Een vriend van mij kreeg bijna gelijk dit mailtje (na 4 posts ofzow):
Maar hij zit bij mij in de klas, en is dus echt geen kloon! Hij durft hier zelf niet eens wat van te zeggen!
En dan het argument dat hij zich vreemd gedraagt voor een n00b, hij zat vaak in pauzes (zitten namelijk beiden vanaf school te inetten) nast mij, en daar leer je ook wat van!
Dus beschuldig iemand dan alleen echt als je het zeker weet, en nie met van die vage argumenten!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| > >Hoi zippo538, > >Het is me opgevallen dat je je nogal vreemd gedraagt voor een nieuwe user. >Ik kan me dan ook niet aan de indruk onttrekken dat je wel degelijk een kloon van iemand bent. Mocht je dat niet zijn dan raad ik je aan je gedrag flink te verbeteren. > >Mocht je je op deze manier blijven gedragen dan kunnen er ernstiger gevolgen zijn dan alleen een mailtje. >Beschouw deze email als een Officiele waarschuwing, waarvan je het "beleid" in de FAQ kan nalezen. > >Ik hoop echter dat dit niet zover komt. > >Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen. > >Met vriendelijke groet, > >Arjen / ACM, >HGM Devschuur®, >Gathering of Tweakers. |
Maar hij zit bij mij in de klas, en is dus echt geen kloon! Hij durft hier zelf niet eens wat van te zeggen!
En dan het argument dat hij zich vreemd gedraagt voor een n00b, hij zat vaak in pauzes (zitten namelijk beiden vanaf school te inetten) nast mij, en daar leer je ook wat van!
Dus beschuldig iemand dan alleen echt als je het zeker weet, en nie met van die vage argumenten!