Toon posts:

2x Laptec SPIN 60

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Euh, ik was eigenlijk van plan om 2 keer een laptec spin 60 te kopen zodat ik 4 goeie speakertjes zou hebben. Nu blijkt dus dat elke speakerset 2 kabeltjes heeft, waarvan er 1 op de microfoonuitgang en de andere op de line out aangesloten moet worden. Het software programma geeft echter aan dat ik mijn front speakers op de mic moet aansluiten en mijn back speakers op de line out. Iemand hetzelfde probleem gehad en daar een goeie oplossing voor gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
Misschien weet ik het zelf al. De aansluiting op de mic dient er alleen voor dat ik een mic of een koptelefoon op mijn speaker kan aansluiten. Dus ik kan gewoon de één in de mic pluggen en de andere in de Line out. Dan kan ik ze gewoon gebruiken.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Waarom koop je niet gewoon een setje met 4 boxjes, bijvoorbeeld uit de arena-serie, heb je er 4 met een subW erbij..

en uiteraard zijn ze erg goed.. voor die prijs in ieder geval!

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Een compleet 4.1 setje was idd wat handiger geweest, vooral voor het regelen van het volume. Nu moet je telkens twee keer het volume regelen.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ja inderdaad.. bij mij labtec-setje zitten de voor en achter volume-draai-knopjes ( :P ) naast mekaar, dus met 1 vinger kan ik het allebei tegelijk regelen, jij moet eers voor en dan achterin je kamer aan een knopje draaien..

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

spin60 klinken niet slecht en niet iedereen heeft een sup nodig

en je hoeft maar een keer af te stellen daarna hoef het niet meer

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op vrijdag 08 maart 2002 14:14 schreef capela het volgende:
Euh, ik was eigenlijk van plan om 2 keer een laptec spin 60 te kopen zodat ik 4 goeie speakertjes zou hebben. Nu blijkt dus dat elke speakerset 2 kabeltjes heeft, waarvan er 1 op de microfoonuitgang en de andere op de line out aangesloten moet worden. Het software programma geeft echter aan dat ik mijn front speakers op de mic moet aansluiten en mijn back speakers op de line out. Iemand hetzelfde probleem gehad en daar een goeie oplossing voor gevonden?
Dat is gewoon bedoeld om je mic door te verbinden naar je speaker, zodat je je mic in de speaker kunt pluggen. Vind ik wel slim gedaan van Labtec.

Bij m'n eigen Labtecs (geen surround, APX 4620) gaan er maar lieft vier kabeltjes naar de speaker :)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op zaterdag 09 maart 2002 00:19 schreef suijkerbuijk het volgende:
spin60 klinken niet slecht en niet iedereen heeft een sup nodig

en je hoeft maar een keer af te stellen daarna hoef het niet meer
Je gaat mij niet wijsmaken dat er een beetje laag uit die speakertjes komt :o

Verwijderd

iedereen heeft zijn smaak van muziek

ik zelf heb geen pc speakers

bouw mijn eigen speakers voor de twee de keer

verder heb ik alles van jamo staan
en een pioneer versterker met dts
op mijn geluidskaart heb ik ook een dts uitgang naar mijn versterker toe.

ik zelf maak veel gebruik van muziek en films vandaar deze opstelling.

spelletjes speel ik haast niet
heb vroeger wel een laptec arena gehad en die was niet verkeert voor die prijs
Pagina: 1