simply vraagje over MoHaa

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb de cd van MoHaa uitgeleend aan een maat van mij (Ja, ik heb het officiele spel gekocht), maar bestaat er ook een NOCD patch of crack van, want ik zit hiet met een maat van mij en we willen SPELEN :P

Dit is geen warez request ofoz, gewoon graag een linkje of mirror... plz :D we willen echt spelen :7

thnx people 8-)

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 12:42 schreef marzzman het volgende:
Ik heb de cd van MoHaa uitgeleend aan een maat van mij (Ja, ik heb het officiele spel gekocht), maar bestaat er ook een NOCD patch of crack van, want ik zit hiet met een maat van mij en we willen SPELEN :P

Dit is geen warez request ofoz, gewoon graag een linkje of mirror... plz :D we willen echt spelen :7

thnx people 8-)
dit is wel degelijk waar request |:(

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 12:42 schreef marzzman het volgende:

thnx people 8-)
Ehm, waarom leen je een officieel spel uit?
Vraag maar f je vriend een no-cdcrack kan krijgen, kan jij mooi spelen.

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ok, het is wel een beetje een warez vraagje ... maarrr bestaat er dan zo'n nocd crack of patch ???

Ik heb hem uitgeleend omdat hij wou zien hoe het was. Daarna heeftf hij hem gedeïnstalled en zou er over nadenken (ik zaat erbij :) )

Bestaat die crack, das alles wat ik dan wil weten ???

De meeste mensen deugen!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jaaa.. doeggg :P.

Dit topic is gesloten.