Ik vroeg me nog af of die key servers aan staan van ID om de Q III key's te controleren op echtheid wat ook de reden voor mij was om het te kopen.
Yup, die draaien nog steeds (heb vandeweek nog Q3 gekocht voor de key)Op vrijdag 08 maart 2002 16:07 schreef Spacey het volgende:
Ik vroeg me nog af of die key servers aan staan van ID om de Q III key's te controleren op echtheid wat ook de reden voor mij was om het te kopen.
Verwijderd
Je hebt nu Q1, Q2 en Q3 in 1 doosje. Da's bijna voor nix en legaal. Kan ID dat geld lekker in Doom3 stoppen!
Ik heb Quake Gekocht maar was mijn key kwijt. Gewoon niks ingevuld en ik kon gewoon online spelen. Vraag me niet hoe . . .
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Huh??????Op vrijdag 08 maart 2002 23:28 schreef Muppet het volgende:
Ik heb Quake Gekocht maar was mijn key kwijt. Gewoon niks ingevuld en ik kon gewoon online spelen. Vraag me niet hoe . . .
Misschien had je de key direct na de installatie ingevoerd, en heefd die deze nog in zijn config staan
Verwijderd
kan je zo nakijken in je setup of die key er staat !!Op zaterdag 09 maart 2002 00:15 schreef Hdez het volgende:
[..]
Huh??????
Misschien had je de key direct na de installatie ingevoerd, en heefd die deze nog in zijn config staan
Heeft iemand hier nog een lijstje met populaire nederlandse servers?
)
Verwijderd
in quake3/baseq3 staat een file die q3key.pak heet. Daar staat je q3 key in. Ik weet niet of je die kunt uitlezen. Alleen je kunt hem wel backuppen en je kan hem dan altijd terug zetten.Op zaterdag 09 maart 2002 17:43 schreef The SpecteR het volgende:
[..]
kan je zo nakijken in je setup of die key er staat !!
Verwijderd
Ik heb Q3 team arena gekocht. De key is voor zowel arena als team arena.
Q3 is nog steeds razend populair, ca 2000 servers.
Verwijderd
Q3 is het beste online FPS game die er is !Op zondag 10 maart 2002 12:36 schreef marcellic het volgende:
Ik heb Q3 team arena gekocht. De key is voor zowel arena als team arena.
Verwijderd
ik wil niet heel lullig doen en zo hoor maar ik heb q3 zo illegaal als de pest en ik heb geen key gebruikt en kan gewoon online spelen 
maar voor die geen die wel een key nodig hebben
*zoekt ff*
*FOUND*
werkt elke keer weer....
maar zoals ik al zij ik heb geen key gebruikt....
EDIT: q3 team arena (waar waarschijnlijk over gepraat wordt)
heeft nog wel key nodig.
ach ik speel toch alleen ra3
maar voor die geen die wel een key nodig hebben
*zoekt ff*
*FOUND*
werkt elke keer weer....
maar zoals ik al zij ik heb geen key gebruikt....
EDIT: q3 team arena (waar waarschijnlijk over gepraat wordt)
heeft nog wel key nodig.
ach ik speel toch alleen ra3
Uhmm.... DarkShy, is dat je key? Dan zou ik um even heeeel snel weghalen, illegaal of niet, als ie legaal is moet je hem niet overal posten, en als ie illegaal is mag het niet op GoT
There is no magic.
Verwijderd
oke wou het dus veranderen maar was al gedaan.....
sorry mates....<-- mod's bedoel ik dus
EDIT: hmmm ff de "regels" door genomen..
sorry mates....<-- mod's bedoel ik dus
EDIT: hmmm ff de "regels" door genomen..
Verwijderd
ik snap je niet .. je geeft uit aan nieuwe hardware .. wat zal het zijn een chippie hier en een gforceje daar paar duizendjes per jaar ? .. maar een q3 copytje in de winkel kopen is te duur ? je kan on eindig veel mods downloaden .. kwee nie, maar zon spel koop je gewoon
Verwijderd
I WISH!!Op maandag 11 maart 2002 15:16 schreef Pony het volgende:
je geeft uit aan nieuwe hardware .. wat zal het zijn een chippie hier en een gforceje daar paar duizendjes per jaar ?
daarbij komt ook nog eens dat ik genoeg spellen wel origineel heb gekocht.
En als het niet meer nodig is om hem origineel te halen waarom zou je het dan doen?
om de maker van het spel te "sponsoren"??
(please dont be offended by my posts)
EDIT: ik speel trouwens nog steeds quake 1 (EN JA DIE HEB IK WEL ORIGINEEL
die q3 key bestand gewoon openen met kladblok en tadaah!Op zondag 10 maart 2002 12:29 schreef blijstar het volgende:
[..]
in quake3/baseq3 staat een file die q3key.pak heet. Daar staat je q3 key in. Ik weet niet of je die kunt uitlezen. Alleen je kunt hem wel backuppen en je kan hem dan altijd terug zetten.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Pagina: 1