I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Die van Philips zijn idd wel goed. Kheb de Philips PCVC 680K (Vesta Pro). Die bevalt me prima
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Search ook ff
Je zoekactie naar 'webcam' leverde 729 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Als geld geen rol speelt, neem de beste die uit de revieuws komt
Philips is idd wel goed.
Je zoekactie naar 'webcam' leverde 729 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Als geld geen rol speelt, neem de beste die uit de revieuws komt
Philips is idd wel goed.
Maar wat is de hoogste FPS wat een webcam kan behalen...???
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
FPS heb je niet echt veel aan, nou ja of je moet een echt lekkere verbinding hebben liggen
maar inder daad de Philips ToUCam Pro zijn ook goed, anders even kijken bij de lokale pc boer en daar vragen of je de verschillen in beeld van web cams kan zien..
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Max fps is vaak 30...
Maar over het internet haal je die rate nooit. Het is wel handig als je kleine filmpjes maakt, want dan lopen ze tenminste een beetje smooth
Maar over het internet haal je die rate nooit. Het is wel handig als je kleine filmpjes maakt, want dan lopen ze tenminste een beetje smooth
Geldt dat dan voor alle soorten internetverbinden??Op zaterdag 09 maart 2002 22:26 schreef marco_bakker het volgende:
Max fps is vaak 30...
[topic=434498/1/25]
??
??
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Pagina: 1