Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
ik zit nu achter een compaq armada en ie werkt prima dus...
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Mijn voorkeur gaat uit naar een Toshiba Tecra 8000. Waarschijnlijk niet de beste, maar al behoorlijk uitontwikkeld, dus weinig unknown features. Ook zal de prijs al interessanter zijn.
Voordeel: 'Het is een Toshiba'
Nadeel: 'Het is een Toshiba'
Voordeel: 'Het is een Toshiba'
Nadeel: 'Het is een Toshiba'
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Mij lijken de Toplines wel mooi. Ze zijn misschien niet het degelijkst (want dat is Toshiba), maar ze schijnen een prima service te hebben en ze leveren veel voor weinig.
Dell Latitude ! Absolute plaatjes, en zeer degelijk. Alleen wel wat duur, helaas...
Virussen? Scan ze hier!
Dell Latittude heb op m'n werk 2 gekocht (2jaar terug ofzo) en ze zijn errug goed. (en DUUR)
I’m not like the OTTERS
Heb je die 15"-uitvoering van de Latitude al gezien ? *kwijl**kwijl*
Virussen? Scan ze hier!
Wel op een plaatje niet in 't echt, maar m'n baas moet binnenkort weer eens een nieuwe hij hep z'n schermpje gemolt (buiten de garantie) dus misschien weer een dell
I’m not like the OTTERS
Ongetwijfeld Toshiba het is niet voor niets Wereldmarktleider!
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ongetwijfeld Toshiba het is niet voor niets Wereldmarktleider![/quote]Da's een slecht argument, maar ik denk dat Toshiba idd het best is.
Mmmkay... toshiba dus 
Maar welke types? Iemand aanraders? Het is voor all-purpose doeleinden. Multiboot tussen windows98, debian en waarschijnlijk solaris (mits ik het op een laptop krijg
). Verder is het meer voor telnet-sessies naar buiten (goh, dan zou die op z'n minst een netwerkkaartje en een modempie moeten hebben
). Groot scherm, makkelijk leesbaar.. fastoenlijk geheugen (minimaal 64 meg anders mag ik niet eens solaris installeren
).
DVD is niet nodig.. cd'tje wel. Verder draait ie alleen maar telnet, x-win, staroffice en moet ik af en toe wat dingetjes lokaal compilen (maar da's niet zo groot).
Ik had zelf iets in gedachte van 366-500mhz, 64/128mb mem, 6-20gig HD, ne2000/56K6 pcmcia kaartjes, 14" tft. Ik weet niet precies wat de mogelijkheden zijn op dit gebied dus alle help is welkom (misschien dat ik nu hele gekke eisen stel aan een nootboek hoor
)
Verder moet ie wel zwart zijn.. Ik geil op zwarte laptops
Maar welke types? Iemand aanraders? Het is voor all-purpose doeleinden. Multiboot tussen windows98, debian en waarschijnlijk solaris (mits ik het op een laptop krijg
DVD is niet nodig.. cd'tje wel. Verder draait ie alleen maar telnet, x-win, staroffice en moet ik af en toe wat dingetjes lokaal compilen (maar da's niet zo groot).
Ik had zelf iets in gedachte van 366-500mhz, 64/128mb mem, 6-20gig HD, ne2000/56K6 pcmcia kaartjes, 14" tft. Ik weet niet precies wat de mogelijkheden zijn op dit gebied dus alle help is welkom (misschien dat ik nu hele gekke eisen stel aan een nootboek hoor
Verder moet ie wel zwart zijn.. Ik geil op zwarte laptops
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Verwijderd
hebben jullie de nieuwe sony vaio gezien! Mooi, en niet al te duur in vergelijking met de rest....Vindt ik dan....
Ik vind de IBM's er erg strak uit zien.
Ik heb zelf een Acer Travelmate. Op zich wel ok, maar hij is niet zo strak als een Thinkpad of Vaio.
Ik zou er zo weinig mogelijk geheugen bijkopen aangezien losse SO-DIMMetjes goedkoper zijn.
Ik heb zelf een Acer Travelmate. Op zich wel ok, maar hij is niet zo strak als een Thinkpad of Vaio.
Ik zou er zo weinig mogelijk geheugen bijkopen aangezien losse SO-DIMMetjes goedkoper zijn.
Pagina: 1