Server vergelijkingen

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Hallo,

Ik moet voor mijn stage een nieuwe server installeren. Nou ben ik hier de enige die der verstand van heb en ik heb al behoorlijk wat info. Is er misschien een site waar een aantal bekende servers met elkaar worden vergeleken ??

• vandijk
  • Laatst online: 08:54
Wij hebben hier van alles en nog wat aan servers staan..
Sun ultra 10, E3500, E6500
resp 1x400mHz+256 MB, 4x400mHz+4GB, 16x400mHz+16GB
en wat Compaq spul
p3 650/ 512MB t/m 4xXeon III 700mHz+4GB geheugen.

Allemaal precies iets te zwaar voor wat ze moeten doen. Moet je die server alleen maar installeren, of ook uitzoeken :) Ga dan maar niet zelfbouwen, maar koop een complete Compaq/IBM/HP of Dell.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 september 2000 17:09 schreef vandijk het volgende:
Ga dan maar niet zelfbouwen, maar koop een complete Compaq/IBM/HP of Dell.[/quote]helemaal mee eens want die zijn 100% stabiel en goedgetest

• Dezjay
  • Laatst online: 19-08 15:16
Moet hem ook uitzoeken. Ga hem idd niet zelf bouwen heb ik geen zin in :P Ik heb idd een aantal geselecteerd die ik geschikt vind...

een DELL, HP netserver E60, Fujitsi-siemens 170, en nog een zooi ben nu thuis en weet zo niet meer welke type's. Wil in iedergeval een comprak.

Het is ook maar een systeem voor max 20 pc's wat inet en email verdelen en beetje files...

Maar ik zoek dus een pagina met vergelijking tussen "kleine" servers

PS. als je ze zon server over hebben mag je me wel ff melen :)