Toon posts:

problemen met Word

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik zit met een vrij apart probleem:

Word staat in mijn bedrijf standaard zo ingesteld dat autoformat while you type is ingeschakeld. Dit heeft als vervelende eigenschap dat als je ------------------- intypt, word dit automatisch veranderd in een ondoorbroken lijn. Nou is het probleem dat zodra die lijn er eenmaal staat, hij met geen mogelijkheid meer ewg wil! Ja, okee, als het pasgeleden is kan het nog met undo, maar dit document bestaat al enige tijd, en ik krijg die lijn dus niet weg. Even voor de goede orde:
- undo werkt niet.
- De lijn is NIET te selecteren
- Als je de verborgen tekens weergeeft lijkt het alsof de lijn er niet is.
- Het is geen pagebreak ;-)

Wie o wie heeft deo plossinig??????

Paz

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

en als je de tekst paste naar een nieuw doc?

aAarGhh

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

en als je met de cursor achter de lijn gaat staan en backspace doet?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:09

Boss

+1 Overgewaardeerd

Volgens mij is zo'n lijn gewoon een regel, die bij de eigenschap randen/arcering een rand aan de onderkant heeft gekregen.
Moet wel weg te halen zijn hoor!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Wanneer word je ---- verandert in een ononderbroken lijn druk dan gewoon ff op CTRL-Z en het wordt weer ongedaan gemaakt.

Loekie

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Of schakel gewoon die vervelende autocorrectie uit!

Ga naar tools-->autocorrectie en haal alle vinkjes weg!

Hierna heb je geen last meer dat word alles gaat zitten veranderen...

-----

Oke ik had je bericht niet goed gelezen,
eerst het doc is wel in word getyped? dezelfde word als jullie nu hebben?

Is het geen onderdeel van een kop/voet tekst?
Je kunt proberen het hele gebied (een paar regels boven en onder de streep) te selecteren en dat te verwijderen.

----

Loekie Again...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Oplossing:

Selecteer de regel, ga dan naar Format, Borders and Shading en kies voor de Setting 'None'.
De lijn verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Succes ermee.

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

Volgens mij kun je die lijnen ook gewoon selecteren door er op te klikken hoor. (een keer klikken is voldoende)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 17:00 schreef luc het volgende:
Volgens mij kun je die lijnen ook gewoon selecteren door er op te klikken hoor. (een keer klikken is voldoende)[/quote]Nope, dat werkt niet. En op het moment dat je --- doet en je krijgt die lijn, dan kun je 'm inderdaad nog undoen, maar als ie er eenmaal staat, krijg je 'm met geen mogelijkheid meer weg...
D8 ik... De oplossing van Mamba is inderdaad de oplossing! :) Thnx!

Verwijderd

Hallo aardige mensen,

Ik zit met precies hetzelfde probleem!!

Ik heb een document gemaakt waarin ik "----" , <enter> tacktiek heb toegepast om een streep te krijgen. Dit heb ik in meerdere documenten gedaan. Echter nu ik een aantal documenten aan het reviseren ben (voor mijn trainingen), krijg ik die strepen niet meer weg. Ik heb van alles toegepast, zelfs "de gum" heb ik om hulp gevraagd. Ook al de eerder hierboven gegeven tips heb ik gebruikt, alleen geen resultaat.

Heeft iemand nog een advies?
Of desnoods: "Geef aan dat dit een bug is, dan kan ik rustig slapen"

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:09

Boss

+1 Overgewaardeerd

1. Ga op de regel staan waar de lijn onder staat.
2. Kies menu Fromat -> Borders and Shading
3. Op tabblad Borders klik in het vierkantje linksboven met 'none' eronder
4. OK
5. Niet veer vergeten
6. Klaar

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Boss schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:26:
1. Ga op de regel staan waar de lijn onder staat.
2. Kies menu Fromat -> Borders and Shading
3. Op tabblad Borders klik in het vierkantje linksboven met 'none' eronder
4. OK
5. Niet veer vergeten
6. Klaar
Fantastisch! Dit heeft gewoon geholpen.

Mag ik nog een ding toevoegen...
7. Goed (!!!)lezen wat er eerder is aangegeven
Pagina: 1