Still King
maybe staat hier iets tussen 
[topic=230704/1/25]
[topic=230704/1/25]
Nee, ik ben hier niet nieuw!!
Ik weet van het bestaan van OC-SHOP, dat had ik ook in de topic staan, ik vroeg dus ook of er nog meer sites zijn in NL behalve deze???!!!
maar toch al bedankt!
Ik weet van het bestaan van OC-SHOP, dat had ik ook in de topic staan, ik vroeg dus ook of er nog meer sites zijn in NL behalve deze???!!!
maar toch al bedankt!
Still King
Verwijderd
Aantal posts: 15Op vrijdag 08 maart 2002 15:58 schreef Imhotep iets doms:
Nee, ik ben hier niet nieuw!!
Een hele zwareOp vrijdag 08 maart 2002 16:06 schreef Juggernaut het volgende:
onder welke steen kruip jij vandaan?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
oke, zo bedoelde ik dat niet, ik wou alleen maar zeggen dat dit niet mijn eerste topic was.
Maar waar kopen jullie die spullen eigenlijk?
Still King
Niet je eerste topic, maar wel je 16e postOp vrijdag 08 maart 2002 16:17 schreef Imhotep het volgende:
oke, zo bedoelde ik dat niet, ik wou alleen maar zeggen dat dit niet mijn eerste topic was.
Maargoed, waterkoeling in een vogelvlucht:
- blok: zelf maken of kopen ---> oc-shop.nl
- pomp: eheim (www.aquariaveldhuis.nl aanrader
- radiator: dure zooi van oc-shop.nl of zelf van de sloop halen
- slangen: pff zo'n beetje overal
- fans: Papst. Zie pricewatch.
I reject your reality, and substitute my own.
Volgens mij lopen der ook nog wel 'n paar inkoop acties bij DangerDen, das wel 'n leuk blokje
Nadeel van OCshop is dat ze f*cking duur zijn.
Maar ik zou het ook niet echt weten.
Misschien zelf maken? Heb ik ook gedaan (met behulp van vriend die in de metaalindustrie werkt en een freesbank heeft
)
Misschien zelf maken? Heb ik ook gedaan (met behulp van vriend die in de metaalindustrie werkt en een freesbank heeft
ik heb vandaag het internet al afgezocht naar meerdere sites , maar kon ook nix vindenOp vrijdag 08 maart 2002 22:26 schreef Krankenstein het volgende:
Misschien zelf maken? Heb ik ook gedaan (met behulp van vriend die in de metaalindustrie werkt en een freesbank heeft)
Een pomp+reservoir+slangen heb ik al, ben nu dus alleen nog op zoek naar een koelblok en eventueel een radiator.
(maar die haal ik wel van de sloop
P.S. hebben jullie de pomp aangesloten op de voedig of hebben jullie daar een aparte schakelaar voor?
Still King
www.waterkoeling.nl (info+links)
www.wallabie.com (complete Z4 set voor 350€)
Op het forum van waterkoeling.nl kan je ook aankopen doen...2e hands enzo!
www.wallabie.com (complete Z4 set voor 350€)
Op het forum van waterkoeling.nl kan je ook aankopen doen...2e hands enzo!
Verwijderd
Wat voor een bobo ben jij???Op vrijdag 08 maart 2002 16:01 schreef firstwollie het volgende:
[..]
Aantal posts: 15
Ik post hier nie vaak, kan je zeggen dat ik newbie ben?
(wedden ik krijg stomme commentaar)
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Jah, mede daarom daarom die inkoop acties.Op vrijdag 08 maart 2002 22:26 schreef Krankenstein het volgende:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()