PSN: DutchTrickle PVoutput
Moet in SU...Op vrijdag 08 maart 2002 15:42 schreef Maverick het volgende:
hij heetf een topic van me dicht gegooid omdat volgens hem bij de eerste link die google gaf al een goede zat, daar heb ik wat aan , het was een review, en ik had drivers nodig!!!!
[topic=433382/1/100]
(moet dit btw hier of in SU? )
net te laat
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
verplaats maar ffOp vrijdag 08 maart 2002 15:43 schreef ruuddie het volgende:
moet in SU
Nee, jij moet het goed plaatsen. Slotje.Op vrijdag 08 maart 2002 15:45 schreef Maverick het volgende:
[..]
verplaats maar ff
sorryOp vrijdag 08 maart 2002 15:44 schreef LuNaTiC het volgende:
kom je geen vriendelijkere titel verzinnen?
ik ben de links zelfs afgeweest, en de sites bezocht!Op vrijdag 08 maart 2002 15:44 schreef Courage het volgende:
Je zit hier goed (of eigenlijk nergens). En het topic is terecht dicht, of je het nou met die link kan vinden of niet, je krijgt zeker 10 bruikbare hits als je het in google gooit.
nix gevonden!
Verwijderd
In http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/305287/ staat wat je allemaal moet doen voor je een topic opent, dat heb je hier al niet gedaanvoor windows XP
ik kan ze niet vinden, gezocht met google, en de nt4 drivers wil ie niet pakken!
waar moet ik zoeken??
heeft iemand ze?
Nu opeens wel? En nix is erg weinig, het is niet een totaal onbekende chipset die erop zit hoor. En dat onterecht sluiten bepaal jij niet hoor.[topic=433365/1/100]
gesloten onterecht, heb de faq gelezen ben er geweest, kan er echt nix vinden!dus heb toch extra hulp nodig!
Daar was die link die ik je gaf naar, daar staat LETTERLIJK dat het een Voodoo Rush chipset is.hoe kom ik erachter wat voor chipset het is
Waarom moet je dan vragen wat voor chipset erop zit?het is een 3dfx kaart (standalone!)
Ik vind niet dat je echt goed in de FAQ gekeken hebt, daar staat echt veel over Voodoo en XP en gaan schelden werkt ook niet echt lekker.
ik zie jouw naam in het zwart, heb jij dan recht van spreken hier??Op vrijdag 08 maart 2002 15:45 schreef MetHod het volgende:
[..]
Nee, jij moet het goed plaatsen. Slotje.
als je wilt dat een topic dicht gata moet je niet in de topic reageren maar in SU posten, volgens mij stata dat in de FAQ, en die ken jij vast uit je hoofd afgaande op je mod-wannabee gedrag!
Verwijderd
Da's errug makkelijk sorry zeggen, daar trap ik niet in.Op vrijdag 08 maart 2002 15:45 schreef Maverick het volgende:
[..]
sorry
Waarom moet je dan nog vragen wat voor chipset het is als ik dat in de eerste link al kan vinden?Op vrijdag 08 maart 2002 15:46 schreef Maverick het volgende:
[..]
ik ben de links zelfs afgeweest, en de sites bezocht!
nix gevonden!
ik wist niet dat 3dfx of rush de chipset was, dacht dat dat de naam was, verwachte bij de chipset een nummer ofzo!Op vrijdag 08 maart 2002 15:47 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
In http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/305287/ staat wat je allemaal moet doen voor je een topic opent, dat heb je hier al niet gedaan
[..]
Nu opeens wel? En nix is erg weinig, het is niet een totaal onbekende chipset die erop zit hoor. En dat onterecht sluiten bepaal jij niet hoor.
[..]
Daar was die link die ik je gaf naar, daar staat LETTERLIJK dat het een Voodoo Rush chipset is.
[..]
Waarom moet je dan vragen wat voor chipset erop zit?
Ik vind niet dat je echt goed in de FAQ gekeken hebt, daar staat echt veel over Voodoo en XP en gaan schelden werkt ook niet echt lekker.
ik lees maar zat over voodoo en XP , maar het is een pci kaart, en die drivers zijn niet zo veel besproken!
Verwijderd
"The Venus 3D Rush combines the 3Dfx Voodoo Rush chip for 3-D acceleration with the Alliance ProMotion VGA chip for 2-D."
jamaar sorry hoor, dat is heel leuk, maar dat wil ik helemaal niet weten, ik zoek drivers, daar heb ik overheen gelzen, ik zoek die sites af naar links en naar het woord driver en drivers, dan ga ik zoiets niet lezen want dan ben ik weken bezig met uitpluizen!Op vrijdag 08 maart 2002 15:50 schreef Sinterklaas het volgende:
Kan je ALSJEBLIEFT die sites gaan lezen voor je verder gaat huilen. In de 1e hit met google vind ik dit :
"The Venus 3D Rush combines the 3Dfx Voodoo Rush chip for 3-D acceleration with the Alliance ProMotion VGA chip for 2-D."
Verwijderd
OK, hartelijk dank!Op vrijdag 08 maart 2002 15:50 schreef ACM het volgende:
topictitel ontvloekt
Verwijderd
Op vrijdag 08 maart 2002 15:52 schreef Maverick het volgende:
[..]
jamaar sorry hoor, dat is heel leuk, maar dat wil ik helemaal niet weten,[q]
Waarom vraag je het dan in dat topic?
Ja vast, je hebt er gewoon helemaal niet gekekenik zoek drivers, daar heb ik overheen gelzen,
Dat moet dan maar he? Maar ik denk dat je binnen 10-15 minuten wel een passend antwoord hebt hoor.ik zoek die sites af naar links en naar het woord driver en drivers, dan ga ik zoiets niet lezen want dan ben ik weken bezig met uitpluizen!
Verwijderd
Verwijderd
Nee en dat heeft een reden die in de voodootopics is terug te vinden. Als er al zoveel problemen met voodoo 3 en hoger zijn dan zou het erg onlogisch zijn als voodoo rush wel goede drivers hadOp vrijdag 08 maart 2002 15:59 schreef Courage het volgende:
Hmmz ik neem terug dat er zoveel drivers te vinden zijn met google in dit geval, desalnietteplus vind ik dat hier helemaal geen driverrequests nodig zijn / mogen maar da's weer een andere discussie
topic openlaten is ook een optie, de drivers zijn gewoon niet te vinden, dus er is geen reden om hem te sluiten, dus niet van op google vind ik links, want die links leveren me geen drivers op, en ook geen verwijzing daarna!Op vrijdag 08 maart 2002 15:57 schreef Sinterklaas het volgende:
[..]
Ja vast, je hebt er gewoon helemaal niet gekeken
[..]
Dat moet dan maar he? Maar ik denk dat je binnen 10-15 minuten wel een passend antwoord hebt hoor.
Verwijderd
Tja, maar denk je nou echt dat iemand anders die die drivers dus niet nodig heeft, beter kan zoeken op google dan jij ?Op vrijdag 08 maart 2002 16:01 schreef Maverick het volgende:
[..]
topic openlaten is ook een optie, de drivers zijn gewoon niet te vinden, dus er is geen reden om hem te sluiten, dus niet van op google vind ik links, want die links leveren me geen drivers op, en ook geen verwijzing daarna!
Verwijderd
http://www.video-drivers.com/drivers/7/7507.htm
je moet 'm dan van daar uit downloaden van driverguide, dus je kan het ook gelijk daar proberen: www.driverguide.com
daar moet je trouwens altijd eerst kijken als je een driver zoekt!
username= drivers
password= all
hoef je je niet eens te registreren
is resultaat van http://www.google.com/search?hl=nl&q=%22venus+3d+rush%22+driver+download&lr=
Geloof me, als je 'm op driverguide niet kan vinden, dan kan een ander hem daar ook niet vinden.Op vrijdag 08 maart 2002 16:33 schreef Maverick het volgende:
had ik al gekeken, zijn w98 drivers, heb XP nodig, de nt40 drivers slikt ie ook al niet!
En een topic zoals jij deze opende is niet de bedoeling in LA.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp