Speelt iemand hier Asheron's Call?

Pagina: 1
Acties:

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Hallo,
Ik heb 2 accounts op Frostfell maar speel zo goed als niet meer. In plaats van het compleet laten verwateren, hoopte ik er mensen weer blij mee te maken. Heeft iemand belangstelling?

Verwijderd

[omdat er niemand heeft gereageerd, reageer ik maar-mode]

url?
wat is het voor iets?
waarom 2 accounts?
waarom doe je het niet meer?
als het niet leuk is, waarom val je ons ermee lastig? >:)

[/omdat er niemand heeft gereageerd, reageer ik maar-mode]

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Is dat niet die RPG waar je maandelijks voor moet betalen?

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 16:44 schreef Nibbles het volgende:
Is dat niet die RPG waar je maandelijks voor moet betalen?
de gebruikelijke onzin :)

• Togt
  • Laatst online: 24-08-2021
Sorry voor het late reply, ik zit nu in Engeland op training. Het is inderdaad het online spel:
10$ per maand, per account. Elk account kan 5 characters op een server hebben, en het grote voordeel ervan is dat je met een character op 1 account een character op het andere account kan helpen (Power-levellen/twinking)

Het is een fantastisch spel, erg verslavend, maar omdat mijn vrienden naar de US versie van DAOC zijn gegaan, heb ik deze twee accounts over.

Ik kan ze gewoon cancellen, maar dat is zonde van de erin gestoken tijd. Als iemand het spel al speelde, kon deze persoon in ieder geval gebruik maken van de vergaarde items.

Ik kan me niet voorstellen dat het je niet lukt om een site te vinden over Asheron's Call

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-01 10:07

Metzie

Nyaano !

Sorry, een vriend en ik hebben ook beiden aan account gehad. Maar na 6 maanden was de lol er een beetje vanaf, en heb ik de zooi opgezegd.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Het idee van morpg heeft me altijd wel getrokken, maar mijn brakke 56k verbinding heeft met altijd tegen gehouden.
Ik heb bijvoorbeeld wel dagboeken gelezen van iemand (Jamie Wakefield, bekend onder de magic-spelers onder ons) die het elke dag speelde. Zo veel zelfs dat hij uit de top van het magic-circuit verdween.

Maar waarom ben je er mee gestopt dan? Waarom was het op een gegeven moment niet leuk meer?

Voorlopig wacht ik nog even op NWN en vermaak ik me met (niet on-line) Wizardry 8.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1