Toon posts:

Internet stukken instabieler + trager na sygate?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 100Mbit verbinding en een win98-pc met sygate als server gebruikt. Deze staat m.b.v. 2 netwerkkaarten (10/100Mbit) in verbinding met internet en een 100Mbit hub. Mijn pc zit in die hub en zover ik weet is alles nu goed ingesteld, alleen heb ik nu ik achter sygate zit wat problemen op internet.

- Met gamespy kun je gameservers pingen en eerst kun ik een hele lijst in 1x doen, maar als ik nu een lijst wil refreshen kannie maar een stuk of 20/30 servers refreshen, want de rest timed gewoon out.
- Ik download en upload dik trager. Ik downloadde eerst altijd minstens met 500kb/s t/m 10mb/s, maar nu echt max 200kb/s ofzo :( En upload echt alleen paar kb/s ofzo :(
- Ik heb dik instabiele ping op gameservers in Nederland (en rest ook). Ik pingde eerst superstabiel 0-20, nu hopt ie soms net zo makkelijk naar de 100 :(

Verder heb ik ook nog wat problemen met het 100Mbit netwerk waar ik hier op zit (campusnet Twente) waarop ik zeer slecht nog op shares van andere kan :(

Update:

Ik heb net Winroute Pro erop gezet. Het Gamespy-probleem is gebleven. Ik zal de andere problemen ook nog eens testen nu met Winroute Pro :*

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ideeën :?