Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Die van mij is nog niet ingebouwd, maar de kabel gaat gewoon binnendoor en dan door 1 of ander gat in de achterkant weer naar buiten...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Andere oplossing is je LCD aansluiten met bandkabel, aan het uiteinde doe je een SubD25 connector die voorzien is van een persconnector (voor de bandkabel dus). Die krengen kun je alleen niet altijd even makkelijk krijgen bij de lokale electroboer. Connectortje kost wel een paar grijpstuivers.
Kabeltje netjes door de kast heen laten lopen en aan de achterkant tussen de kap en de kast zo de printerpoort op. Kap alleen niet te strak aandraaien, is niet zo goed voor het kabeltje. Makkelijk los te halen en geen moeilijk gedoe met stekkers door sleuven en gaten frutten.
Kabeltje netjes door de kast heen laten lopen en aan de achterkant tussen de kap en de kast zo de printerpoort op. Kap alleen niet te strak aandraaien, is niet zo goed voor het kabeltje. Makkelijk los te halen en geen moeilijk gedoe met stekkers door sleuven en gaten frutten.
als je een losse connector op je mobo hebt kun je em al intern aansluiten 
ik zoek ff of ie op mijne zit. enige ltp poort zit nl op mobo (atx) maar ik zoek naar een 2e connector.
ik zoek ff of ie op mijne zit. enige ltp poort zit nl op mobo (atx) maar ik zoek naar een 2e connector.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
heb hem buiten me case staan.
mijn case staat altijd op de grond en dan kan je er niet vanaf lezen
mijn case staat altijd op de grond en dan kan je er niet vanaf lezen
Verwijderd
Gewoon van de paralellepoort naar m'n bureau, want m'n display(s) zijn te groot voor m'n kast en m'n kast staat op de grond.
Verwijderd
Ik heb een gat in de voorkant van mijn pc geboord. En mijn lcd met afstandsbusjes van 1cm aan de case geschroefd. En de kabel aan de achterkant een plaatje wat voor een pci-slot zit eruit gehaald en zo op de lpt.
Die van mij loopt door de kast heen, en komt bij de USB poorten er weer uit. (hier zit namelijk een openning voor de RJ45 Stekker, wat ik niet op het mobo heb)
Heel makkelijk om los te halen want de 25-polige stekker past er in zijn geheel doorheen.
Zo lopen mijn kabels.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Pagina: 1