Wij hebben er een nieuwe voeding in gezet Type: Enermax ATX-E /350 Watt,nou zit er een aansluiting op die op het moederbord kan worden geprikt(Asus A7v266) voor een +12 volt power connector is dit aan te raden.Waar ik die voeding heb gekocht zeggen ze dat dit niet nodig is voor een AMD 1400TB is dit zo????.We hebben dit allemaal in en nieuwe kast gestoken ( Aopen 600A standaard voeding verwijderd )met 3 Casefans van Enermax 8x8cm 1x intake 2 outtake maar de temperatuur zit toch nog altijd op 51 Cpu / Mb 25 graden.Kan er nog meer gedaan worden zonder dat het een geluid van een stofzuiger gaat aannemen,hoe krijg ik die temperatuur verder naar beneden.
Ehhh, waar heb je het over?
was het met die voeding die je erin had zitten ook zo dat hij warm werd.
en wat zegt het woord 'leestekens' je?
was het met die voeding die je erin had zitten ook zo dat hij warm werd.
en wat zegt het woord 'leestekens' je?
Jullie zijn wel goed mee,alleen heb ik die voeding bewust vervangen omdat ik voorheen een kastje van Aopen de HQ45 had en de voeding erg warm werd doordat alles op mekaar zat vandaar dit nieuwe kastje en een betere voeding dat wat hoger is en meer ventilatie gaten heeft standaard.De temperatuur is in dit kastje al 6 graden lager doordat ik deze casefans heb kunnen plaatsen wat eerts niet mogelijk was,maar dit wijkt af van mijn vraag over dat kabeltje van die Enermax voeding voor die aansluiting op het moederbord en natuurlijk nog voor meer tips omtrent het verlagen van de temparatuur.Ik heb dit alles gedaan op jullie advies op dit forum inclusief de samenstelling van mijn computer.
Oud:
Die extra aansluiting met 4 pinnetjes (P4 12V) in een vierkante opstelling is alleen nodig bij Pentium4 borden en sommige dual Athlon borden. er zit misschien ook nog een aansluiting met 6 pinnetjes bij, genaamd een Aux aansluiting. die wordt gebruikt op sommige oudere serverborden. Wat betreft betere koeling zou je naar de luchtstroom in je kast kunnen kijken, als je de Search en zoekt naar 'airflow kast' dan zul je een berg aan informatie vinden.
Nieuw:Jullie zijn wel goed mee,alleen heb ik die voeding bewust vervangen omdat ik voorheen een kastje van Aopen de HQ45 had en de voeding erg warm werd doordat alles op mekaar zat vandaar dit nieuwe kastje en een betere voeding dat wat hoger is en meer ventilatie gaten heeft standaard.De temperatuur is in dit kastje al 6 graden lager doordat ik deze casefans heb kunnen plaatsen wat eerts niet mogelijk was,maar dit wijkt af van mijn vraag over dat kabeltje van die Enermax voeding voor die aansluiting op het moederbord en natuurlijk nog voor meer tips omtrent het verlagen van de temparatuur.Ik heb dit alles gedaan op jullie advies op dit forum inclusief de samenstelling van mijn computer.
Hint: na een leesteken volgt een spatie.Jullie zijn wel goed mee, alleen heb ik die voeding bewust vervangen omdat ik voorheen een kastje van Aopen (de HQ45) had. De voeding werd erg warm doordat alles op mekaar zat, vandaar dit nieuwe kastje en een betere voeding die wat hoger (qua vermogen, red) is en meer ventilatie gaten heeft standaard.
De temperatuur is in dit kastje al 6 graden lager doordat ik deze casefans heb kunnen plaatsen wat eerst niet mogelijk was. Dit wijkt af van mijn vraag over dat kabeltje van die Enermax voeding voor die aansluiting op het moederbord en natuurlijk nog voor meer tips omtrent het verlagen van de temperatuur. Ik heb dit alles gedaan op jullie advies op dit forum inclusief de samenstelling van mijn computer.
Die extra aansluiting met 4 pinnetjes (P4 12V) in een vierkante opstelling is alleen nodig bij Pentium4 borden en sommige dual Athlon borden. er zit misschien ook nog een aansluiting met 6 pinnetjes bij, genaamd een Aux aansluiting. die wordt gebruikt op sommige oudere serverborden. Wat betreft betere koeling zou je naar de luchtstroom in je kast kunnen kijken, als je de Search en zoekt naar 'airflow kast' dan zul je een berg aan informatie vinden.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV