hebt een leuke lamp voor in de woonkamerOp vrijdag 08 maart 2002 21:09 schreef era.b het volgende:
Probeer je schoonmoeder er eens mee op te hangen als je die hebt.
Als ie kapot gaat is het een k.t ding
Als je schoonmoeder blijft hangen is het best een sterk dingetje.
Verwijderd
Alleen moet je haar even modden met een lamp in dr mond ofzo.Op vrijdag 08 maart 2002 21:18 schreef tva_goku het volgende:
[..]
en je hebt een leuke lamp voor in de woonkamer
Verwijderd
lamp in de mond, snoer in d`r .....Op vrijdag 08 maart 2002 21:26 schreef era.b het volgende:
[..]
Alleen moet je haar even modden met een lamp in dr mond ofzo.
wel netjes weg werken natuurlijk
Verwijderd
Gleuven genoegOp vrijdag 08 maart 2002 21:30 schreef tva_goku het volgende:
[..]
lamp in de mond, snoer in d`r .....
wel netjes weg werken natuurlijk
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Dat doe je dan toch ook als ze kapot zijn
Als je het aan de buitenkant van een kast bevestigd (of op een bewerkelijker manier door sleuven uit te frezen), is het dus van de buitenkant te beschadigen. Bijvoorbeeld als je je computer meesleurt naar een lanparty... Daar heb ik ook al wat deuken van in mijn computer.Op vrijdag 08 maart 2002 18:31 schreef tva_goku het volgende:
jezus, wat is dit voor vraag.
Het is sterker dan een ccfl, maar ik zou er niet op gaan staan (snap niet wat jij ermee gaat doen hoor![]()
)
Overigens vind ik het niet zo'n gekke vraag hoor: als je een vraag niet snapt, wil het nog niet zeggen dat dat aan de vraagsteller ligt, misschien ligt het wel aan je gebrek aan voorstellingsvermogen
Macbook Pro
Ik stel de vragen omdat het spul namelijk door te knippen schijnt en je er zelf draadjes aan kunt solderen. Ik stel me dus zo voor dat het tegen beschadigingen kan, tenzij de twee draadjes binnenin contact met elkaar maken en er dus een kortsluiting is. De vraag is dus hoeveel daar voor nodig is.
Ik ben van plan het aan de buitenkant te gebruiken en het kan dus gebeuren dat ik een keer met mijn compu ergens tegenaan stoot als ik hem aan het vervoeren ben. De vraag is dus of het daar tegen kan.
Ietsa siempel.
Macbook Pro