Ik zoek een scanner met een zo kort mogelijke opwarmtijd mag tot om en nabij de 1000 euro gaan kosten. Interface is niet belangrijk. Ik heb al op verscheidene fabrikantsites gekeken maar daar word nergens over opwarmtijden gepraat.
Van die goedkope dingen, staan gewoon "always-on".
Waarom zoek je er zo eentje ??
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Zoek dan een 'scan, print & kopieër-combinatie'. Die dingen zijn volgens mij altijd wel snel in het scanner met goede kwaliteit.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Hij moet gewoon op het moment dat ie aan gaat gelijk kunnen scannen, of in ieder gval zo snel als het maar kan.Op vrijdag 08 maart 2002 15:10 schreef GarBaGe het volgende:
Van die goedkope dingen, staan gewoon "always-on".
Het is de bedoeling dat hij een scan maakt en deze in een andere kamer uitgeprint wordt. Om dan een all in one app. te kopen met functies die nooit gebruikt gaan worden is weer een beetje zonde.Op vrijdag 08 maart 2002 15:11 schreef laupro het volgende:
Zoek dan een 'scan, print & kopieër-combinatie'. Die dingen zijn volgens mij altijd wel snel in het scanner met goede kwaliteit.
okeoke!, maar dat vertelde je er niet bij!Op vrijdag 08 maart 2002 15:14 schreef trippor het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat hij een scan maakt en deze in een andere kamer uitgeprint wordt. Om dan een all in one app. te kopen met functies die nooit gebruikt gaan worden is weer een beetje zonde.
Ik post juist hier zodat ik niet naar zo een vervelende winkel moet om daar een potje van die scanners te gaan testen. En die verkoopkneuzen, die toch alles zeggen om je maar iets aan te smeren, wil ik ook niet gaan aanspreken. Ik hoopte juist dat hier, (waar de top van de techneuten uit holland, SLIJMokeoke!, maar dat vertelde je er niet bij!Ik neem aan dat de duurdere scanners ook een korte opwarmtijd hebben, anders moet je het gewoon uitproberen in de winkel ofzo.
Ik snap je punt, maar ik had er over dat je zelf ff ging testen hoe lang het opwarmen duurt. Als het toch 1000 euro mag gaan kosten kan je net zo goed naar vobis gaanOp vrijdag 08 maart 2002 15:30 schreef trippor het volgende:
[..]
Ik post juist hier zodat ik niet naar zo een vervelende winkel moet om daar een potje van die scanners te gaan testen. En die verkoopkneuzen, die toch alles zeggen om je maar iets aan te smeren, wil ik ook niet gaan aanspreken. Ik hoopte juist dat hier, (waar de top van de techneuten uit holland, SLIJM), mij makkelijk het antwoord verschaft kon gaan worden.
Maar ik weet niet zoveel van de huidige stand van zaken met scanners.
http://www.hp-expo.com/nl/dut/products/scanjet/2200c.html?id=3435
Misschien is dat wat, maat ik denk dat als je geen wachttijd wilt hebben dat je dan gewoon een digitale camera moet gebruiken en die dan in een standaard hangen boven een tafel.
Dit heb ik een keer mensen zien doen doe allemaal hedendaagse dingen gingen digitaliseren voor de toekomst.
Ik heb de Canon CannoScan N1220U. Dat ding kalibreert even bij het opstarten, de lamp is daarna gewoon. Hij heeft geen opwarmtijd.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Ik ben even te lui om de spec's op te zoeken! Wat is de hoogste (hardwarematige) dpi dat hij kan scannen? En hoe lang doet hij er over voordat de pagina geheel is ingescant?Op vrijdag 08 maart 2002 19:24 schreef Tom_Paris het volgende:
Ik heb de Canon CannoScan N1220U. Dat ding kalibreert even bij het opstarten, de lamp is daarna gewoon. Hij heeft geen opwarmtijd.
Ik heb de Trust Easy Scan 9600 en kalibreert (net zoals de Canon CannoScan N1220U) eventjes en dan is tie klaar.
Het is alleen niet zo'n nieuwe scanner meer
Het is alleen niet zo'n nieuwe scanner meer
Pagina: 1