BEN komt met keigave actie!!!

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Zoals topictitel al zegt: BEN komt met een keigave actie, genaamd: PROEF BEN.

Het houdt het volgende in.
Als je naar een winkel gaat die BEN verkoopt, kun je een gratis sim-kaart krijgen waarmee je een uur kunt bellen en GPRS-en. Dat uiteraard gratis!!

Bij de winkel wordt je geregistreerd en als je voorraad op is, krijg je van BEN een direct-mailing met daarin de vraag wat je ervan vond, en als je terug gaat naar de winkel waar je hem gehaald hebt, krijg je een leuk extraatje.

Op deze manier kun je dus kijken en proeven wat BEN voor een netwerk is. Dus voordat je je bind aan BEN als abonnements-provider, kun je dus kijken of het je bevalt ja of nee.

Gave actie toch? Het kost BEN een vermogen natuurlijk, maar ze krijgen er ook veel voor terug.
Zal mij benieuwen of Telfort of Dutchtone ook nog eens met zo'n actie komen.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

kunnen ze het abonement van klanten niet gewoon lager maken :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op vrijdag 08 maart 2002 12:11 schreef TheMAzTER het volgende:
kunnen ze het abonement van klanten niet gewoon lager maken :)
Hmm dat zou wel is lekker zijn jah :( 150 min. per maand is NIKS,..

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 12:12 schreef DeMoN het volgende:

[..]

Hmm dat zou wel is lekker zijn jah :( 150 min. per maand is NIKS,..
die hou ik meestal wel over, maar sms-en ....

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
KPN-er met BEN of lees ik dat verkeerd :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Kheb toch liever Libertel. Bevalt me prima :+

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

dat is lekker met ben... je loopt 1 keer onder een dikke boom door en je bent je bereik kwijt.. JOEPPIE... FEEST...
geef mij maar LIBERTEL....

Verwijderd

Klinkt goed die actie. :)
Half Nederland zal wel meedoen aan die actie, waar iets gratis te halen valt...... :+
hoeft verder geen uitleg bij

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 14:20 schreef Emperor_Meppel het volgende:
dat is lekker met ben... je loopt 1 keer onder een dikke boom door en je bent je bereik kwijt.. JOEPPIE... FEEST...
LOL :D

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op vrijdag 08 maart 2002 14:23 schreef M@FI@ het volgende:
Klinkt goed die actie. :)
Half Nederland zal wel meedoen aan die actie, waar iets gratis te halen valt...... :+
hoeft verder geen uitleg bij
Gevolg: niet meer leverbaar.

Verwijderd

Goede actie??
Als Ben nou inderdaad zo'n goed netwerk heeft..ok..
Maar nu kan iedereen de 'kwaliteit' van Ben proeven.
Of is die niet zo slecht als mensen beweren??

• SiHiDa
Op vrijdag 08 maart 2002 15:06 schreef Linh81 het volgende:
Goede actie??
Als Ben nou inderdaad zo'n goed netwerk heeft..ok..
Maar nu kan iedereen de 'kwaliteit' van Ben proeven.
Of is die niet zo slecht als mensen beweren??
Woon in Fryslan (Leeuwarden) en werkt hier goed, al is het volgens mij het bereik niet overal even goed...

• Carny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 23:48

Carny

DatDus!

Woon ook in lwd, maar kom voor m'n werk ook een hoop buitenuit... praktisch overal bijna volle bak bereik (4 tot 5 streepjes van de 5 die mogelijk zijn), gprs werkt uitstekend, * Carny is tevreden ben gebruiker :D

DatDus.DE --- DatDus!

• BreadFan
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 14:20 schreef Emperor_Meppel het volgende:
Zo brak is het dus echt niet he. :{

In het begin was het niet al te best nee, maar dat is toch echt wel duidelijk verbeterd. :)

* BreadFan is tevreden Ben-gebruiker :)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:22
ik ben ook behoorlijk tevreden met BEN :)

vooral hun manier van werken, ze zijn simpel, doen niet moeilijk, en gaan ook geen achterlijke actie's doen zoals internet smsjes blokken :{ (zoals dutchtone bv. :( )

• kamerplant
  • Niet online
Tja, ik heb thuis internet en een telefoon. Ik zou niet weten dus wat ik er mee zou moeten doen.

Maar oke, het klinkt wel geinig, maar hier in de buurt is niet zo'n winkel, dus dan houd het zowiezo op. :P

🌞🍃

• the_bbk
  • Niet online
Dat kaartje past zeker niet in een telefoon met simlock... :( :'(

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Op zaterdag 09 maart 2002 15:23 schreef the_bbk het volgende:
Dat kaartje past zeker niet in een telefoon met simlock... :( :'(
Past wel, maar werkt niet (geen verbinding). Simlock is gewoon dat je geen SIM van een andere provider of ander abbonement kan gebruiken.

Juist

• PromWarMachine
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Heb nog niet zo heel veel netwerken gehad, slechts KPN, Ben & Telfort, daarbij was KPN duidelijk de beste en Ben zeer duidelijk de slechtste, geen Ben meer voor mij, ook niet gratis!

Maar 't is wel een leuke klatenten-bind-actie hoor :)

Dividend for Starters

• Jonez
  • Laatst online: 23-02 12:15

Jonez

2+2=5

Moet je geen speciale telefoon hebben voor dat gprs (wap?)
En hoelang loopt die actie dan?

Anders kan ik zowat een jaar bellen :D

• man-o-script
  • Laatst online: 23:39
zeur toch niet over het ben netwerk joh,
iedereen maar roepen: "als er een mus voorbij vliegt is je ontvangst weg"

nou dan moet je wel in een heel klein gehucht wonen zeg
in de randstad heb ik nog _nooit_ geen bereik gehad... :)

(en ik heb nog een ben'99 abbo, dus lekker goedkoop) :)

//

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
Ik hoop dat je het ook met een ben-vrij (gesimlockte) phone kunt gebruiken...
*Sigma01 is tevreden over Ben (minimaal 3 streepjes bereik (vd4).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• ThaHandy
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

Op vrijdag 08 maart 2002 14:59 schreef Generaal_Putlucht het volgende:

[..]

LOL :D
KPN ownzage :P

• AtHomer
  • Niet online
Leuke actie, moet ik ook even proberen :). Heeft iemand enig idee wanneer ze hiermee beginnen :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
nijs :)

een uur lang xxx-lijntjuhs bellen dan maar >:) :D

tis toch gratis :Y)

• EsCo
  • Laatst online: 01-08 11:49
Het bereik van Ben is dus wel bedroevend op sommige plekken. Ik heb thuis niet eens bereik... :(

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:03

Wimo.

Shake and Bake!

Op zaterdag 09 maart 2002 18:04 schreef EsCo het volgende:
Het bereik van Ben is dus wel bedroevend op sommige plekken. Ik heb thuis niet eens bereik... :(
Ik lekker wel.. waar woon je? In een gaT?

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Deze actie loopt bij mijn weten al een tijdje, echter alleen voor potentiele zakelijke (B2B, oftewel contract op basis van KvK nummer) klanten.
Op zaterdag 09 maart 2002 18:04 schreef EsCo het volgende:
Dat kan inderdaad. Het GSM 1800 netwerk dringt moeilijker door dik beton en metaal dan het GSM 900 netwerk. Derhalve wordt bereik binnenshuis nooit gegarandeerd. Maar bel eens met Ben of er op jouw postcode uberhaupt dekking is, zo niet dan zou je in aanmerking kunnen komen voor korting op abonnementskosten.

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• suich
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2013
Ik woon niet in een gat en heb thuis ook geen bereik. :(

• suich
Op zaterdag 09 maart 2002 19:27 schreef KillBilly het volgende:
Deze actie loopt bij mijn weten al een tijdje, echter alleen voor potentiele zakelijke (B2B, oftewel contract op basis van KvK nummer) klanten.
[..]

Dat kan inderdaad. Het GSM 1800 netwerk dringt moeilijker door dik beton en metaal dan het GSM 900 netwerk. Derhalve wordt bereik binnenshuis nooit gegarandeerd. Maar bel eens met Ben of er op jouw postcode uberhaupt dekking is, zo niet dan zou je in aanmerking kunnen komen voor korting op abonnementskosten.
Bellen met Ben? Doe je best en veel plezier.... Als ik bel gooit de "klantenservice" de hoorn op de haak.....! 8-)

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Op zaterdag 09 maart 2002 21:45 schreef suich het volgende:

[..]

Bellen met Ben? Doe je best en veel plezier.... Als ik bel gooit de "klantenservice" de hoorn op de haak.....! 8-)
Uiteraard.

• suich
Hoezo uiteraard??

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Het is een onvolledig verhaal (hangen ze op voordat je je verhaal kan doen of nadat je je verhaal hebt gedaan...of misschien nadat jij begint te schelden ?) dus wat zouden wij hier mee moeten doen ? Er valt niet zinnig op te reageren.

• SiHiDa
Op zaterdag 09 maart 2002 21:45 schreef suich het volgende:

[..]

Ik word altijd vriendelijk geholpen bij Ben.

• suich
Het enige dat ik wil is dat er iemand bij Ben mij kan vertellen hoe mijn rekening in 1 dag op 250 euro kan komen. Dus inzicht in mijn belgegevens. (mijn mooie, lekkere Nokia 8210 is gestolen....)Het antwoord is dat er bij Ben niemand (!) is die dat kan en dat ik maar gewoon moet afwachten tot de rekening komt.......En ik scheld helemaal niet en stel gewoon op een normale manier vragen! Tot nu toe ben ik ook altijd tevreden geweest over hun manier van benaderen, maar nu blijkt dat als jij een probleem hebt ze je echt in de steek laten! En dat is zeer teleurstellend. ;(

Verwijderd

Ik heb met BEN best goed bereik.. ik heb overal 4 van de 5 streepjes... behalve beneden in de woonkamer.. op eens of andere manier schommelt hij daar altijd tussen de 1 en de 3 streepjes.. maar dat is toch ook bereik? ;)

de klantenservice is inderdaad soms een probleem..
zo was er bij mij een probleem met betalen (ik zou niet betaald hebben, terwijl zij een automatisch incasso zouden uitvoeren, en toen ik het toen gauw had overgemaakt via girotel was het volgens hun een week later nog niet binnen! gevolg: ik kon een 3tal dagen geen uitgaande gesprekken voeren en smsen)
Maar na een brief naar ben.. omdat we op bij de klantenservice werden afgepoeierd.. hoefde ik voor die maand geen abbonementskosten te betalen.. uiteindelijk toch wel vriendlijk opgelost toch? :P

mijn ervaringen over BEN zijn dus (uiteindelijk) best goed!
en waarom zou je het niet proberen? de actie is toch juist om te laten zien dat het BEN-netwerk duidelijk beter is geworden dan dat het was?
Ik vind het een heel slimme actie!

• suich
Hm kan al langer dan een week niet meer bellen met mijn Ben-vaak abo.....En ik ga niet iets betalen als ze me geen bericht erover sturen! Ja zei een telefoniste, we hebben een bericht op uw telefoon gestuurd (die gestolen was...)Dus er zal heel wat moeten gebeuren om dit op te lossen.... :9~

Verwijderd

Ik heb BEN al een keer geproefd en dat is me nie goed bevallen. Nee, Vodafone bevalt prima hoor ;)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ben sinds kort overgestapt op ben :)
eerst kpn en nu ben.
ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad inverband met het bereik :)
als ik het goed heb hebben ze juist het laatste jaar heel wat in het netwerk gestoken :)
ze hadden alleen inplaats van een regelmatig een vaak afgesloten bij mediamarkt :(
dus ff zeuren daar en later heeft me vriendin de mond open getrokken daar want ben wou het niet terug draaien.
maar ik kreeg nu van mediamarkt 90 euro contant in me handje :)
wat dus het verschil was.
ik heb nu dus 75 extra belminuten gratis :P
en ben nog steeds tevreden over het bereik, maar niet zo over de helpdesk en vertegenwoordigers :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• SiHiDa
Op zondag 10 maart 2002 17:07 schreef chucky666 het volgende:
ben sinds kort overgestapt op ben :)
eerst kpn en nu ben.
ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad inverband met het bereik :)
als ik het goed heb hebben ze juist het laatste jaar heel wat in het netwerk gestoken :)
ze hadden alleen inplaats van een regelmatig een vaak afgesloten bij mediamarkt :(
dus ff zeuren daar en later heeft me vriendin de mond open getrokken daar want ben wou het niet terug draaien.
maar ik kreeg nu van mediamarkt 90 euro contant in me handje :)
wat dus het verschil was.
ik heb nu dus 75 extra belminuten gratis :P
en ben nog steeds tevreden over het bereik, maar niet zo over de helpdesk en vertegenwoordigers :(
Ben kreeg in 2000 of 2001 een prijs voor beste callcenter! :)

Verwijderd

Op zondag 10 maart 2002 18:00 schreef sihida het volgende:

[..]

Ben kreeg in 2000 of 2001 een prijs voor beste callcenter! :)
ik had laatst een beetje vergeten rekening op te sturen, ik kon dus geen uitgaande gesprekken meer aangaan. Ik maar ff met girotel overgemaakt, dag erna klantenservice gebelt. binnen half uur weer aangesloten en rekening naar automatisch gezet :P

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ben niet van plan Ben te proberen, Ben bij Libertel/Vodafone en Ben blij zo.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Mensen nemen alleen maar BEN omdat het de goedkoopste is :Z

Voor de rest heeft BEN geen voordelen.....

Niet dat daar wat mis mee is hoor, want het is best een redelijke provider....

Ik ben dus ook al 2 jaar happy Libertel/Vodafone gebruiker :)

Verwijderd

Hmmm dit verhaal lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik werk zelf bij t 4 telecom en ik heb hier nog nix over gehoord... Wat is je bron?? Ik denk echt niet dat BEN dit gaat doen, Het kost een vermogen en het gaat super met BEN tegenwoordig, dus die promotie hebben ze niet nodig. Deze vorm van marketing komt wel tot z'n recht via mond op mond reclame.En dan daarbij aan zo'n sim-kaartje hangt ook een tel. nummer...nou zijn ze tegenwoordig nogal zuinig op die nummers en willen ze ook het liefst van de pre-paid pakketten af. Ik denk dat dit niet waar is. Maar wie weet!

• YKW
  • Laatst online: 19-07 21:37

YKW

mobiliteit ten top

Ha, ik heb FF zo'n proef-Ben pakket gehaald.

Je betaalt 5 euro en je moet je registreren (naam en adres enz). Die 5 euro krijg je later terug, na het insturen van een kaart.
Je krijgt dus een SIM-kaart (met eigen nummer)
Je krijgt dan 60 minuten gratis bellen (en SMS-en) en Ben waarschuwt je als die (bijna) op zijn.
Als je minuten op zijn, stuur je de kaart in en krijg je die 5 euro weer terug op je rekening, je SIM-kaart wordt dan automatisch een BEN-vrij prepaid kaartje , ZONDER EXTRA KOSTEN. Ook kan je kiezen voor een abbonement met korting ed.
Geen kleine lettertjes, dus gewoon een keigoede actie!

Automatiseren kan je leren!

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 21:47 schreef YKW het volgende:
Ha, ik heb FF zo'n proef-Ben pakket gehaald.

Je betaalt 5 euro en je moet je registreren (naam en adres enz). Die 5 euro krijg je later terug, na het insturen van een kaart.
Je krijgt dus een SIM-kaart (met eigen nummer)
Je krijgt dan 60 minuten gratis bellen (en SMS-en) en Ben waarschuwt je als die (bijna) op zijn.
Als je minuten op zijn, stuur je de kaart in en krijg je die 5 euro weer terug op je rekening, je SIM-kaart wordt dan automatisch een BEN-vrij prepaid kaartje , ZONDER EXTRA KOSTEN. Ook kan je kiezen voor een abbonement met korting ed.
Geen kleine lettertjes, dus gewoon een keigoede actie!
En is het inderdaad alleen voor zakelijke gebruikers zoals hier gezegd werd :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op internet is proefben ook verkrijgbaar
www.sitel.nl

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Op vrijdag 22 maart 2002 15:42 schreef AtHomer het volgende:

[..]

En is het inderdaad alleen voor zakelijke gebruikers zoals hier gezegd werd :?
Nee, particulieren mogen dit keer ook meegenieten.

• YKW
  • Laatst online: 19-07 21:37

YKW

mobiliteit ten top

Hmmmmzz
Ik wissel nu regelmatig van simkaart (heb telfort clarity).
Test het Ben netwerk, maar da's niet echt goed (stom dat ze dan met zo'n actie komen, ik woon in het noorden, misschien dat het bereik in de randstad beter is :? ).
Met Telfort heb ik (bijna) overal maximaal bereik, ook in gebouwen enz. Met Ben heb je alleen buiten lekker bereik, maar binnen een kwart ofzo.
Hadden ze wel wat aan mogen doen deze actie.
En verder: je krijgt 21 euro bel en SMS-tegoed

Automatiseren kan je leren!

• -DEVON-
  • Laatst online: 23-03 10:04
Zelfs in het gaT waar ik woon heeft KPN baggerbereik, dus ik kijk even of het pakketje nog te krijgen is, en dan misschien over naar Ben. Ik moet toch nog een abbo hebben.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In het gat waar ik woon is ben bij vlagen ook beter dan KPN en Libertel vodafone, dus wat dat betreft hangt het (as usual) gewoon af van de locatie :)

Verwijderd

Ik bel al 2 jaar met Ben, nooit probs hoor, is een goeie maatschappij, geen gezeik, maar wel duidelijkheid! (soms haast kinderachtig)

Het Ben netwerk is volgens mij echt stukken beter dan Dutchtone, dat vind ik gewoon pure ranz. En telfort? ik zeg niks... :'(

Maar als je met Vodaphone gratis kan bellen, tja, dan zwicht ook ik... (www.gsmstunter.nl

• Luuk
  • Niet online
ben is kut hier..

KPN RULED zeer hard.. wat?! harder dan alle andere! :z

Verwijderd

Op zaterdag 23 maart 2002 17:28 schreef G-PHREAK het volgende:
ben is kut hier..

KPN RULED zeer hard.. wat?! harder dan alle andere! :z
Op sommige plekken zijn ze minder, over t algemeen vind ik ben echter niet slecht. :)
Ik heb zelf trouwens KPN en die zijn errug goed. :)

Verwijderd

Ben was een aantal jaren erg beroerd, maar tegenwoordig heb ik op de meest vreemde plaatsen bereik, hoe afgelegen het ook is. Ik denk dat het vooral vooroordelen zijn over hoe slecht het netwerk wel niet zou zijn. 't Is en blijft een 1800-netwerk, dus minder rijkwijdte van een mast dan bv. KPN of VODAFONE.
Ik ben dik tevreden.

Verwijderd

ik heb ook ff zo'n pakketje gehaald...
bleek dat me telefoon niet simlock vrij was :Z
dus ff unlocken *D
Pagina: 1