Toon posts:

Plextor werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Plextor brander. Ik heb een Plextor 16/10/40a brander die goed is geinstalleerd aldus Windows XP. Ik zie ook in windows verkenner dat er een F drive is (In mijn geval is dat dus die van de brander) maar als ik er een cd in doe zegt de computer dat er niks in zit. De brander heeft het wel onder XP gedaan, maar weigert nu nog iets te doen.

Wie weet wat er aan de hand kan zijn. Ik heb geprobeerd drivers te update maar had helaas geen zin.

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Dus het heeft in precies dezelfde config gewerkt, en u opeens niet meer?

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, alles moet hetzelfde zijn. De eerste keer dat ik XP er opzetten werkte het prima ia de meegeleverde Microsoft Drivers. Vandaag mijn computer opnieuw geinstalleerd op dezelfde wijze als de vorige keer (gewoon default). En nu heb ik dit probleem!

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

DMA?

Juist

Verwijderd

Een firmware upgrade.... Zal wel helpen.
Anders nwe installatie XP :'(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:58
Move > [forum=oio]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Wat is DMA?

De firmware upgrade heb ik al uitgevoerd, ik hoop juist de installatie van XP niet over te doen. De kans zit er dan in dat hij het weer doet?

:?

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-04 12:13
Op vrijdag 08 maart 2002 16:50 schreef Semian_Raticus het volgende:
Wat is DMA?
Dunno, maar ik denk dat ie bedoelt of je wel DMA hebt aangevinkt in apparaatbeheer (bij de eigenschappen van je Plextor).

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Op vrijdag 08 maart 2002 16:50 schreef Semian_Raticus het volgende:
Wat is DMA?
Direct Memory Acces ;)

Maar volgens mij heeft dit niet veel met DMA te maken.. Als DMA niet aanstaat moet je brander nog wel werken, maar vaak trager of problemen geven..

Kun je bijv. wel via een bootable cd opstarten met die brander?!

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die DMA aanpassen? Ik heb onder de driver properties gekeken en onder drive zelf (F dus). Ik kon het helaas niet vinden.

Kan wel sotware matig de laden openen en dicht doen!
Pagina: 1