Toon posts:

heel stille harddisk

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds de search gebruikt, maar die topics zijn allemaal al oud...

Ik zoek voor een server een stille harde schijf.. Ik heb zelf nu 2 x 30 GB Maxtor Diamond Max 45+ schijven met het acoustic management systeem aan.. Deze schijven hoor je bijna niet lezen en schrijven, maar je hoort ze wel draaien met zo'n hoe toon.. erg irri :( (kheb een ALienware kast, dus vandaar dat ik dat hoor..)

Mijn vraag dus.. welke harde schijf is stil, ook als hij niet leest of schrijft.. Hij hoeft niet heel snel te zijn, ongeveer 20 GB grootte en liefst UDMA66/100..

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Op vrijdag 08 maart 2002 12:09 schreef roelandstoter het volgende:
Ik heb reeds de search gebruikt, maar die topics zijn allemaal al oud...

Ik zoek voor een server een stille harde schijf.. Ik heb zelf nu 2 x 30 GB Maxtor Diamond Max 45+ schijven met het acoustic management systeem aan.. Deze schijven hoor je bijna niet lezen en schrijven, maar je hoort ze wel draaien met zo'n hoe toon.. erg irri :( (kheb een ALienware kast, dus vandaar dat ik dat hoor..)

Mijn vraag dus.. welke harde schijf is stil, ook als hij niet leest of schrijft.. Hij hoeft niet heel snel te zijn, ongeveer 20 GB grootte en liefst UDMA66/100..
Mijn seagate Baracuda III maakte al amper geluid, en het schijnt dat de baracuda IV nog stiller is.

It sounds like it could be either bad hardware or software

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, er zijn ook wel nieuwere topics over stille hdd's.. Probleem is eigenlijk een beetje dat dat maar heel subjectief is.. Sommigen vinden jouw maxtor stil, anderen niet..

Maargoed, neem es een kijkje in dit topic: [topic=409365/1/50]

Dit topic is gesloten.