CloneCD backup CD's

Pagina: 1
Acties:

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-01 16:32
Misschien niet in het juiste forum, maar dat merk ik vanzelf wel.

Het volgende is het geval.

Ik heb laatst een review gelezen van de 32x writer van Lite-On. Ik dacht dat deze writer alles kon backuppen incl. SD2.51!
Volgens de review kan deze writer wel SD2.51 backuppen, maar niet de beveiligingen:
- Tagés (MotoRacer 3);
- CD-Cops (Flaaklypa Grand Prix expansion).

De genoemde spellen zijn gebruikt door de reviewer.
Klopt het dat deze beveiligingen niet gekopieerd kunnen worden met CloneCD?
Kan het wel met andere programma's?
Wanneer kunnen we verwachten dat dit wel met CLoneCD kan (misschien met een veldje wat we moeten aanvinken, net als Weak Sectors)??

ZIJN ER WRITERS DIE WEL DEZE BEVEILIGINGEN KUNNEN BACKUPPEN!?

Verwijderd

Het enige wat je nodig hebt om wat voor kopierbeperking dan ook te omzeilen is ondersteuning van je brander voor RAWDAO. Je moet RAW data kunnen lezen en branden. En natuurlijk een brandprogramma die jouw brander ondersteund, maar dat zit volgens mij wel goed meestal.

• Namoh
De Lite-On 32x writer ondersteund RAW DAO en wordt ondersteund door CloneCd, dus dat gaat niet op.

Verwijderd

Blind read?

• Namoh
Is er niemand die dit weet? :?

Waarom hoor je altijd berichten van: hoop dat de nieuwe plex wel SD2.51 kan kopieren? En niks over tagés en cd-cops beveiligingen.

SD2.51 is door sommige writers te kopieren, maar kunnen Tagés en CD-Cops niet worden gekopieerd??

Hopelijk kan iemand reageren, die weet hoe dit zit.

Denk je dat je nieuwe Lite-On 40/12/48 alles kan kopieren, kan ie niet alles kopieren, K@%#%@%T! :r

Verwijderd

Blind Write gebruiken, ff tussendoor het kans soms 9 uur ofzo duren om door een beveiliging te komen, ik heb een keer 14 uur moeten wachten (1 speed inlezen en dan maar wachten, op 1 speed inlezen wil ook wel helpen)
oh ja 1 ding, je weet niet of die lite-on's goed genoeg zijn om zo lang te lezen en goed kunnen inlezen meestal komen teac's, mitsumi's daar beter voor uit.. maar jah hopelijk heb je hier wat aan. suc6

Verwijderd

Daar hoef je toch niet zo van de balen , de heren beveiligings makers vinden toch wel weer iets om je writer te foppen. dus de perfecte copier komt er toch nooit.

Verwijderd

Om Safedisk 2 te kunnen backuppen heb je een brander nodig die het zogenaamde "Correct EFM encoding of regular bit patterns" aankan.

Kijk op site van clonecd of je brander het kan. Kan ie t niet dan kun je de 'Amplify Weak Sectors' gebruiken in CloneCD wat werkt tot aan v2.51 van Safedisc. Er is gebleken dat nog maar een aantal branders 2.51 kunnen backuppen zonder tussenkomst van andere programma's, de nieuwere Lite-ons kunnen het wel, Plextors niet..
Pagina: 1