Op vrijdag 08 maart 2002 17:26 schreef Thijs het volgende:
Hier kan je de midi van het originele nummer van je beltoon downloaden:
http://johnnyrico.future.easyspace.com/Pop/DaHool-MeetHerAtTheLoveParade.mid
Nu mag jij lekker op zoek gaan naar een midi editor, zodat je alleen dat melodietje los hebt en niet de hele beat erbij
ik weet niet trouwens of dit mag van de modjes, maar voor zover ik weet zijn midi's legaal
pcies, cover-midi-files zijn eigenlijk alleen maar legaal als ze maar onder de 30 seconden blijven. Maar het staat niet echt zwart op wit. Buma Stemra en andere instanties die over copyright gaan weten eigenlijk nog niet zo goed wat ze met MIDI files aanmoeten. Ze verbieden die covers niet (zoek maar eens op google, je verzuipt erin) maar ze gedogen het eigenlijk waardoor het volgens de regels illegaal is maar in de praktijk weer niet. Zolang er amateurs rondlopen die ze namaken is er niks aan de hand, het enige wat niet mag is legale MIDI files van Professionele sequencergroepen (die daar een licencie voor hebben) verspreiden.
Maar die MIDI van Da Hool pluk je inderdaad zo van internet, zonder moeite...
Hier is een versie voor je mobiele telefoon, stelt niet zoveel voor.. maar ik neem aan dat jou mobiel geen velocity ondersteunt en de polyfonie gewoon 1 kanaal is dus moet ie zo simpel mogelijk.
klik hier