Toon posts:

-- Softwarematig overclocken AMD

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee man, kep het al een paar keer gevraagd, maar geen anwoord, sorry voor alles overlast, maar wie kan mij een paar namen geven van proggies die je CPU over kunnen clocken en terug kunnen clocken.

Ik heb een AMD 800 (maakt het het uit of het ahtlon, duron, etc is?).

Alvast harstikke bedankt eh, Yoo!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:04
Softfsb
CPU booster

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:04
dit zijn proggie's die oc-en via je fsb.
Voor de multiplier:

Oude Athlon : Goldfinger Device
Athlon Thunderbird / Duron: unlocken. Gebruik de search

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt man voor de snelle reactie, maar wat is precies fsb en multiplier??

P.s. Waar kan ik het vinden?

Thanks eh, YOoo!!!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:02
dit al is gelezen??

[topic=324186/1/25]

das de OC FAQ staat alles over multipliers/fsb/unlocken in

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog niet Turismo maar over 15min wel :D

Hehe thanks man! Het leven is niet makkelijk voor een newbee, maar met hulp van jullie komt het wel goed :P

Yooo!! BEDANKT

• Turismo
  • Laatst online: 18:02
Op vrijdag 08 maart 2002 15:44 schreef Erik180480 het volgende:
Nee nog niet Turismo maar over 15min wel :D

Hehe thanks man! Het leven is niet makkelijk voor een newbee, maar met hulp van jullie komt het wel goed :P

Yooo!! BEDANKT
okay dont rush it
dus ga niet te snel en haastig te werk
begin eerst met een kleine overklok zodat je de feeling krijgt, want t klinkt allemaal zo simpel maar je focked t zo op en dan krijgen we weer zon topic "Me Pc geeft zwart beeld na t overklokken HELP!" :D

edit:

Woei! me 999ste post passing the 1k boundry!

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
He man bedankt, kep het een btje doorgelezen, een beetje pas, moet zo werken dus niet alle tijd.

Maar dit gaat niet om softwarematig of wel, als het werk eenmaal begint, maar ik weet nu wel wat multiplier is en front side bus (ongeveer dan eh :D ).

Weet jij misschien waar ik de software kan downloaden, me CPU temp is nu 22 graden, dus ik kan misschien wel 50 mhz erbij rammen toch? Veel mee wil ik het toch niet, de reden dat ik die doe is eigenlijk gewoon btje ontdekken, je kent het vast wel, hehe.

Nou ja, mazzel!!!

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op vrijdag 08 maart 2002 16:00 schreef Erik180480 het volgende:
He man bedankt, kep het een btje doorgelezen, een beetje pas, moet zo werken dus niet alle tijd.

Maar dit gaat niet om softwarematig of wel, als het werk eenmaal begint, maar ik weet nu wel wat multiplier is en front side bus (ongeveer dan eh :D ).

Weet jij misschien waar ik de software kan downloaden, me CPU temp is nu 22 graden, dus ik kan misschien wel 50 mhz erbij rammen toch? Veel mee wil ik het toch niet, de reden dat ik die doe is eigenlijk gewoon btje ontdekken, je kent het vast wel, hehe.

Nou ja, mazzel!!!
Je bent nog nieuw, dus ik neem het je niet kwalijk, maar er wordt hier verwacht dat je eerst zelf zoekt voordat je iets vraagt, je kan op search klikken en dan vind je alles wat je tot nu toe gevraagd hebt :) En ik zou ook ff de algemene FAQ en de OCM FAQ ff aflezen :)
50Mhz erbij moet zoiezo geen probleem zijn idd, in de OCM FAQ staat volgens mij precies beschreven hoe je het best te werk kan gaan (steeds kleine stapjes erbij en opnieuw temp kijken)

Specs

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
Heej hallo daar.
Voor dit forumpje gelden een aantal regeltjes om het een en ander in goede banen te leiden. Ik raad je aan om de stappen die hier staan even goed door te lezen en te volgen, dan moet je er wel uitkomen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/359380/1?limit=100.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.