Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
anders is het een fout bestand, issie kapot...
ennuh, dit hoort denk ik eerder in WOS oid
Hiro Shima:
Aantal posts: 13
Gem. aantal posts/dag: 1
Daarom misschien.
==> SA
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
OMGOp vrijdag 08 maart 2002 12:11 schreef XanderVisser het volgende:
Hoe kan in onder Windows XP een .BMP openen ???
dus...
Ik snap nie dat mensen op deze flauwekul die ik schrijf reageren. Ik lag jullie Uit, maar toch bedankt! Een BMP openen ... hahahahaahhaahh Ik vond het wel een leuk idee van mezelf !!!
Gebruik PAINT of IE. moettut gewoon mee werken.
Volgende uitspraak op zijn plaats hier RFTM!!! (Read Tha Fucking Manual)
zie ook me SIG
Kun je ons de humor hier van uitleggen... hij ontgaat me een beetjeWaar trapt men tegenwoordig wel niet in?!!
Ik snap nie dat mensen op deze flauwekul die ik schrijf reageren. Ik lag jullie Uit, maar toch bedankt! Een BMP openen ... hahahahaahhaahh Ik vond het wel een leuk idee van mezelf !!!
Idd. misschien is het beter niet te reargeren, maar af en toe zou je dit soort vragen gewoon willen deleten, c.q. de persoon uitschelden dat ze wakker moeten worden
Als ik een MOD was dan had je een ban aan je broek. Dit gaat echt nergens over,...Op vrijdag 08 maart 2002 12:20 schreef XanderVisser het volgende:
Waar trapt men tegenwoordig wel niet in?!!
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Volgende vraag is: "hoe krijg ik een OW of een ban aan mijn broek?"Op vrijdag 08 maart 2002 12:20 schreef XanderVisser het volgende:
Ik frut, dus ik epibreer
Mjah, ik snap niet waar jij je tijd aan kunt verdoen..Op vrijdag 08 maart 2002 12:20 schreef XanderVisser het volgende:
Ik zie er in ieder geval de humor niet van in..
Maargoed, dit topic staat al in su, dus zal wel snel weg zijn!!
Get a life zegOp vrijdag 08 maart 2002 12:20 schreef XanderVisser het volgende:
wat ben jij een loserOp vrijdag 08 maart 2002 12:20 schreef XanderVisser het volgende:
MOD! SLOTJE! BAN!
Verwijderd
wordt zo moeilijk zoeken met zoveel nutteloze topics dan he?
Nee, ik lach jou uit, want je kunt niet eens correct Nederlands schrijven en je topic slaat ook nergens op...Op vrijdag 08 maart 2002 12:20 schreef XanderVisser het volgende:
I'm not as think as you stoned I am
idd, maar wel lullig al doe je moeilijk en hij neemt je in de zeik.Op vrijdag 08 maart 2002 12:28 schreef jv777 het volgende:
ach is wel grappig, maar ja GOT wordt zo een zootje als iedereen een keertje zo een geintje uithaald he?
En als je een geintje uithaald, doe het dan GOED
En daar hebben we trouwens de HK voor.
Verwijderd
[topic=404897]
lijkt het me toch wel een logische vraag van jou
en daar kan hij niet inOp vrijdag 08 maart 2002 12:29 schreef DeMoN het volgende:
[..]
idd, maar wel lullig al doe je moeilijk en hij neemt je in de zeik.
En als je een geintje uithaald, doe het dan GOED
En daar hebben we trouwens de HK voor.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dan hoort hij dus helemaal niet op GoT te komen.Op vrijdag 08 maart 2002 12:39 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
en daar kan hij niet in![]()
![]()
De HK is er voor dat je af en toe ontspanning kan zoeken tussen de techposts door. Het klinkt overdreven maar het is zo.
Dat je 150 techposts van te voren moet hebben komt omdat je dan jezelf voor computers interesseert, en dus niet hier komt om alleen maar te geinen.
Hij begint al met 1 van zijn eerste posts met onzin. Dit is tegen de FAQ en bovendien is dus de conclusie dat je dan maar beter weg kan blijven.
* DeMoN has spoken
Dit topic is gesloten.
![]()