Kleine vergissing, t was een andere die al langs is gekomen
Tsjah, tis gewoon een forum
Who is John Galt?
Ltrz,....
Verwijderd
nee, hij heeft toch niets met deze site te maken?Op vrijdag 08 maart 2002 12:12 schreef Steelo het volgende:
is dit geen spam?
het viel hem alleen op dat de namen hetzelfde zijn als op GoT, en meldde dat
spammen is een site gaan lopen mass-promoten, en de meesten doen dat met hun eigen site...
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:21 ]
Ik denk dat alle computerfora wel een beetje op elkaar lijken
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:21 ]
Bij elkaar hebben ze 80 users, dat is de lol
Ik vind dat zo achterlijk, een beginnend forum moet nooit meer dan 5 subfora hebben. Zo smeer je alles uit. N00bfora noem ik het.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Zie andere draadje in [LA], wij beginnen ook een n00b-forum te wordenOp vrijdag 08 maart 2002 13:11 schreef Captain Pervert het volgende:
N00bfora noem ik het.
Verwijderd
geinig zei je? .. ik noem dit zielig..Op vrijdag 08 maart 2002 14:51 schreef ne0 het volgende:
Wat dacht je van forum.fuckmicrosoft.com???
En dit is géén spam.Wel een geinige site trouwens
Och, wij hebben ditOp vrijdag 08 maart 2002 13:11 schreef Captain Pervert het volgende:
N00bfora noem ik het.
[topic=433342]
GeinigOp vrijdag 08 maart 2002 14:51 schreef ne0 het volgende:
Wat dacht je van forum.fuckmicrosoft.com???
En dit is géén spam.Wel een geinige site trouwens
/me denkt: ne0 is een kneus
Verwijderd
Sja, ik persoonlijk kan de humor van parodie-sites vaak wel inzien. Maar goed, ieder zn meningOp vrijdag 08 maart 2002 15:02 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
geinig zei je? .. ik noem dit zielig..
Verwijderd
Sire denktOp vrijdag 08 maart 2002 15:08 schreef Sire het volgende:
[..]
Geinig
/me denkt: ne0 is een kneus
Wow!
Verwijderd
Je HOEFT hier ook helemaal niet te kijken....:7Op vrijdag 08 maart 2002 15:55 schreef crond het volgende:
Lekker belangrijk
Dit valt echt weer in de categorie 'onzinnige posts'
![]()
![]()
![]()
https://wren.co/join/Devian
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:20 ]
Verwijderd
je bent toch niet ....Op vrijdag 08 maart 2002 15:56 schreef crond het volgende:
En Sire, jij geen usericons jatten jah, dat irritante gedrag van jouw hangt me ook de keel uit!!!
Ik bedoel eigenlijk dat de makers 'n00bs' zijn.Op vrijdag 08 maart 2002 15:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Och, wij hebben dit
[topic=433342]
Het is bijzonder onprofessioneel om 20 subfora aan te maken terwijl je 2 users hebt (jezelf en je holmaat), en het niet te verwachten valt dat je binnen een maand boven de 10 uitkomt.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Het zuigt aan alle kanten, dus gelukkig niet
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
zie sigOp vrijdag 08 maart 2002 11:42 schreef Sire het volgende:
Denkt hij hier wat mee te bereiken, iedere zich zelf respecterende linux gebruiker zit allang op GOT
/edit: Hm, hieraan kun je merken dat het blijkbaar niet van hem komt...
Hij draait gewoon PHP-NukeOp zaterdag 09 maart 2002 16:56 schreef SONiCB00M het volgende:
Eén ding moet ik toegeven: Die meneer kan wel ontzettend goed webscripten.
/edit: Hm, hieraan kun je merken dat het blijkbaar niet van hem komt...