Toon posts:

kabel teller stop zetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoort van iemand die bij een kabel maatschappij werkt dat er een progje is dat de aantal mb's van de data overdracht via een kabel abbo kan stop gezet worden.

ik heb zelf al een paar proggie's gezocht en geprobeert maar deze werken niet echt.

Heeft iemand misschien zo'n progje die werkt?

want 5 gig per maand is erg weinig voor mij >:)

Verwijderd

Ik mag maar 2,5 :'(

Maar ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Het is er wel degelijk enkel waar ¿?

zou denk ik veel mensen helpen want zo'n irri limit van 5 gig per maand daar kom je makkelijk overheen :'(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Om heel eerlijk te zijn twijfel ik aan het bestaan van een dergelijk programma. Je kunt wel wat rommelen aan jouw PC, maar de dataflow blijft echt gewoon zichtbaar.

Wil je geen dataverkeer laten registeren, dan moet je hetvolgende doen: CTRL+ALT+DEL/Shutdown.

Mare probeer anders even de naam van die 'util' te achterhalen, want dit gaat volgens mij niet echt werken.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
dat is het nu net ik weet nie hoe da progje noemt.

Ik had ook gehoort dat als je je ip veranderde (door bijv. andere ethernetkaart erin te proppen) dat het dan ook voor een tijdje geen data limiet genereerd.
Weet iemand of dit juist is?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dat is onjuist.

De provider houd gewoon bij hem op de server bij hoeveel jij dl/ul. Daar kan je niks aan doen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
ja okeej maar op een 1 of andere manier kunnen ze zien dat ik data genereer dit zien ze toch aan het modem adres of ip?
of heb ik het nu verkeerd?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Jij hebt een waarschijnlijk een vast ip, deze is aan jou naam verbonden. Alle data die naar of van het ipadres wordt verstuurd wordt gewoon gelogd. Das toch niet zo moeilijk?

Bij een dynamisch ip wordt er naar jou MAC adres gekeken. MAC adres -> IP -> loggen.

Sommige mensen spoofen dan hun MAC adres met een van iemand anders. Nu wordt de data bij die andere bij geschreven. Probleem: 2 dezelfde MAC adressen. Iemand kan niet online en ze zijn er snel achter.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 14:08 schreef CrashOne het volgende:
Jij hebt een waarschijnlijk een vast ip, deze is aan jou naam verbonden. Alle data die naar of van het ipadres wordt verstuurd wordt gewoon gelogd. Das toch niet zo moeilijk?

Bij een dynamisch ip wordt er naar jou MAC adres gekeken. MAC adres -> IP -> loggen.

Sommige mensen spoofen dan hun MAC adres met een van iemand anders. Nu wordt de data bij die andere bij geschreven. Probleem: 2 dezelfde MAC adressen. Iemand kan niet online en ze zijn er snel achter.
Anders tellen ze gewoon de bitjes op het modem :Z
Pagina: 1