Aargh, ik krijg net een telefoontje v/d baas.
wat is er aan de hand:
Ze willen de hele infra van onze groep aanpakken, maar veel te snel naar mijn i.d.
Situatie:
3 lokaties -> elk eigen Netware 4.xx / 5.xx lan
eigen geprogged relatie beheer systeem op elke lokatie -> wordt 'snachts met elkaar gesynced via ISDN.
Nieuwe situatie:
Alle servers naar 1 lokatie -> 1 NDS structuur
NT/citrix server erbij.
Applicatie ombouwen naar 1 versie (15!!! jaar legacy)
Huurlijnen.
Alle users kunnen vanaf elke lokatie dan inloggen op de servers en krijgen applicaties via citrix.
Implementatietijd: 1 MAAND, ZONDER testen.
Ben ik nou een eikel als ik zeg dat dat niet lukt?
(elke medewerker hier heeft meerdere taken, die moeten we dus laten vallen). en we hebben nog geen planning niks! maandag wordt het besluit definitief genomen ben ik bang.
Wat is b.t.w. jullie inschatting qua implementatietijd in uren ?
Oh ja, NATUURLIJK moet iedereen in die maand gewoon de hele dag door kunnen werken...
wat is er aan de hand:
Ze willen de hele infra van onze groep aanpakken, maar veel te snel naar mijn i.d.
Situatie:
3 lokaties -> elk eigen Netware 4.xx / 5.xx lan
eigen geprogged relatie beheer systeem op elke lokatie -> wordt 'snachts met elkaar gesynced via ISDN.
Nieuwe situatie:
Alle servers naar 1 lokatie -> 1 NDS structuur
NT/citrix server erbij.
Applicatie ombouwen naar 1 versie (15!!! jaar legacy)
Huurlijnen.
Alle users kunnen vanaf elke lokatie dan inloggen op de servers en krijgen applicaties via citrix.
Implementatietijd: 1 MAAND, ZONDER testen.
Ben ik nou een eikel als ik zeg dat dat niet lukt?
(elke medewerker hier heeft meerdere taken, die moeten we dus laten vallen). en we hebben nog geen planning niks! maandag wordt het besluit definitief genomen ben ik bang.
Wat is b.t.w. jullie inschatting qua implementatietijd in uren ?
Oh ja, NATUURLIJK moet iedereen in die maand gewoon de hele dag door kunnen werken...