Toon posts:

Vampire The Masquerade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik het spel wil spelen vloept hie er uit bij het laden
wie helpt mij

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:15
Mag wel wat meer info hoor.

Welk OS, wat voor systeem, nieuwste patches al, etc.

There is no magic.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Dat ik dit topic gemist hebt joh *D ... laat me raden... bij New York?

Steam

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Je hebt 't over 'Vampire: The Masquerade - Redemption', neem ik aan? :) 'Vampire: The Masquerade' is namelijk de naam van de pen-en-paper game.

Heb je al gesearched?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• The Will
Mierenneuker :P (NoFI)

Btw met de search kan _ik_ niks vinden, alleen dat ie het in Win 2k niet deed, en bij iemand anders weer wel, maar geen oplossingen.

De topicstarter moet even systemspecs en welk OS enzow geven, dat helpt wel beetje.

There is no magic.

• pica
Als het in New York is, weet ik PRECIES wat het probleem is :) .

Steam

• The Will
Post maar raak lijkt me, oplossingen voor mogelijke andere problemen zijn altijd handig.

There is no magic.

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 21:05 schreef JeanLucPicard het volgende:
Als het in New York is, weet ik PRECIES wat het probleem is :) .
Dan is het een NOCD hack :P

• pica
Op vrijdag 08 maart 2002 21:06 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Dan is het een NOCD hack :P
Precies :) . Had de rip, en knalde er na NY altijd uit... had hem daarna nog eens uit de budgetbak gevist :) . Wat een prachtig meeslepend spel is het zeg... echt 1 v/d beste spellen die ik ooit hebt gespeeld...
Sommigen boeit het spel niet zo... weet niet wat het is bij mij :? :)

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 21:10 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Precies :) . Had de rip, en knalde er na NY altijd uit... had hem daarna nog eens uit de budgetbak gevist :) . Wat een prachtig meeslepend spel is het zeg... echt 1 v/d beste spellen die ik ooit hebt gespeeld...
Sommigen boeit het spel niet zo... weet niet wat het is bij mij :? :)
Als er de laatste drie jaar één spel is uitgekomen wat ik nog wel een tweede keer zou kopen is het Vampire wel...wereldspel. En dat van NOCD hack legde je er ook wel heel dik op he Mr. Captain-sir ;) was niet zo heel moeilijk te raden.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik vond het eigenlijk helemaal niet leuk. Ultiem slechte AI (met name van je mede-party-genoten), veel te moeilijke eindbazen (de eerste eindbaas heb ik al 50 keer moeten proberen), veel te lineair verhaal en nauwelijsk roleplaying mogelijkheden. Je moest alleen vechten, vechten, vechten. En je kon niet saven, ook zo iets.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• pica
Op vrijdag 08 maart 2002 21:12 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Als er de laatste drie jaar één spel is uitgekomen wat ik nog wel een tweede keer zou kopen is het Vampire wel...wereldspel. En dat van NOCD hack legde je er ook wel heel dik op he Mr. Captain-sir ;) was niet zo heel moeilijk te raden.
Mjah ok :) . Ik dacht, heb ik tenminste een alibi. Nou heb jij het al gezegd >:) ;) .
Op vrijdag 08 maart 2002 21:14 schreef Lord Daemon het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet leuk.

Mag hoor ;)

Ultiem slechte AI (met name van je mede-party-genoten),

Neuh, viel mee te leven... gewoon hun handmatig bewegen. Ik vind dingen zoals de harvesters in de C&C reeks veel erger.

veel te moeilijke eindbazen (de eerste eindbaas heb ik al 50 keer moeten proberen),

Strategie :) je moest hem met 1 van je teammates staken, terwijl de ander er lekker op in stond te hakken. De rest viel wel mee... die golem was wel erg moeilijk, maar die heb ik door een bug om zeep geholpen >:) (hand door houten deur :+ ) en de rest was koekie.

veel te lineair verhaal

Mjah, das waar. Je had wel 3 eindes though.

en nauwelijsk roleplaying mogelijkheden.

Ook waar, maar ik heb een hele brede smaak...

Je moest alleen vechten, vechten, vechten.

Cewl >:)

En je kon niet saven, ook zo iets.

Patch.
/edit
Dat stake gebeuren was de 2e eindbaas... De 1e eindbaas moest je gewoon bekogelen met heilig water... 1 keer dood gegaan, toen wist ik de helft van de controls nl nog niet :) .

Steam

Verwijderd

Ik von de controls behoorlijk hard zuigen ...

• pica
Op vrijdag 08 maart 2002 21:45 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik von de controls behoorlijk hard zuigen ...
Wennen.

Steam

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb hem lang gespeeld (niet uitgespeeld) het was best een leuk spel maar (naar mijn mening) niet een topper, gellukig dat er een patch uit kwam, zodat je kon saven en de eindbasen waren ietsje makkelijker te verslaan als ik me niet vergis... het leukste vond ik toch wel de momenten in de "moderne" tijd, die opmerkingen van Christoph (éh, zoiets was het toch), een middeleeuws persoon in de moderne tijd...

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
was weer een tijdje terug maar vond hem best wel gaaf.
ben alleen m'n save kwijt dus niet echt zin om dat stuk overnieuw te doen

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Topicstarter
ben er weer ik heb een: athlon 1000, 20 gig harde schijf 7200 rpm, 256 mbram ddr, ecs k7 moederbord , Leadtek geforce 2 Ti 64mb ddr : en iedere keer als ik op het icoontje klik start ie op krijg ik het filmpje ENZ en daar na floept ie er uit. ik heb en zelfde spel uitgeprobeerd bij een kamaraad daar deed ie het wel. ik dacht zelf dat het aan de drivers lag van de video kaart ik gebruik de detenators 23.11
Pagina: 1