mn excuses, had al geantwoord in je post in vorig topic, hier mn post daar:
de eerste is:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=477604
hoewel de troll niet terechts, is gebruik je een dollar-teken bij het noemen van MS, dat an sich is voor sommige mensen al een reden om soms trollen uit te delen (an sich niet terecht, maar ook ik vind die spelwijze zeer ergerlijk, en doordat het zo algemeen wordt toegepast door sommige mensen heeft het een duidelijke trollerige bijsmaak)
verder,het betreft hier een lek in de Java Virtual Machine en je reactie komt over alsof je het idee hebt dat dit een bug in explorer is.
natuurlijk, uitgaande van het goede in de mens, kun je je vraag uitleggen als gewoon vragen of je vulnarable bent als je SP2 en IE5.5. draait, eigenlijk, als je vraag beter gesteld had, nl. of die patch ook je JVM update-ed had je eigenlijk je eigen antwoord al: controleer eens welke versie van JVM je hebt, waarschijnlijk zal nl de ms-patch niet je JVM updaten
de tweede is gewoon een ondergewaardeerde reactie, +2 had me terecht geleken echter moet ik opmerken dat binnen de thread de direct omliggende reacties (achterin de thread) even zwaar waren ge-mod, allemaal +1, slechts één +2, en dat was inderdaad een extra interessante opmerking (die misschien wel op +3 had gemogen)
inderdaad is de tweede een naar mijn oordeel slecht gemodde reactie, echter hooguit met één punt (maar dus wel twee keer)
misschien interessant of die twee ondergewaardeerd allebei door 1 Lief Modje' zijn gegeven, maar hooguit uit nieuwsgierigheid, voorlopig is één zo'n geval geen reden gelijk te praten over 'bewust neertrappen'
(al denk ik wel dat als dit vaker voorkomt je dit zeker moet melden en onderzocht moet worden)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen