Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
Ik heb een Dell 19" Flatscreen .24dpi en kan 1600x1200 @ 90hz draaien dus ga geen onzin zitten lullen dat Dell een kutmerk is... deze monitor (de Dell P991) is als beste 19" getest in 2 computerbladen... hij koste vorig jaar 1500 gulden..
ga ff bij computerland kijken, daar staan er veel..
ga ff bij computerland kijken, daar staan er veel..
Die Dell is eigenlijk een Samsung monitor dus misschien idee ook naar Samsung monitoren gaan kijken...?
Lucky Goldstar
Het is mij inderdaad ook opgevallen dat er weinig winkels zijn die een redelijk aantal monitoren voor een rechtstreeks vergelijking naast elkaar hebben staan.
Ik ben met m'n pa op zoek naar een goeie 17" LCD. Ik heb genoeg tips gelezen hier, maar de schermen even bekijken is er vaak niet bij.
Ik ben met m'n pa op zoek naar een goeie 17" LCD. Ik heb genoeg tips gelezen hier, maar de schermen even bekijken is er vaak niet bij.
Dat klopt maar het komt doordat je winkels vaak geen monitoren willen opslaan en als een winkel monitoren bestelt bij een leverancier, het duurt maar 1 dag om geleverd krijgen.
Lucky Goldstar
Weet ik, maar ik zou het liever andersom hebbenOp vrijdag 08 maart 2002 12:21 schreef DJkim het volgende:
Dat klopt maar het komt doordat je winkels vaak geen monitoren willen opslaan en als een winkel monitoren bestelt bij een leverancier, het duurt maar 1 dag om geleverd krijgen.
Dat van Dell en Compaq is mijn eigen mening, c'est tout.
Excuses als ik je (zeer) grote zeer teen heb geraakt.
Ik denk dat ik deze vandaag even gaan proberen.
Als het wat is meld ik het hier wel:
Computerland
Jonker Fransstraat 134
3031 AZ Rotterdam
Excuses als ik je (zeer) grote zeer teen heb geraakt.
Ik denk dat ik deze vandaag even gaan proberen.
Als het wat is meld ik het hier wel:
Computerland
Jonker Fransstraat 134
3031 AZ Rotterdam
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
nee is een sony beeldbuis...Op vrijdag 08 maart 2002 12:19 schreef DJkim het volgende:
Die Dell is eigenlijk een Samsung monitor dus misschien idee ook naar Samsung monitoren gaan kijken...?
Geeft even modelcode.Op vrijdag 08 maart 2002 12:54 schreef Thund3rKn0L het volgende:
[..]
nee is een sony beeldbuis...
Lucky Goldstar
Ik denk dat je overigens de Eizo F730 bedoeld? Deze heeft een rasterbeeldbuis en ook een kleiner effectief beeldbuisformaat. De kwlaiteit is ongetwijfeld prima in orde! Ik zou persoonlijk voor de Iiyama VM Pro 454 gaan, deze is bij veel winkels verkrijgbaar en vast wel ergens van te voren te bekijken.
Ik ben gisteren naar Computerland in r'dam geweest, daar stond naast de Iiyama pro 454 ook de LG waarnaar ik op zoek was.
Ik was trouwens ook al tot de conclusie gekomen de Iiyama pro 454 te nemen. Echt een pracht monitor.
Thnx voor de reacties, ze hebben me geholpen.
Ik was trouwens ook al tot de conclusie gekomen de Iiyama pro 454 te nemen. Echt een pracht monitor.
Thnx voor de reacties, ze hebben me geholpen.
Verwijderd
Ga anders even bij een Mediamarkt kijken, die hebben een hele rits schermen staan.
Coolcase is niet aansprakelijk voor eventuele psychologische schade als gevolg van bezoek aan deze instellingen! (***winkels!!!)
Coolcase is niet aansprakelijk voor eventuele psychologische schade als gevolg van bezoek aan deze instellingen! (***winkels!!!)
Pagina: 1