Toon posts:

100% cpu bij gamen met P2b

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de week heb ik mijn 2pb voorzien van een Celeron 1G en Gforce2 Pro met het idee een super(budget)gamedoos te maken. Nu was ik gisteren aan het UT-en en bemerkte na afloop dat gedurende de periode dat ik aan het spelen was mijn cpu op 100% stond... Dit vind ik vreemd, hebben meer mensen hier last van?
Of is de combo gforce bx-agp niet goed?
Wat is eigenlijk de snelheid van de agp van een bx ?(misschien een vertragende factor)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 13:21 schreef Conar het volgende:
Nu was ik gisteren aan het UT-en en bemerkte na afloop dat gedurende de periode dat ik aan het spelen was mijn cpu op 100% stond... Dit vind ik vreemd, hebben meer mensen hier last van?
Nee dat hoort zo. Of dacht je dat je CPU niets doet als je zit te gamen?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Unreal Tournament gebruikt de hele tijd 100% CPU, zelfs als je het window verkleint en een deel van je desktop ziet.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
ik ben blij dat ik hier ook last van heb :P
stel me cpu staat te niksen terwijl ik ze rekenkracht nodig heb tijdens t gamen :D

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 13:21 schreef Conar het volgende:
Van de week heb ik mijn 2pb voorzien van een Celeron 1G en Gforce2 Pro met het idee een super(budget)gamedoos te maken. Nu was ik gisteren aan het UT-en en bemerkte na afloop dat gedurende de periode dat ik aan het spelen was mijn cpu op 100% stond... Dit vind ik vreemd, hebben meer mensen hier last van?
Of is de combo gforce bx-agp niet goed?
Wat is eigenlijk de snelheid van de agp van een bx ?(misschien een vertragende factor)
Dit is normaal :D
Verder vind ik dat niet zo'n SUPERGAMEDOOS hoor, met een Cellie 1000 en een GF2 :{ Hoe kan je trouwens na afloop zien hoe je CPU 5-10 min geleden was? :o

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Je cpu usage zou altijd op 100% moeten staan :(

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op vrijdag 08 maart 2002 13:29 schreef CrashOne het volgende:
Je cpu usage zou altijd op 100% moeten staan :(
Vinnik ook.. Ik ga zorgen maken als ie contant op 0 blijft staan..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een pc met 2 p3 cpu's die bij de 60/70% in de buurt komen bij het gamen (g450)..... Dus ik dacht 't ff vragen of dat nomaal is die 100%?!?

-en de p2b is volgens mij 2X agp klopt dat..

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 maart 2002 13:29 schreef Tweak-Metallica het volgende:

[..]

Dit is normaal :D
Verder vind ik dat niet zo'n SUPERGAMEDOOS hoor, met een
300 eurotjes is niet veel :P
zien hoe je CPU 5-10 min geleden was? :o
NTNTNT >:) mister baseline is in tha house 8-)
Pagina: 1