ECCp proxy onder Linux...

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:17

sus

is druk :+

Topicstarter
Hoe kan ik een proxy opzetten onder linux, waar ik een aantal PC's naar toe kan laten flushen, zodat ik een beeld krijg op wat welke PC doet?

Ik kan wel een windows-proxy vinden (+ beschrijving), maar daar heb ik dus niets aan...

Het moet voor het ECCp-project wezen...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waar vind je de windows proxy dan ?

Je bedoelt zoiets als http://proxy.qik.nl ?

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

euhm, vraag eens rond in je (ons) eigen subteam? (no offfence)
Innuedo heeft een eccp-proxy draaien op linux, met mooie grafiekjes en flush-mogelijkheden per member; precies wat jij zoekt.

DPC Team ColdFusion

• sus

sus

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 14:04 schreef Mar het volgende:

euhm, vraag eens rond in je (ons) eigen subteam? (no offfence)

Innuedo heeft een eccp-proxy draaien op linux, met mooie grafiekjes en flush-mogelijkheden per member; precies wat jij zoekt.
Heb contact met hem gehad, maar die laat de DP's in een MySQL databeest opslaan. En ik ben bang dat mijn server dat niet gaat trekken :) (tis maar een p200, 64MB, die internet staat te delen en ook nog een fileserver is)

Dus, vandaar de vraag hier, of iemand een andere oplossing heeft, zodat de de dp's gewoon in een .txt ofzo neer worden gezet, die ik dan kan copy-pasten naar mijn dplist :)

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 15:02
Jah Mar heeft gelijk.

mijn proxy draait onder linux met mysql, php pagina's om zelf te flushen, coole live grafiekjes met dp's die geflushed van en naar de proxy gaan, indeling per team, user en ip inclusief history.

en natuurlijk grafiekjes van de race tussen toet en tcf :PP

• InNuedo
Op vrijdag 08 maart 2002 14:11 schreef SuspiciouS het volgende:

[..]

Heb contact met hem gehad, maar die laat de DP's in een MySQL databeest opslaan. En ik ben bang dat mijn server dat niet gaat trekken :) (tis maar een p200, 64MB, die internet staat te delen en ook nog een fileserver is)

Dus, vandaar de vraag hier, of iemand een andere oplossing heeft, zodat de de dp's gewoon in een .txt ofzo neer worden gezet, die ik dan kan copy-pasten naar mijn dplist :)
p200 kan makkelijk mysql hoor :)
hij hoeft alleen maar dp's erin op te slaan. Hoeveel dp's denk je dat je per dag erheen wil flushen?

een proxy met een txt file is trouwens ook te maken. windows-proxy script ff aanpassen en klaar is ik

• sus

sus

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 13:58 schreef DukeBox het volgende:

Waar vind je de windows proxy dan ?
hier:
http://www.teamcoldfusion.nl/scripts/proxy.cfm?ID=30

Die heb je zelf gemaakt (tenminste, als jij dezelfde DukeBox bent)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ja klopt

• InNuedo
niet meer nodig. dukebox had z'n message al ge-edit..
Pagina: 1