De meeste mensen deugen!
Verwijderd
dit is wel degelijk waar requestOp vrijdag 08 maart 2002 12:42 schreef marzzman het volgende:
Ik heb de cd van MoHaa uitgeleend aan een maat van mij (Ja, ik heb het officiele spel gekocht), maar bestaat er ook een NOCD patch of crack van, want ik zit hiet met een maat van mij en we willen SPELEN
Dit is geen warez request ofoz, gewoon graag een linkje of mirror... plzwe willen echt spelen
thnx people
Verwijderd
Ehm, waarom leen je een officieel spel uit?Op vrijdag 08 maart 2002 12:42 schreef marzzman het volgende:
Ik heb de cd van MoHaa uitgeleend aan een maat van mij (Ja, ik heb het officiele spel gekocht), maar bestaat er ook een NOCD patch of crack van, want ik zit hiet met een maat van mij en we willen SPELEN
Dit is geen warez request ofoz, gewoon graag een linkje of mirror... plzwe willen echt spelen
thnx people
Vraag maar f je vriend een no-cdcrack kan krijgen, kan jij mooi spelen.
Ok, het is wel een beetje een warez vraagje ... maarrr bestaat er dan zo'n nocd crack of patch ???
Ik heb hem uitgeleend omdat hij wou zien hoe het was. Daarna heeftf hij hem gedeïnstalled en zou er over nadenken (ik zaat erbij
)
Bestaat die crack, das alles wat ik dan wil weten ???
Ik heb hem uitgeleend omdat hij wou zien hoe het was. Daarna heeftf hij hem gedeïnstalled en zou er over nadenken (ik zaat erbij
Bestaat die crack, das alles wat ik dan wil weten ???
De meeste mensen deugen!
Dit topic is gesloten.
![]()