Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

n00bs uitmaken voor kloon!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij kreeg bijna gelijk dit mailtje (na 4 posts ofzow):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
> 

>Hoi zippo538, 

> 

>Het is me opgevallen dat je je nogal vreemd gedraagt voor een nieuwe user. 

>Ik kan me dan ook niet aan de indruk onttrekken dat je wel degelijk een kloon van iemand bent. Mocht je dat niet zijn dan raad ik je aan je gedrag flink te verbeteren. 

> 

>Mocht je je op deze manier blijven gedragen dan kunnen er ernstiger gevolgen zijn dan alleen een mailtje. 

>Beschouw deze email als een Officiele waarschuwing, waarvan je het "beleid" in de FAQ kan nalezen. 

> 

>Ik hoop echter dat dit niet zover komt. 

> 

>Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen. Hij zal je aanvraag, mits normaal geformuleerd, in overweging nemen. Je kunt die mail naar bemiddelaar@tweakers.net sturen. 

> 

>Met vriendelijke groet, 

> 

>Arjen / ACM, 

>HGM Devschuur®, 

>Gathering of Tweakers.

Maar hij zit bij mij in de klas, en is dus echt geen kloon! Hij durft hier zelf niet eens wat van te zeggen!

En dan het argument dat hij zich vreemd gedraagt voor een n00b, hij zat vaak in pauzes (zitten namelijk beiden vanaf school te inetten) nast mij, en daar leer je ook wat van!

Dus beschuldig iemand dan alleen echt als je het zeker weet, en nie met van die vage argumenten! :( :( :( :( :(

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Wat snap jij of zippo538 hier niet aan:
Als je bezwaar wil aantekenen tegen deze beslissing, kun je een duidelijke, serieuze mail naar de bemiddelaar sturen
:?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou, als je zijn postgedrag bekijkt, vind ik dat zeker geen vage argumenten hoor.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/49176]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/49176[/url]

Persoon in kwestie...

Iemand met 4 posts in 3 topics waarvan 2 LA en 1 SU vind ik ook wel vreemd overkomen.... :{

[topic=429940]
Lees eens door, komt wel verdacht over, is het niet :?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dan nog, het is een normaal verzoek tot verbetering van zn postgedrag. Als het idd geen kloon is, is er niks aan de hand als ie zich gewoon gaat gedragen nu.

En je kan altijd mailen met de bemiddelaar hiervoor.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Phruster: je weet dat het niet zomaar toegestaan is emails van andere users openbaar te maken?
Mocht hij daar een probleem van maken ben ik bang dat hij gelijk gaat krijgen...

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:50

bloasfist

Slot-A Crew

Op vrijdag 08 maart 2002 15:39 schreef ItSnows het volgende:
Phruster: je weet dat het niet zomaar toegestaan is emails van andere users openbaar te maken?
Mocht hij daar een probleem van maken ben ik bang dat hij gelijk gaat krijgen...
eigen mail mag je natuurlijk wel openbaar maken ;)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 08 maart 2002 15:44 schreef bloasfist het volgende:

[..]

laats had ik hier een HK mailtje geplant wat verwijdert is door een MOD

Verwijderd

[..]

als Phruster dezelfde is als zippo538 (is de mail voor bedoeld) is ie een kloon >:)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

[..]

Scherp :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Eigen mail... Sja...

Maar phruster != zippo538 (of toch wel? ;) )

Anyway, IK vond de postings van zippo538 ERG vreemd en NIET op GoT thuis horen.
MIJ kwam het over alsof meneer een kloon van iemand is, dat ie dat niet is kan me dan weinig schelen.

De mail laat allerlei opties over en zegt alleen maar dat IK het vreemd gedrag vond.

Lees de mail nog 10x door, vertel me dan es waar ik meneer voor kloon uitmaak :?

• bloasfist
  • Laatst online: 10:50

bloasfist

Slot-A Crew

Op vrijdag 08 maart 2002 15:49 schreef ItSnows het volgende:

[..]

als Phruster dezelfde is als zippo538 (is de mail voor bedoeld) is ie een kloon >:)
Ehm, dat wou ik met mijn replytje ook duidelijk maken. Dus als ie toegeeft dat ie een kloon is mag ie dit topic openen met dat mailtje erin :+

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ah, mijn SU topics hebben toch nut gehad :)
Een beetje na 2 posts al doorhebben dat ik stiekum toch een gore vuile homofiel ben.
Als je dat zo snel al doorhebt, heb je er verdacht veel inzicht in of je bent een kloontje :)

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 15:53 schreef bloasfist het volgende:

[..]

Ehm, dat wou ik met mijn replytje ook duidelijk maken. Dus als ie toegeeft dat ie een kloon is mag ie dit topic openen met dat mailtje erin :+
Je heb gelijk maar sinds ik uit Oostenrijk terug ben heb ik wat last van vakantiemoeheid en concentreren is lastig als je moe bent >:)

Verwijderd

Daarintegen wil ik oa Nielsz wel op het hart drukken dat ik overduidelijk jou in 1 van die 4 topic "kloontje" zie blaaten zonder enige onderbouwing van feiten.

Nu ben je een wat vastere user hier dan meneer zippo dus vind ik ook dat je moet uitkijken met wat je zegt, want mensen nemen snel roddels aan.

Oftewel kom eerst met feiten voordat users beschuldigd worden van iets wat ze niet zijn.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op vrijdag 08 maart 2002 16:01 schreef Nielsz het volgende:
Als je dat zo snel al doorhebt, heb je er verdacht veel inzicht in of je bent een kloontje :)
mmwa je hebt natuurlijk ook nog een zooi lurkers hiero :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 16:25 schreef Gordijnstok het volgende:
Daarintegen wil ik oa Nielsz wel op het hart drukken dat ik overduidelijk jou in 1 van die 4 topic "kloontje" zie blaaten zonder enige onderbouwing van feiten.

Oftewel kom eerst met feiten voordat users beschuldigd worden van iets wat ze niet zijn.
Zippo schreef:
ik denk ut nie :r
Dit was zijn eerste post.
Nielsz schreef:
Goh, kloontje
1e post. Gezellig.
Je hoeft geen wereldwonder te zijn om te beseffen dat of a) deze user een kloontje is die te laf/stom is om onder zijn eigen naam te discussieren, of b) dat het een of andere puber is die hier komt om te kloten.
En dat zeg ik hier.
Beide redenen zijn imo redenen genoeg om deze gast hier niet meer toe te laten op GoT. Ik zie niet in dat deze user zich hier nuttig kan maken. Je eerste post beginnen met een :r getuigt nou niet echt van intellect. En dat willen we hier wel.
Gordijnstok, nu snap ik dat je je afvraagt of ik dan wel zo nuttig ben? Mijn mening: ja. Ik ben toch een van de users die redelijk wat van PHP af weet, en mensen daar ook flink mee kan helpen. Maar dan moeten ze wel aan een paar eisen voldoen: normaal nederlands, redelijk intellect en interesse. Dan ben ik idd zo behulpzaam als ik maar kan zijn.

jm2c

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:40 schreef Nielsz het volgende:
Je hoeft geen wereldwonder te zijn om te beseffen dat of a) deze user een kloontje is die te laf/stom is om onder zijn eigen naam te discussieren, of b) dat het een of andere puber is die hier komt om te kloten.
Dit is dus een regelrechte flame Nielsz.
En dat zeg ik hier.
Beide redenen zijn imo redenen genoeg om deze gast hier niet meer toe te laten op GoT. Ik zie niet in dat deze user zich hier nuttig kan maken. Je eerste post beginnen met een :r getuigt nou niet echt van intellect. En dat willen we hier wel.
Iedere persoon verdient een 2de kans. Dat hij niet 123 doorheeft hoe hier de regels zijn, ala. Maar dat betekent niet dat je een dergelijk persoon respectloos moet gaan beschuldigen. Dat is een teken van zwakte.
Gordijnstok, nu snap ik dat je je afvraagt of ik dan wel zo nuttig ben? Mijn mening: ja. Ik ben toch een van de users die redelijk wat van PHP af weet, en mensen daar ook flink mee kan helpen. Maar dan moeten ze wel aan een paar eisen voldoen: normaal nederlands, redelijk intellect en interesse. Dan ben ik idd zo behulpzaam als ik maar kan zijn.
Kortom je bent informatief rascistisch jegens personen die niet voldoen aan jouw eisen :?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heren, zullen we niet nog verder offtopic gaan?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

ff chillen ff chillen ff chillechillechille in me bubbelbad
Laat mekaar toch een beetje in elkaars waarde zonder over elke punt en komma in een post heen te vallen...

* cutter :*

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 16:48 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Dit is dus een regelrechte flame Nielsz.
[..]
Dat is alleen een flame als het een kloon is, iemand een puber noemen vind ik geen flame.
Iedere persoon verdient een 2de kans. Dat hij niet 123 doorheeft hoe hier de regels zijn, ala. Maar dat betekent niet dat je een dergelijk persoon respectloos moet gaan beschuldigen. Dat is een teken van zwakte.
[..]
Tuurlijk, iedereen verdient een 2e kans. Ik heb gisteren ook gezellig gechat met iemand waar ik eerst niet door de bocht kon. Maar komop zeg, je doet net alsof ik ruckzichloss een persoon die zijn best doet, maar even over de grens heen gaat genadeloos de grond in stamp. Lees zijn post nog eens door, zo'n eerste post is toch niet normaal :?
En is het een teken van zwakte omdat ik ervan uit ga dat zo iemand een kloontje is?
Kortom je bent informatief rascistisch jegens personen die niet voldoen aan jouw eisen :?
:D Die is echt leuk :D
Jij reageert toch ook niet in elk topic? Als niet van dikke vrouwen houdt ga je toch ook niet Oprah Winfrey versieren :? Strax gaat Oprah je nog aanklagen omdat je niet op haar valt, omdat ze dik is: discriminatie!
:D

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 16:56 schreef Nielsz het volgende:
Jij reageert toch ook niet in elk topic? Als niet van dikke vrouwen houdt ga je toch ook niet Oprah Winfrey versieren :? Strax gaat Oprah je nog aanklagen omdat je niet op haar valt, omdat ze dik is: discriminatie!
:D
Achja als jij er een grapje van wil maken prima. Maar ik vind het zielig dat je een selectie gaat maken.

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 17:02 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Achja als jij er een grapje van wil maken prima. Maar ik vind het zielig dat je een selectie gaat maken.
Ach :X Jij gaat toch ook niet elke n00b helpen die je tegenkomt?

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit houdt op.

Het postgedrag beviel niet en daar is wat over gezegd en dat is alles.

Je mag gerust weten dat ik nu nog harder vermoed dat het jouw kloon is, maar we doen er toch niets mee? Niet eens geband ofzo.

Alleen als die 'user' alleen maar blaatposts gaat plaatsen wordt-ie wel geband, en daarvoor is ie nu (officieel) gewaarschuwd.

Waar je allemaal een probleem van kan maken :{

En je vermoedens mag je best uitspreken in een topic. Niets op tegen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.