Er is maar een reactie mogelijk COOOL....
Grutte Pier fansels
Yep dit is zeker kewl
MOOH!
rubzie: lees eerst mijn post (holy cow) voor je m'n post gaat jatten pls 
lijkt nogal op elkaar he
noujah, ben in vergevingsgezinde bui dus je komt er al af met 10 weesgegroetjes
lijkt nogal op elkaar he
noujah, ben in vergevingsgezinde bui dus je komt er al af met 10 weesgegroetjes
huh? poohbeer, als ik naar de tijden van posten kijk, was Rubzie je zeker 3 kwartier voor.
/me denkt dat TA een heleboel gekke koeien in paniek heeft rondrennen.
/me denkt dat TA een heleboel gekke koeien in paniek heeft rondrennen.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 september 2000 16:59 schreef poohbeer het volgende:
noujah, ben in vergevingsgezinde bui dus je komt er al af met 10 weesgegroetjes :D[/quote]En sinds wanneer is de straf voor kleine DPC-zonden niet langer het assimileren van rauwe MHz'en? Maak van die 10 weesgegroetjes 1 1.1 GHz koe voor absolute absolutie
noujah, ben in vergevingsgezinde bui dus je komt er al af met 10 weesgegroetjes :D[/quote]En sinds wanneer is de straf voor kleine DPC-zonden niet langer het assimileren van rauwe MHz'en? Maak van die 10 weesgegroetjes 1 1.1 GHz koe voor absolute absolutie
Zoef
sorry, zpttr, gelijk heb je.. 'k zal gelijk een paar putertje assimileren te boetedoneing 
echt berouwvol he
echt berouwvol he
Lijkt erop dat ze eindelijk wakker geschrokken zijn bij AT. Hehe, eindelijk, al hadden we er een MF en een actual rate view voor nodig om ze zover te krijgen. Krijgen we nu de competitie terug ??
Of vallen ze straks weer in slaap ??
(ik ga daar niet posten, ze moeten daar eerst maar eens de boel weer goed op poten zetten. (4 poten welteverstaan, geen tentakels of skippy-poten
))
Of vallen ze straks weer in slaap ??
(ik ga daar niet posten, ze moeten daar eerst maar eens de boel weer goed op poten zetten. (4 poten welteverstaan, geen tentakels of skippy-poten
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geplaatst door RubZie - maandag 11 september 2000 14:31[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geplaatst door poohbeer - maandag 11 september 2000 15:17[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Een ietwat dom, lief knuffelbeertje.[/quote]Poohbeer, I rest my case. En nu snel je blocknote en potlood pakken en uitrekenen die blokjes, ja?
wat zien die van Anandtech toch bleek =)
Verwijderd
We hebben nog veel blokkies te kraken... we moeten proberen elke dag een miljoen voor te blijven!! Maar hoe???
rubzie: mmm, weird, jouw post niet gezien toen ik de mijne edite ..
scuses!
en euhH.. mag ik aub een rekenmachientje gebruiken?
scuses!
en euhH.. mag ik aub een rekenmachientje gebruiken?
NEE! staartdelingen wil ik zien! (al weet ikniet meer precies waarvoor die dienden en hoe die werkten enzo, na de basisschool nooit meer wat vanb gehoord
)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 september 2000 15:33 schreef Engineer het volgende:
A nice suprise...
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=233255
:D[/quote]Nice herd indeed. But it's not extremely big, far not big enough to get much closer to us...
A nice suprise...
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=233255
:D[/quote]Nice herd indeed. But it's not extremely big, far not big enough to get much closer to us...
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>We can offer you the following assistance in your struggle against the Borg.[/quote]He's saying that he's got a herd against the Borg!
So basically he's saying that he will be joining DPC, right?
So basically he's saying that he will be joining DPC, right?
*Ouch* 
That's a 'nice' list of computers you have there...
I can only say one thing to our DPC members:
Assimilate MORE!!!! Go-go-go-go!!!!
That's a 'nice' list of computers you have there...
I can only say one thing to our DPC members:
Assimilate MORE!!!! Go-go-go-go!!!!
Verwijderd
LOL! No, we have the mini (sub?) team called The Federation.....
We're still a long way away from the Borg (Russ and crew!)...
We're still a long way away from the Borg (Russ and crew!)...
Pagina: 1